ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت ثبت آگهی اینترنتی تدریس دروس مهندسی مکانیک و عمران

بهترین سایت ثبت آگهی اینترنتی تدریس دروس مهندسی مکانیک و عمران

به اشتراک گذاری

بهترین سایت ثبت آگهی اینترنتی تدریس دروس مهندسی مکانیک و عمران، بدون تردید، سایت ایران مدرس (همین وب سایت) است. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک و دروس مهندسی عمران فعالیت داشته باشید، برای جذب شاگرد و ثبت آگهی تدریس، ایران مدرس بهترین گزینه است. دلایل این ادعا در ادامه ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود سرفصل دروس مهندسی عمران

1- بهینه بودن از نظر گوگل: سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. مثلا اگر عبارت تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و ... را در گوگل جستجو کنید، اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل می بینید ایران مدرس است. برای عبارتهای مرتبط با دروس مهندسی مکانیک و عمران حتی به نسبت عبارتهای قبلی ایران مدرس بهینه تر هم می باشد. مثلا همین الان خودتان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی ایستایی، تدریس خصوصی مقاومت مصالح، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی تحلیل سازه و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صدر نتایج نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب، اگر شما در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنید، کاربرانی که در جستجوی مدرس دروس مهندسی مکانیک و مهندسی عمران هستند، به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. این گزینه را خودتان امتحان کنید. خواهید دید که در نتایج جستجوی گوگل هیچ سایت دیگری موقعیت ایران مدرس را ندارد.

2- بازدید بالا: سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. اگر سایتهای تدریس دیگری را می شناسید بازدید آنها را با ایران مدرس مقایسه کنید. البته سایتهای تدریس دیگر، چون بازدیدشان به نسبت ایران مدرس پایینتر است، معمولا بازدید را ارائه نمی کنند. البته می توانید به سایت www.Alexa.com مراجعه کنید و رتبه کشوری سایتهای تدریس دیگر را با ایران مدرس مقایسه نمائید. خواهید دید که رتبه الکسای ایران مدرس از همه ی سایتهای دیگری که آنها هم به صورت اختصاصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند بهتر است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس در زمینه آموزش دروس مهندسی مکانیک و مهندسی عمران و یا هر زمینه دیگری، آگهی تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.



پیشنهاد می شود مقاله مواد آزمون ورود به حرفه‌ مهندسان (پایه سه) خرداد ماه 1393- رشته عمران (اجرا) را هم بخوانید.

3- بازگشت آگهی دهندگان قبلی: تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و هم اکنون آگهی ویژه دارند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس است.

4- ارائه جزوات آموزشی مکانیک و عمران: در سایت ایران مدرس جزوات آموزشی زیادی در زمینه آموزش و تدریس دروس مهندسی مکانیک و عمران ارائه شده است. در صورتیکه در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نمائید، آگهی شما در کنار این جزوات هم نمایش داده می شود. این امر باعث می گردد که بازدید آگهی شما بالاتر رفته و احتمال جذب شاگردتان هم بیشتر شود.

5- محیط کاملا آموزشی: سایت ایران مدرس یک محیز کاملا آموزشی دارد. ثبت آگهی تدریس و تدریس خصوصی در این سایت به نسبت سایتهای نیازمندی که در هر زمینه ای آگهی قبول می کنند، مناسبتر و پربازده تر است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغ شما در بین صدها آگهی با موضوعات مختلف گم نمی شود. اگر آگهی خودتان را خوب بنویسید و رزومه خوبی از خودتان در آگهی تدریس ارائه کنید، مطمئنا از ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس راضی خواهید بود.



مطالعه مقاله منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک هم مفید است.

6- بازدید تبلیغ آگهی دهندگان: برای مدرسین قبلی که در سایت ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند و هنوز هم آگهی دارند، بازدید آگهی آنها نمایش داده می شود. همین الان به تعداد بازدید آگهی مدرسین ایران مدرس نگاه کنید. بر روی آگهی مدرسین کلیک نمائید و ببینید که هر مدرس چقدر بازدید داشته است. برای بعضی از مدرسین بازدید آگهی حتی به بیش از 30000 بازدید رسیده است. همانطور که گفته شد، با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.

شما نیز به جمع بیش از 19000 مدرس ثبت نامی ایران مدرس (تا سال 98) بپیوندید. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: دانلود جزوه آموزشی طراحی در مهندسی مکانیک

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. همانطور که گفته شد، مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



مشاهده اساتید تدریس خصوصی مهندسی عمران



مشاهده اساتید تدریس خصوصی مهندسی مکانیک


آمار بازدید: 858 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image