ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت درج آگهی تدریس دروس دانشگاهی

بهترین سایت درج آگهی تدریس دروس دانشگاهی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت درج آگهی تدریس دروس دانشگاهی هستید، وب سایت حاضر (ایران مدرس) بهترین گزینه برای شما است. وب سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به 20000 در روز نزدیک شده و حتی در بعضی از روزها بیشتر از 20000 در روز خواهد بود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

سایت ایران مدرس برای دروس دانشگاهی بهینه ترین سایت از نظر گوگل است. به عنوان مثال اگر برای عبارتهایی همچون تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی کنترل، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی دینامیک، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... در گوگل جستجو کنید، خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول و در جایگاه اول یا چند جایگاه اول نمایش داده خواهد شد (خودتان امتحان کنید). البته اگر درس دیگری هم مد نظرتان است، تدریس خصوصی +درس مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید، به احتمال خیلی زیاد دوباره یکی از سایتهایی که در صفحه اول  و جایگاههای اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید ایران مدرس است. یقینا هیچ سایت دیگری چنین جایگاهی را نداشته و بنابراین ایران مدرس بهترین سایت برای درج آگهی در زمینه تدریس دروس دانشگاهی است.



مشاهده و مطالعه مقاله موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب هم مفید است.

اکثر مدرسهایی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید، بارها و بارها آگهی تدریس خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است. برای حصول بازدهی بیشتر، آگهی تدریس خودتان را به صورت ویژه و با پرداخت هزینه مناسبی می توانید ثبت کنید.



این مقاله را هم بخوانید: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و مدرسین دانشگاه

در سایت ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی و نمونه سوال امتحانی برای دروس دبیرستان و دانشگاهی ارائه شده است. در کنار جزوات آموزشی، تبلیغ تدریس مدرسان هم نمایش داده خواهد شد و این امر نیز به جذب شاگرد شما کمک می کند. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کرده و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.



کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


آمار بازدید: 669 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image