ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس خصوصی ریاضی را خوب انجام دهیم؟

چگونه تدریس خصوصی ریاضی را خوب انجام دهیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید تدریس خصوصی ریاضی را خوب انجام دهید و در کار آموزش ریاضی به صورت خصوصی یا گروهی موفق باشید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- قبل از جلسه تدریس ریاضی درس را خوب مرور کنید و بر آن مسلط باشید.

2- مطالبی را که قرار است در جلسه تدریس ریاضی گفته شود از قبل برنامه ریزی کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرامد باشیم؟

3- همیشه سعی کنید اولین جلسه ای که برای هر کدام از شاگرهایتان برگزار می کنید بهترین جلسه تدریس ریاضی شما باشد. چون به این ترتیب هم کلاسها ادامه پیدا می کند و هم شاگرد شما دید خوبی نسبت به شما پیدا کرده و ممکن است شما را به دیگران معرفی کند. دقت کنید در کار تدریس خصوصی اگر می خواهید موفق باشید باید کیفیت را حفظ کنید.

4- جلسات بعدی تدریس ریاضی را هم با کیفیت بالا برگزار نمائید. هر بار که می خواهید کلاس تدریس جدیدی را آغاز کنید به خودتان بگویید که این بهترین جلسه تدریس من خواهد بود.





پیشنهاد می شود این مقاله بسیار خوب را هم بخوانید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس عملکرد موفق تری داشته باشیم؟

5- در کلاس درس و کلاس تدریس ریاضی مطالب را با بیان قابل فهم و روان توضیح دهید. از به کار بردن کلمات سنگین و عجیب غریب خودداری نمائید. مطلب را از بالا ببینید. سعی کنید اشکال شاگردتان را تشخیص دهید و آن مشکل را حل کنید. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است مشکل درسی مربوط به خودش را داشته باشد. تشخیص این مشکل و این کلاس تدریس ریاضی را به چه سمتی ببرید با شما است.

6- در کلاس درس فقط تند تند درس ندهید. تمرین و مسئله هم حل کنید. از شاگردتان سوال بپرسید. ببینید که آیا درس را فهمیده است یا نه. از او بخواهید به زبان خودش درس را توضیح دهد. هر از چند گاهی در همان کلاس تدریس ریاضی به شاگردتان مسئله بدهید تا در حضور خود شما ان را حل کند.

7- به دانش آموز یا دانشجوی خودتان تمرین بدهید و برای جلسات بعدی تدریس ریاضی حل تمرین را از او بخواهید. کلاسها را با جدیت پیگیری کنید و در حل تمرینها و پیگری حل آن توسط شاگردتان سخت گیر باشید.



مطالعه مقاله پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا هم می تواند مفید باشد.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت
تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید با کلیک بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید.

منبع: ایران مدرس



این مقاله خوب را هم بخوانید: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


آمار بازدید: 2768 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image