ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 7 راهکار برای افزایش معدل

7 راهکار برای افزایش معدل

به اشتراک گذاری

همانطور که می دانید، در حال حاضر معدل در کسب رتبه خوب در کنکور سراسری هم مهم است. بنابراین افزایش معدل به کسب رتبه خوب در کنکور نیز کمک می کند. 7 راهکار برای افزایش معدل به صورت زیر است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای داشتن معدل بالا و ارتقای معدل

1- هدف و انگیزه داشه باشید. کل کار از اینجا شروع می شود. هدف سوخت کوره موفقیت است. بدون انگیزه درونی تلاش ادامه پیدا نمی کند. از همان روز اول هدف خودتان را مشخص کنید و بر روی کاغذ بیاورید. برای موفقیت در تحصیل داشتن هدف ضروری است. روی کاغذ دلایلی که می خواهید در تحصیل موفق شوید را بنویسید. به این ترتیب انگیزه شما درونی می شود. باید خودتان بخواهید که موفق شوید. اگر مثلا فقط برای رضایت پدر و مادر این کار را انجام دهید، یه جای کار خسته شده و ادامه نخواهید داد. برای مطالعه بیشتر در زمینه هدف و موفقیت در تحصیل بر روی موارد زیر کلیک کنید.

نقش تعیین هدف در موفقیت در تحصیل





تاثیر هدف گذاری در موفقیت تحصیلی





2- در کلاسهای تدریس مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی شرکت کنید. اگر در بخشی از درس اشکال دارید، یک مدرس خصوصی خوب می تواند کمک زیادی به شما بکند. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ثبت نامی در این سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت آموزش خصوصی کلیک کنید. کلاسهای مدرسه را هم به صورت کامل شرکت کنید. اگر جلسات تدریس خصوصی هم استفاده کردید، تمرین و حل مسئله و مرور و ... را کنار نگذارید. برای مطالعه در مورد استفاده صحیح از جلسات تدریس بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.





چگونه از جلسات تدریس خصوصی برای کسب نمره بالا استفاده کنیم؟






3- برنامه ریزی خوبی متناسب با عادات و کارهای خودتان داشته باشید. در برنامه ریزی شما باید مواردی همچون شرکت در کلاسهای مدرسه، کلاسهای تدریس خصوصی، مطالعه، حل تمرین، مرور، استراحت کافی و ... وجود داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریزی صحیح بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.









4- بعد از کلاسهای درس و تدریس مرور مطالب را انجام دهید. این کار شاید به صورت روزانه بیش از 30 دقیقه وقت شما را نگیرد ولی در نهایت تاثیر زیادی دارد.



مطالعه کنید: چگونه معدل بیست بگیریم و درس بخوانیم تا 20 بگیریم

5- از جزوات و نمونه سوالات امتحانی موجود در اینترنت در کنار کتابهای درسی و کتابهای کمک آموزشی استفاده کنید. برای دانلود جزوه و سوال امتحانی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





6- خواندن درسها را به شب امتحان موکول نکنید. با یک برنامه ریزی خوب درسها را در طول ترم بخوانید. به این ترتیب هم در ایام امتحانات استرس کمتری خواهید داشت و هم در نهایت نمرات بهتری کسب خواهید کرد.

7- مطالب ارائه شده در این وب سایت (ایران مدرس) که در زمینه موفقیت در تحصیل و افزایش معدل است را مطالعه کنید. تعدادی از مطالب مذکور در ادامه آمده است.





منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5997 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image