ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در جلسات تدریس و تدریس خصوصی موفق عمل کنیم؟

چگونه در جلسات تدریس و تدریس خصوصی موفق عمل کنیم؟

به اشتراک گذاری

در بخشهای دیگر همین وب سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است. در این بخش هم در این زمینه توضیحاتی ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟

برای موفقیت در تدریس پارامترهای زیادی موثر و تاثیرگذاراست. تسلط بر مبحث تدریسی و علاقه به تدریس مواردی هستند که برای موفقیت در تدریس کاملا لازم هستند. اینکه به نتیجه گرفتن شاگردانتان علاقه مند باشید و در این راستا تلاش کنید نیز بسیار موثر است. عامل دیگری که می تواند به موفقیت شما در تدریس و تدریس خصوصی کمک کند این است که از انتظارات فراتر بروید. یعنی مثلا به جای 90 دقیقه ای که قبلا توافق کرده اید، 100 دقیقه در جلسه تدریس بمانید.



پیشنهاد می شود مقاله ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.

در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی حامی بودن و پشتیبان بودن هم خیلی مهم است. به این معنی که در کنار درس و تدریس و ارائه خوب مطالب درسی، شاگردانتان را حمایت هم بکنید و به آنها مشاوره های لازم را بدهید. تا شب امتحان همراه آنها باشید و حتی بعد از امتحان هم پیگیر نتیجه باشید. متعهد بودن در کار تدریس و در هر کار دیگری یکی از عوامل مهم موفقیت است.

به مرور و در طول زمان سعی کنید به صورت مداوم در زمینه کاری خودتان پیشرفت کنید. طوری نباشد که خودتان هیچ مطالعه ای نداشته باشید. مثلا اگر فیزیک کنکور تدریس می کنید، به صورت مداوم در جستجوی راهکارهای خلاقانه حل تست های کنکور باشید و آنها را به شاگردانتان هم یاد بدهید. نباید جوری باشد که اطلاعات و روش تدریس شما با دو سال قبل هیچ تفاوتی نداشته باشد و هیچ پیشزفتی نکرده باشید. خود شما هم به صورت مداوم نیاز به یادگیری مطالب جدید و پیشرفت دارید.





مطالعه این مقاله هم مفید است: برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی

اگر می خواهید از دیگران متمایز باشید و در کار تدریس موفق و موفق تر باشید، لازم است که بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید و در کنار آن با مطالعه مداوم و پیوسته به تدریج بهتر و بهتر هم بشوید. هر چه مطالعه خود شما بیشتر باشد بر مطلب تدریسی مسلط تر شده و دید بهتری به نسبت آن پیدا خواهید کرد. در نتیجه نحوه بیان شما بهتر و بهتر خواهد شد و مطالب را به گونه ای ارائه خواهید کرد که کاملا قابل فهم باشد.

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری فعالیت دارید نیز می توانید تبلیغ خودتان را به صورت رایگان در سایت ایران مدرس (همین وب سایت) درج نمائید. برای درج اگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. سایت ایران مدرس: - تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است.



مطالعه مقاله راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.


آمار بازدید: 1425 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image