ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی و آموزش فیزیک، ریاضی و شیمی دبیرستان و دانشگاه

تدریس خصوصی و آموزش فیزیک، ریاضی و شیمی دبیرستان و دانشگاه

به اشتراک گذاری

تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه - در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) مدرسین زیادی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه به فعالیت مشغول هستند. در این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین را می توانید مشاهده نمائید.

در ایران مدرس مدرسین زیادی برای آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ثبت نام کرده اند. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به مدرس نیاز دارید، بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید نمرات خود را افزایش دهید و معدل خودتان را بهبود ببخشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه افزایش تمرکز در کلاس های تدریس ریاضی

علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی، در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک نیز مدرسین زیادی ثبت نام کرده و به فعالیت مشغولند. اگر برای آموزش و یادگیری فیزیک نیز به مدرس خصوصی نیاز دارید بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک می توانند در زمینه رفع اشکال فیزیک کنکور و کسب درصد بالای فیزیک به شما کمک کنند.

چنانچه برای آموزش و یادگیری درس شیمی نیز به مدرس خصوصی شیمی نیاز دارید در همین وب سایت لیست کاملی از مدرسین شیمی را می توانید مشاهده نمائید. مدرسین زیادی در این وب سایت ثبت نام کرده و در زمینه آموزش خصوصی شیمی فعالیت دارند. درس شیمی از درسهای مهم مقطع دبیرستان است. به مراجعه به پایین همین مطلب هم می توانید تعدادی از مدرسین شیمی را ببینید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

در وب سایت حاضر، علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی، مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی سایر دروس دبیرستان و دانشگاه فعالیت دارند. برای مشاهده مدرسین مورد نظر خودتان در زمینه خاصی، در کادر بالای همین صفحه نام درس یا رشته مورد نظر خودتان را جستجو نمائید.





پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) را هم بخوانید.



تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و شیمی دبیرستان و دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی - اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و شیمی دبیرستان و دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی به مدرس خصوصی و ارائه خدمات تدریس خصوصی نیاز دارید، مدرس مورد نظر خودتان را از بین بیش از 18400 مدرس خصوصی (تا مرداد 97) که در این وب سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند انتخاب نمائید.

در وب سایت ایران مدرس هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت دارند. تعدادی از مدرسین ثبت نامی را در سمت چپ این مطلب و در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... می توانید مدرس مورد نظر خودتان را به راحتی انتخاب کنید

یکی از نکات جالب دیگری که می توان به آن اشاره کرد، جزواتس است که توسط مدرسین تدریس خصوصی در این وب سایت ثبت شده است. در وب سایت ایران مدرس تعداد زیادی از مدرسین در زمینه دروس تدریسی شان جزوه ثبت کرده اند که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال اگر مدرسی فیزیک تدریس می کند و در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارد، برای درس فیزیک خلاصه جزواتی در همین سایت ثبت کرده است.

علاوه بر خدمات ارائه شده در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... و جزوات ثبت شده توسط مدرسین، در این وب سایت در بخش دانلود جزوات دیگری نیز برای آموزش و یادگیری ریاضی، فیزیک، شیمی و ... ارائه شده است که به صورت رایگان می توانید آنها را دانلود کنید.

خلاصه اینکه، اگر در زمینه تدریس خصوصی به ارائه خدمات نیاز دارید و یا به جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی احتیاج دارید، در این وب سایت می توانید مطالب مورد نظر خودتان را به صورت رایگان دانلود نمائید و با مشاهده لیست کاملی از مدرسین، مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی



آموزش و تدریس ریاضی (تمامی مقاطع) شیمی (دبیرستان و دانشگاه) و فیزیک عمومی و تخصصی - اگر در زمینه آموزش و تدریس ریاضی (تمامی مقاطع) شیمی (دبیرستان و دانشگاه) و فیزیک عمومی و تخصصی به مدرس خصوصی نیاز دارید و اگر برای آموزش و یادگیری ریاضی و فیزیک و شیمی و سایر دروس دبیرستان و دانشگاه می خواهید از خدمات تدریس خصوصی بهره بگیرید، در هر صورت مدرس خصوصی خودتان را از بین هزاران مدرس ثبت نامی در این سایت انتخاب کنید.

سایت ایران مدرس (همین وب سایت) برترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت برای عبارت های شمال تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ادبیات، تدریس خصوصی فیزیک و ... از نظر گوگل کاملا بهینه است. با جستجوی این عبارتها در گوگل، اولین، یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنید، ایران مدرس است.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی به ترتیب بر روی عبارتهای مدرس خصوصی ریاضی، معلم خصوصی فیزیک و معلم خصوصی شیمی کلیک نمائید. تعدادی از مدرسین ریاضی، فیزیک، شیمی و سایر دروس هم در پایین و سمت چپ این مطلب نشان داده شده اند.

علاوه بر بحث تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزک و تدریس خصوصی شیمی در این وب سایت نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور، جزوات کنکوری و جزوات درسی زیادی برای آموزش دروس ریاضی، فیزیک و شیمی ارائه شده است. برای سایر دروس هم مطالب آموزشی زیادی می توانید در همین وب سایت پیدا کنید.



تدریس و آموزش خصوصی ریاضی ایتدایی، دبیرستان و دانشگاه - تدریس و آموزش خصوصی ریاضی ایتدایی، دبیرستان و دانشگاه،همانند تدریس سایر دروس و رشته ها در این وب سایت (ایران مدرس) ارائه می گردد.

