ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله بازار کار تدریس خصوصی: کار پاره وقت و تمام وقت

تدریس خصوصی: کار پاره وقت و تمام وقت

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی را به عنوان یک کار پاره وقت یا تمام وقت می توانید انجام دهید.

تدریس خصوصی به نسبت وقتی که به آن اختصاص می دهید درآمد بالایی دارد. اگر خوب تدریس کنید تعداد شاگردهایتان به مرور زیاد شده و شاگردهایی که قبلا داشته اید نیز در ترمهای بعدی دوباره با شما تماس خواهند گرفت.

اگر خوب تدریس کنید، درآمد شما از تدریس ترم به ترم افزایش می یابد. تدریس خصوصی به نسبت کار در شرکت های خصوصی و کارهای کارمندی درآمد بسیار بهتری دارد. در بسیاری از اوقات در یک ماه به اندازه چند ماه کار کارمندی از تدریس می توانید درآمد کسب کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه مدرس موفقی باشیم و خوب تدریس کنیم؟

اگر می خواهید تدریس خصوصی را به عنوان یک کار پاره وقت یا تمام وقت ادامه دهید و به صورت حرفه ای به تدریس بپردازید باید نتیجه گرفتن شاگردانتان برایتان مهم باشد. برای موفقیت در تدریس مطالعه موارد زیر نیز می تواند مفید باشد.

چگونه خوب تدریس کنیم؟





8 نکته کلیدی برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی



موفقیت در تدریس به چه عواملی بستگی دارد؟



برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، یکی از بهترین راهکارها ثبت آگهی تدریس در برترین سایت تدریس خصوصی (همین وب سایت - ایران مدرس) است. وب سایت ایران مدرس تا آبان 94 بیش از 11200 مدرس ثبت نامی دارد. اگر شما نیز می خواهید شاگرد جذب کنید و از کار تدریس درآمد داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید.



برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دوم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را هم بخوانید.

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.


آمار بازدید: 4183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محدثه شریفی سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

خوبه