ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی لیست مدرسین خصوصی اکسل microsoft excel در تهران

لیست مدرسین خصوصی اکسل microsoft excel در تهران

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی لیست مدرسین خصوصی اکسل در تهران هستید ... اگر قصد دارید اکسل را در حد مقدماتی و یا در حد پیشرفته یاد بگیرید .... اگر برای پروژه و پایان نامه خودتان نیاز به آموزش اکسل دارید ... در صورتیکه اکسل را بلدید و فقط از بعضی از قسمتهای آن سوال دارید ... در صورتیکه اکسل را در حد مقدماتی بلدید و می خواهید این نرم افزار پرکاربرد را به صورت حرفه ای یاد بگیرید ...


در هر صورت برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی اکسل در تهران بر روی عبارت تدریس خصوصی اکسل کلیک کنید.


لیست مدرسین خصوصی اکسل


تعدادی از مدرسین اکسل هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس اکسل فعالیت دارند و در سایت ایران مدرس (همین وب سایت) آگهی ثبت کرده اند را می توانید مشاهده کنید. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس می توانید مشخصات کاملی از جمله سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد، نظرات شاگردهای قبلی و ... را مشاهده نمائید.


مایکروسافت اکسل (به انگلیسی: Microsoft Excel)، یکی از برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت گسترش یافته و پخش می‌گردد. نخستین بستهٔ نرم‌افزاری آفیس برای ویندوز در سال ۱۹۹۰ میلادی پخش شد؛ که نسخهٔ خانگی آن شامل نرم‌افزار ورد، اکسل و پاورپوینت بود. نرم‌افزار مایکروسافت اکسل، پرهوادارترین نرم‌افزار صفحه گسترده در میان فارسی‌زبانان است. بسیاری از دانشجویان برای انجام کارهای تحقیقاتی خودشان از نرم افزار اکسل استفاده می نمایند. در کل این نرم افزار کاربردهای زیادی دارد و استفاده از کلاس های خصوصی برای یادگیری سریع آن می تواند بسیار مفید باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود کتاب توابع آماری نرم افزار اکسل (Excel)



این نرم‌افزار برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مکینتاش اپل ارائه شده‌است. البته نسخه‌ای از این نرم‌افزار در مجموعهٔ ویندوز فون آفیس نیز موجود است که مخصوص سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون می‌باشد. نسخه‌ای از این نرم‌افزار نیز در مجموعهٔ مایکروسافت آفیس لایو ارائه شده‌است که به صورت رایانش ابری، اجرا می‌شود. این برنامه برای محاسبات ریاضی، آماری، متنی و ترسیم نمودار به وسیلهٔ ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. اکسل بعد از نسخهٔ ۵ در ۱۹۹۳، جزئی از مجموعه نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس شد. آخرین بسته این مجموعه با عنوان آفیس ۲۰۲۰ شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار اکسل اینجا کلیک کنید.


مطالعه مقاله اکسل (معرفی، تدریس و آموزش) هم مفید است.


بهترین جزوات آموزش اکسل


اگر برای آموزش و یادگیری اکسل به جزوات آموزشی نیاز دارید نیز بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



دانلود جزوه آموزش کاربردی نرم افزار اکسل (Excel)



دانلود کتاب آموزش توابع جستجو و مرجع در اکسل





آمار بازدید: 1669 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image