ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی دو عامل مهم برای موفقیت در آموزش، تدریس و تدریس خصوصی

دو عامل مهم برای موفقیت در آموزش، تدریس و تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

همانطور که در سایر مقالات موجود در همین وب سایت (ایران مدرس) گفته شده است، برای موفقیت در تدریس و آموزش و تدریس خصوصی عوامل زیادی تاثیر دارند. از بین عوامل مذکور شاید دو عامل زیر مهمترین عوامل باشند.

1- تسلط بر درس و مبحث تدریسی: در مقالات دیگر هم گفته شده است که تسلط بر درس واقعا مهم است. هر چه تسلط شما بر درسی که تدریس می کنید بیشتر باشد بیان شما روانتر خواهد بود. هر چه مطلب برای شما بیشتر جا افتاده باشد در انتقال آن به شاگردتان موفق تر عمل خواهید کرد. تسلط بیشتر بر درس تدریسی باعث می شود که در انتخاب کلمات، برنامه ریزی کلاس و حتی انتخاب مسائلی که در مدت زمان موجود حل می کنید بهتر عمل نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله تسلط بر دروس تدریسی و موفقیت در تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.

2- پیگیری نتیجه گرفتن شاگردانتان: هر چند عوامل زیاد دیگری برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی وجود دارند ولی به نظر می رسد متعهد بودن به کارتان و اینکه نتیجه گرفتن شاگردانتان برایتان مهم باشد یکی از موثرترین عوامل است. در طول ترم که جلسات تدریس را برگزار می کنید به مرور وضعیت تحصیلی شاگرد یا شاگردانتان را ارزیابی نمائید. به او تمرین و مسئله بدهید تا حل کند و حین تدریس از مباحث جلسات قبل سوال بپرسید. به صورت مداوم بررسی کنید که آیا با برگزاری جلسات تدریس پیشرفتی در وضعیت تحصیلی شاگردانتان اتفاق می افتد یا نه. به هر روشی که بلد هستید، کاری کنید که شاگردانتان درس را یاد بگیرند و در نهایت نتیجه و نمره مورد نظر را کسب نمایند.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی به عنوان کار نیمه وقت و تمام وقت هم مفید است.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 539 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image