ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه یک مدرس خصوصی فیزیک خوب باشیم؟

چگونه یک مدرس خصوصی فیزیک خوب باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید یک مدرس خصوصی فیزیک خوب باشید و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فیزیک به صورت موفق آمیزی عمل کنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- خودتان مسائل فیزیک را به خوبی درک کنید و روند حل آنها را به صورت مفهومی برای شاگردانتان توضیح دهید. همانطور که می دانید، درس فیزیک چون در واقع با مسائل فیزیکی در ارتباط است فقط با حفظ کردن فرمولها یاد گرفته نمی شود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در تدریس خصوصی فیزیک موفق تر عمل کنیم و شاگردهای بیشتری جذب نمائیم؟

2- راههای مختلفی که برای حل یک مسئله وجود دارد را به شاگردتان بگوئید. بعضی از مسائل فیزیک را با چند روش می توان حل کرد. در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک که نسبت به کلاسهای مدرسه زمان بیشتری در اختیار مدرس قرار دارد می توان روی این روشهای مختلف کار کرد. به این ترتیب دانشجو یا دانش آموز با دید بازتری با مسائل برخورد کرده و به جای اینکه یک راه حل مشخصی را حفظ کند می فهمد که اگر راه حلی را به یاد نداشت می تواند راه حل دیگری را پیدا کند.

3- در کلاسهای تدریس فیزیک هم درس بدهید و هم مسئله حل کنید. هر بحثی که مطرح شد بلافاصله بعد از آن مثالش را حل کنید. تمرینات اضافه تر را به عمده خود شاگردتان بذارید و در جلسات بعدی تدریس فیزیک حل تمرینها را از او بخواهید و با هم رفع اشکال کنید.



پیشنهاد می شود مقاله دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک را هم بخوانید.


4- اگر فرصت کمی تا امتحان فیزیک باقی مانده است تا جایی که ممکن است فقط به جزوه کلاسی بپردازید. در صورتیکه زمان زیادی تا امتحانات باقی مانده است تمرینات اضافه تر هم حل کنید.

5- برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در آموزش و تدریس فیزیک و ... بر روی لینکهای زیر و به منظور مشاهده لیست مدرسین خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس



مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک کنکور


آمار بازدید: 1507 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image