در وب سایت ایران مدرس هزاران مدرس خصوصی، گروهی و نیمه خصوصی ثبت نام کرده و به تدریس خصوصی و آموزش ریاضی، ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه در منزل مشغولند.

در این وب سایت تا مهر 94 بیش از 11000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، حسابان، جبر و احتمال، هندسه 1 و هندسه 2، هندسه تحلیلی و ... فعالیت دارند.

اگر شما نیز در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی فعال در زمینه آموزش ریاضی می توانید بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

تدریس خصوصی ریاضی در کنار کلاسهای مدرسه در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار بگیرد می تواند مفید و موثر باشد. در بخش مقالات همین سایت، در رابطه با فواید جلسات تدریس خصوصی  و مزایای آن مطالبی ارائه شده است.

تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین و سمت چپ این مطلب هم نشان داده شده اند. اگر شما نیز در زمینه تدریس خصوصی ریاضی،
تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و یا تدریس خصوصی هر درس دیگری فعالیت دارید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت درج نمائید.



مطالعه نمائید: روش صحیح مطالعه درس فیزیک



تدریس خصوصی و آموزش فیزیک دبیرستان و دانشگاه

تدریس خصوصی و آموزش فیزیک دبیرستان و دانشگاه همانند سایر دروس دبیرستان و دانشگاه در همین وب سایت (ایران مدرس) ارائه شده است.

تدریس خصوصی و آموزش فیزیک دبیرستان و دانشگاه در وب سایت حاضر توسط مدرسین با سابقه و مجرب ارائه می گردد. البته خودتان باید رزومه کاری و سوابق مدرسین را ببینید و در انتخاب مدرس فیزیک خودتان دقت به خرج دهید. بعضی از مدرسین فیزیک و سایر دروس برای اینکه شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا کنید، جزواتی هم از دروس تدریسیشان ارائه کرده اند.

تعدادی از مدرسین فیزیک، علاوه بر تدریس و آموزش خصوصی فیزیک در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و ... و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مرتبط با رشته خودشان نیز فعالیت دارند. اینکه شما برای آموزش درس فیزیک مدرسی را انتخاب کنید که در دانشگاه رشته اش فیزیک و یا به عنوان مثال مهندسی مکانیک بوده است دیگر به عهده خودتان است.

برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک نمائید. البته تعدادی از مدرسینی که در پایین و سمت چپ همین مطلب نشان داده شده اند، فیزیک تدریس می کنند. اگر می خواهید مدرسین شیمی و یا مدرسین ریاضی را ببینید نیز می توانید بر روی عبارتهای تدریس شیمی یا تدریس ریاضی کلیک کنید.

نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که در وب سایت ایران مدرس علاوه بر تدریس خصوصی و آموزش در منزل هزاران مطلب آموزشی دیگر نیز ارائه شده است. به عنوان مثال می توان به کتابهای آموزشی، جزوات درسی، جزوات کنکور، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور و ... اشاره کرد. در وب سایت حاضر برای درس فیزیک نیز تمامی این موارد را می توانید بیابید. برای دانلود تست کنکور و سوال امتحانی و جزوات درسی و کنکوری فیزیک به بخش دانلود همین وب سایت مراجعه کنید.



تدریس، یادگیری و آموزش خصوصی شیمی در تمامی مقاطع تحصیلی (دبیرستان و دانشگاه) - تدریس، یادگیری و آموزش خصوصی شیمی در تمامی مقاطع تحصیلی (دبیرستان و دانشگاه) در این وب سایت (ایران مدرس) ارائه شده است.

شیمی یکی از دروس اصلی در دبیرستان و دانشگاه است. در کنکور ریاضی و تجربی نیز اگر درصد بالایی برای درس شیمی بزنید در کسب رتبه خوب کنکور کمک زیادی به شما می کند.

در وب سایت ایران مدرس برای آموزش و یادگیری شیمی موارد زیادی در نظر گرفته شده است:

1- در همین بخش (تدریس خصوصی) تداد زیادی از مدرسین شیمی را می توانید مشاهده کنید.. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی شیمی بر روی عبارت آموزش خصوصی شیمی یا مدرس خصوصی شیمی کلیک نمائید. الیته علاوه بر درس شیمی در این وب سایت مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی سایر دروس (مثلا تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و ...) فعالیت دارند.

2- مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه درس شیمی نیز در این وب سایت ارائه شده است. اگر علاوه بر کلاسهای تدریس خصوصی شیمی به راهنمایی در مورد نحوه مطالعه این درس نیاز دارید، به بخش مقالات همین وب سایت رفته و در قسمت جستجو کلمه "شیمی" را وارد کنید تا تمامی مقالات مرتبط با شیمی به شما نشان داده شود.

3- تست کنکور، نمونه سوال امتحانی و کتابهای درسی شیمی نیز در همین وب سایت و در بخش دانلود ارائه شده است.

وب سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی شیمی و سایر دروس دبیرستان و دانشگاه است. این وب سایت تا مهر 94 بیش از 11000 مدرس ثبت نامی دارد. مدرس خصوصی خودتان را در بزرگترین سایت تدریس خصوصی و از بین 11000 مدرس با اطمینان انتخاب نمائید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه شیمی بخوانیم را هم بخوانید.


آمار بازدید: 1123 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image