ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی موفقیت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی

موفقیت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

برای موفقیت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی در مرحله اول به موقع در کلاس درس حاضر شوید. سعی کنید بر مباحثی که ارائه می کنید تسلط کامل داشته باشید و به تمامی سوالات شاگرد یا شاگردانتان پاسخ دهید.

برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید به تدریس علاقه داشته باشید و این کار را با علاقه انجام دهید. اگر می خواهید در کار تدریس موفق شوید باید نتیجه گرفتن شاگردانتان برایتان مهم باشد. با هر روشی که بلدید سعی کنید که شاگردانتان را به نتیجه برسانید. خصوصا در کلاسهای تدریس خصوصی این امر خیلی مهم است.



پیشنهاد می شود مقاله برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.

در طول ترم پیشرفت شاگر یا شاگردانتان را بسنجید. جلسه به جلسه این کار را انجام دهید. هر جلسه تمریناتی را برای شاگردتان مشخص کنید و در جلسات بعدی تدریس انجام آنها را بخواهید (خصوصا در جلسات تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک). اگر یکی از شاگردنتان این کار را انجام نداد از والدینش کمک بگیرید. در کار تدریس جدی باشید و تنبلی را قبول نکنید.



مطالعه مقاله 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی هم مفید است.

حل تمرین و مسئله توسط شاگرد یا شاگردان شما در طول ترم واقعا مهم است. اگر شما خودتان واقعا خوب تدریس کنید ولی شاگردانتان کاری انجام ندهند در پایان نتیجه نخواهند گرفت و کار و تدریس شما زیر سوال خواهد رفت.



آمار بازدید: 436 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image