ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی جایگاه تدریس خصوصی در موفقیت تحصیلی و افزایش معدل

جایگاه تدریس خصوصی در موفقیت تحصیلی و افزایش معدل

به اشتراک گذاری

جایگاه تدریس خصوصی در موفقیت تحصیلی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در بسیاری از موارد استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای رفع اشکال، تقویت پایه درسی، موفقیت در امتحانات و کنکور می تواند مفید و موثر باشد.

در بسیاری از موارد دانش آموزان یا دانشجویان به هوای استفاده از کلاسهای خصوصی در طول ترم درس را مطالعه نمی کنند و مطالعه دروس را به شب امتحان موکول می نمایند. در این حالت استفاده از جلسات تدریس خصوصی با وجود اینکه در هر حالتی می تواند مفید باشد ولی در نهایت سازنده و موثر نیست.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل

از جلسات تدریس خصوصی باید به عنوان یک امکان اضافه که می تواند در کنار شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و مطالعه و تحقیق و پشتکار برگزار گردد، استفاده کرد. اگر 100 جلسه تدریس خصوصی هم داشته باشید ولی خودتان درس را مطالعه نکنید، یادگیری اتفاق نمی افتد.

بنابراین اگر از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی استفاده می کنید، سعی کنید در کنار آن استفاده از کلاسهای مدرسه و دانشگاه را فراموش نکنید. تمرین حل کنید و برای مطالعه دروس در طول ترم برنامه داشته باشید.



پیشنهاد می شود مقاله کلاسهای تدریس خصوصی و پیشرفت در درس و تحصیل را هم مطالعه نمائید.


در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) هزاران مدرس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


آمار بازدید: 600 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image