ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش راهکارهایی برای افزایش درامد مدرسین از تدریس خصوصی ارائه می گردد. با در نظر گرفتن مواردی که در ادامه ارائه شده است می توانید به مراتب درآمد بالاتری از کار تدریس به نسبت قبل بدست بیاورید.

1- خوب تدریس کنید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریس و انتقال مفاهیم توسط شما راضی باشند، در ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت و بنابراین درآمد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. اگر به گونه ای تدریس کنید که شاگردهای شما نتیجه بگیرند و این امر برای شما مهم باشد، درآمد شما همواره افزایش خواهد یافت.

2- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. یکی از بهترین راهکارهای برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردها و کسب درآمد از تدریس خصوصی درج اگهی در همین سایت (ایران مدرس) است. علاوه بر آن راهکارهای دیگری برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی و جو دارد که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آنها را مطالعه کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

3- در وب سایت حاضر (ایران مدرس) جزوه ثبت نمائید. در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نموده و به این ترتیب بازدید آگهی خودتان را افزایش دهید. با افزایش بازدید آگهی تدریس، احتمال جذب شاگرد و افزایش درآمد شما از تدریس هم بیشتر خواهد شد.

4- آگهی تدریس خودتان را قانع کننده بنویسید. این گزینه خیلی مهم است. آگهی خودتان را به گونه ای در همین وب سایت ثبت کنید که کسی که متقاضی تدریس است و آن را مطالعه می کند قانع شود و ترغیب شود که با شما تماس بگیرد. سوابق کاری خود را کامل بنویسید و هر ویژگی متمایز و بارزی که دارید را هم ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک کنید.





این مقاله خوب را هم مطالعه کنید: راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد

5- آگهی خودتان را در همین وب سایت ویژه کنید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس)آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه می توانید ثبت کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد آنها هم بیشتر است. اگر می خواهید درآمدتان از تدریس بیشتر شود می توانید اگهی تدریس خودتان را به صورت ویژه در همین سایت ثبت نمائید.

6- جلسات تدریس را در هم ادغام کنید. اگر بتوانید جلسات تدریس را در هم ادغام کنید، در وقت شما صرفه جویی شده و درآمدتان از تدریس و تدریس خصوصی افزایش می یابد. مثلا به جای اینکه در روز یک جلسه تدریس برای شاگردتان بذارید یک جلسه و نیم برگزار کنید. به این ترتیب، برای یک بار رفتن به منزل شاگردتان مبلغ بیشتری را دریافت خواهید کرد. البته بین جلسات تدریس استراحت در نظر بگیرید.

7- هزینه تدریس را همگام با بالا بردن کیفیت کارتان افزایش دهید. اگر به تدریج فن بیان، تسلطتان بر مباحث و بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید، می توانید برای کلاسهای خصوصی ای که برگزار می کنید، مبلغ بیشتری را مطالبه نموده و هزینه برگزاری کلاسهای را افزایش دهید. بنابراین به صورت پیوسته کیفیت کارتان را بیشتر کنید.



مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس هم می تواند مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image