ارتباط مستقیم با 30588 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 5 راهکار برای کسب نمره بهتر در درسهای ریاضی و فیزیک

5 راهکار برای کسب نمره بهتر در درسهای ریاضی و فیزیک

به اشتراک گذاری

در این بخش راهکارهایی برای کسب نمره بهتر در درسهای ریاضی و فیزیک و موفقیت در این دو درس و حتی گرفتن نمره 20 در ریاضی و فیزیک ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه فیزیک را پایه ای یاد بگیریم

1- تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک مدرسه حاضر شده و غیبت نکنید. با حضور در کلاسهای تدریس مدرسه درس را بهتر یاد می گیرید. سوالاتی که در کلاسهای تدریس مطرح می گردد و بحثهایی که اتفاق می افتد به یادگیری بهتر شما کمک می کند.

2- بعد از جلسات تدریس ریاضی و فیزیک مرور را فراموش نکنید. برای هر کدام از این درسها دفترچه ای داشته باشید و بعد از کلاس درس در حد دقیقه درس را مرور نموده و مهمترین نکاتی که از درس آن روز به نظرتان می رسد را در دفترچه مربوطه یادداشت نمائید.

3- حل تمرین و مسئله برای درسهایی مانند ریاضی و فیزیک کلید یادگیری این دروس است. در مرحله اول سعی کنید مثالها و تمرینهایی که در کلاس درس حل شده است را خوب یاد بگیرید و آنها را یک بار دیگر حل کنید. راه حل را برای خودتان توضیح دهید و اگر سوالی برایتان پیش آمد یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.



پیشنهاد می شود مقاله روش مطالعه ریاضی برای امتحان را هم بخوانید.


4- علاوه بر تمرینهای حل شده در کلاس تدریس ریاضی و تدریس فیزیک خودتان هم تمرین و مسئله اضافی حل کنید. به کتابهای حل المسائل خیلی تکیه نکنید. در ابتدا سعی کنید مسائل و تمرینات را خودتان حل کنید. هر چه بیشتر بر روی یک مسئله فکر کنید، ذهنتان آمادگی بیشتری برای حل مسائل بعدی پیدا خواهد کرد. حتی اگر مطمئن نبودید که راه حلتان درست است، یک راه حل ارائه دهید. ایرادی ندارد که در ابتدای کار حل درست مسئله را بلد نباشید. اگر به نتیجه نرسیدید حل مسئله رانگاه کنید. همینکه بر روی حل سوال فکر کرده اید و راه حلی ارائه داده اید، ذهنتان قوی تر شده است.

5- اگر به هر دلیلی نتواستید در کلاسهای تدریس مدرسه شرکت کنید و یا با وجود شرکت در کلاسهای مدرسه باز در مبحث یا مباحثی از درسهای ریاضی و فیزیک اشکال داشتید، می توانید از جلسات تدریس خصوصی برای رفع اشکال استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: کلاسهای خصوصی ریاضی، رفع اشکال و یادگیری پایه ای ریاضی



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1028 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image