ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس شیمی

7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس شیمی

به اشتراک گذاری

7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس شیمی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در درس شیمی نمره خوبی بگیرید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- در کلاسهای شیمی مدرسه و دانشگاه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی شیمی شرکت کنید. برای مشاهده مدرسین شیمی بر روی عبارت مدرس خصوصی شیمی کلیک کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور

2- در کلاس شیمی به مطالب ارائه شده به دقت گوش دهید. به هر حال شما وقتی را در کلاس سپری خواهید کرد. بنابراین سعی کنید از زمان خودتان استفاده بهینه کنید.

3- به هوای استفاده از کلاس های تدریس شیمی مدرسه و دانشگاه یا جلسات تدریس خصوصی و آموزش شیمی در منزل مطالعه و مرور و حل مسئله را کنار نگذارید. حتی اگر برای شیمی معلم خصوصی دارید باید مطالعه، حل تمرین و مرور را در کنار آن داشته باشید.

4- کتاب درسی را در اولویت اول قرار دهید. کتابهای کمک آموزشی را بعد از آن مطالعه کنید. تعدادی جزوه و نمونه سوال امتحانی شیمی در ادامه ارائه شده است.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه شیمی بخوانیم را هم بخوانید.























6- درس شیمی را همانند سایر دروس در طول ترم بخوانید. با مطالعه شیمی در طول ترم هم نمره بهتری در امتحان کسب می کنید و هم در کنکور نیز درصد بالاتری کسب خواهید کرد. خواندن شیمی در طول ترم ماندگاری آن را برای شما بیشتر خواهد کرد.

7- بعد از جلسات آموزش شیمی در منزل یا آموزش خصوصی شیمی درس ارائه شده را مرور کنید. مرور درس بعد از جلسات تدریس وقت کمی از شما می گیرد ولی تاثیر زیادی در کسب نمره بالا در درس شیمی دارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2102 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image