ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم

چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در امتحان ریاضی 20 بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید. برای گرفتن نمره بیست در درس ریاضی در این مقاله مطالب بسیار مهمی ذکر شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین ریاضی


همانطور که در مقالات قبلی همین وب سایت (ایران مدرس) هم گفته شده است، برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مهم است. در کلاس تدریس ریاضی شما مطلب را سریعتر یاد می گیرید. در این کلاسهای مدرس و معلم شما با تسلطی که بر مبحث دارد مطالب را به بهترین شکل به شما ارائه می کند. بنابراین حتما در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است غیبت نکنید. در کلاسهای تدریس ریاضی ممکن است بقیه همکلاسی های شما سوال بپرسند و روی مسائل و تمرینها بحث هم بشود. خود این امر به یادگیری بهتر شما کمک زیادی می کند. بنابراین به سوالهای همکلاسی های خودتان و جوابی که معلم ریاضی هم می دهد گوش کنید و نکات را یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس ریاضی اگر سوالی برای خودتان هم پیش آمد بپرسید. یا اگر موقعیت مناسب نیست یادداشت کنید که بعدا بپرسید. همین سوال ممکن است بعدا در امتحان مشکل ساز شود (البته اگر سوال را نپرسید). در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس جزوه یادداشت کنید.چون هم حین نوشتن بهتری ساد می گیرید و هم بعدا که می خواهید درس را بخوانید جزوه خودتان را بهتر می فهمید. به امید جزوه دیگران نباشید.


پیشنهاد می کنیم مقاله 10 نکته کلیدی در برنامه ریزی صحیح درسی را هم بخوانید.
اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید. برای مطالعه مقالات مرتبط با برنامه ریزی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟



برنامه ریزی درسی و تحصیلی اصولی برای موفقیت در تحصیل







برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.


مطالعه مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! هم می تواند مفید باشد.
آخرین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای اموزش بهتر درس ریاضی، تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. تا جایی که ممکن است روی تمرین حل کردن وقت بگذارید. با حل تمرینات بیشتر تسلط شما هم بیشتر شده و احتمال اینکه در درس ریاضی 20 بگیرید بیشتر و بیشتر خواهد شد.
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7803 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
امیر حسین پنج شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

90000گرونه

ساری پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

من حاضرم هرکاری بکنم تا ریاضیم خیلی خوب شه