ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 3 راهکار عالی برای موفقیت در تحصیل و ارتقای معدل

3 راهکار عالی برای موفقیت در تحصیل و ارتقای معدل

به اشتراک گذاری

در این بخش 3 راهکار عالی برای موفقیت در تحصیل و ارتقای معدل ارائه می گردد. اگر می خواهید در تحصیل موفق باشید، موارد زیر می تواند کمک کننده باشد:

1-شرکت منظم در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی: اگر می خواهید در تحصیل موفق شوید و در درسهایتان نمره خوب کسب کنید تا جایی که می توانید غیبت نکنید و در کلاسهای تدریس شرکت کنید. اگر لازم شد، از جلسات تدریس خصوصی هم استفاده کنید. مطلبی را که در کلاس درس یاد می گیرید بعدا خودتان باید زمان بیشتری بگذارید تا یاد بگیرید (اگر غیبت کنید). نکاتی را که مدرس یا معلمتان د جلسات تدریس ذکر می کند ممکن است حین مطالعه به نظر خودتان نرسد. سوالاتی که دیگر دانشجویان و دانش آموزان در کلاس درس می پرسند می تواند نکاتی را آشکار کند که هیچ وقت به نظر خودتان نمی رسید. اگر در بخشی از درس اشکال دارید جلسات تدریس خصوصی نیز می تواند مفید باشد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. البته در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه و جلسات تدریس خصوصی مطالعه و مرور و حل تمرین خودتان حتما لازم است.



پیشنهاد می شود مقاله 10 راهکار برای داشتن معدل بالا و ارتقای معدل را بخوانید.

2- مطالعه و حل تمرین در طول ترم و نه فقط در ایام امتحانات: واقعا برای موفقیت در تحصیل این نکته خیلی مهم است. وقتی در طول ترم درس را می خوانید زمان بیشتری برای یادگیری دارید و مطلبی را که کم کم یاد می گیرید خیلی بهتر برایتان جا می افتد. هر روز بعد از مدرسه و دانشگاه و جلسات تدریس با یک برنامه ریزی خوب زمانی را برای مطالعه در نظر بگیرید. مطالعه در طول ترم باعث می شود تا در ایام امتحانات نیز استرس کمتری داشته باشید و نمرات بهتری کسب نمائید. با مطالعه در طول ترم در کل مطالب را بهتر یاد می گیرید و در مقاطع بعدی نیز درسها را بهتر خواهید آموخت.



مطالعه مقاله چگونه معدل بیست بگیریم و درس بخوانیم تا 20 بگیریم هم مفید است.

3- برنامه ریزی درسی مناسب و مرور درس بعد از جلسات تدریس: برنامه ریزی درسی مناسب و مرور درس بعد از جلسات تدریس نیز از عوامل مهم در موفقیت تحصیلی است. یک برنامه که مناسب خود شما است داشته باشید. برنامه ای که در آن ساعت مطالعه و استراحت به گونه ای قرار داده شده است که با عادتهای شما هماهنگ باشد، مناسب است. برای مطالعه در زمینه برنامه ریزی صحیح بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. نکته مهم دیگر هم مرور درس بعد از جلسات تدریس است. اگر این عادت را در خودتان ایجاد کنید، ماندگاری درسها در ذهنتان بسیار بیشتر شده و بعدا برای خواندن دوباره مطالب وقت کمتری لازم خواهید داشت.







برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟




چگونه معدل بالایی داشته باشیم و شاگرد اول شویم؟







منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image