ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی است؟

چرا سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی است؟

به اشتراک گذاری

در این مقاله به سوالاتی همچون "چرا در ایران مدرس آگهی ثبت کنم؟"، "چرا سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی است؟" و ... پاسخ داده شده و ویژگیهای برتر سایت ایران مدرس به عنوان برترین سایت درج آگهی تدریس ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟



سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد (تا سال 98). بسیاری از مدرسینی که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی ویژه خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند (بعض از مدرسان بیش از 10 بار است که آگهی تدریس خودشان را تمدید می کنند). این امر نشان دهنده موثر بودن و مفید بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است. مسلما اگر این مدرسان شاگرد جذب نکرده بودند، آگهی خودشان را تمدید نمی کردند.



بازدید روزانه ایران مدرس بین 12000 تا 15000 بازدید در روز بوده و در ایام امتحانات به بیش از 15000 بازدید روزانه افزایش می یابد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. هیچ وب سایت تدریس دیگری در ایران این تعداد بازدید روزانه را ندارد.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را هم بخوانید.



ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. به عنوان مثال اگر در گوگل تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .. را جستجو کنید اولین وب سایتی که گوگل به شما پیشنهاد می کند ایران مدرس است. برای سایر دروس هم ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. البته نتایج جستجوی گوگل همواره در حال تغییر است. ولی در چند سال گذشته سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج گوگل قرار داشته است.



در سایت ایران مدرس هزاران مطلب دانلودی و نمونه سوال امتحانی ارائه شده است و در کنار آنها نیز تبلیغ مدرسان سایت نمایش داده می شود و این به جذب شاگرد بیشتر مدرسان کمک می کند. وب سایت ایران مدرس یک بخش با نام "سایت کنکور ایران مدرس" دارد که در آن قسمت نیز تبلیغ مدرسان نشان داده می شود. پس اگر علاوه بر دروس دبیرستان و دانشگاه و ... در زمینه کنکور نیز فعالیت دارد، باز هم با درج آگهی تدریس در ایران مدرس می توانید شاگرد جذب کنید. به عنوان مثال در گوگل عبارت "تدریس خصوصی فیزیک کنکور" را جستجو کنید (یا هر درس دیگری را) و خودتان خواهید دید که اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج گوگل نمایش داده می شود ایران مدرس است. کاربران در گوگل بدنبال پیدا کردن یک مدرس خصوصی خوب در گوگل جستجو می کنند و با مشاهده ایران مدرس در صدر نتایج جستجو، به سمت آگهی شما هدایت می شوند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



در سایت ایران مدرس فقط شماره تلفن مدرسان ویژه نمایش داده می شود. اگر شما نیز آگهی ویژه ثبت کنید، احتمال جذب شاگرد خودتان را به شدت افزایش می دهید. در صورتیکه در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کنید، آگهی شما همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از سایر آگهی های رایگان نمایش داده می شود. کاربران نیز به آگهی های ویژه اعتماد بیشتری دارند و با مدرسین ویژه بیشتر تماس خواهند گرفت. برای درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.



مطالعه نمائید: بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران


آمار بازدید: 1158 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image