ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس ریاضی

7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس ریاضی ارائه شده است. برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه گرفتن نمره بالا در درس ریاضی

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.

3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.

4- مرور پیوسته درسهای ارائه شده در طول ترم: درسها و تمرینات و مثالهای حل شده در طول ترم را مرور نمائید. نگذارید که مطالب ارائه شده انباشت شود.





پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! را هم بخوانید.

5- استفاده از جزوات و نمونه سوالات امتحانی ریاضی موجود در اینترنت: تعدادی از نمونه سوالات و جزوات رایگان آموزش ریاضی در ادامه ارائه شده است. برای دانلود موارد بیشتر به بخش دانلود همین سایت مراجعه نمائید.











6- مطالعه در زمینه راهکارهای موثر مطالعه درس ریاضی: در همین وب سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی ارائه شده است. تعدادی از این مطالب در پایین آمده است.

















 

7- استفاده از خدمات تدریس خصوصی ریاضی: جلسات تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد در آموزش درس ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.




مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهایی برای موفقیت و کسب نمره خوب در درس ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1700 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image