ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی نقش پشتکار در موفقیت در تحصیل

نقش پشتکار در موفقیت در تحصیل

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در تحصیل و یا هر کار دیگری موفق شوید باید پشتکار داشته باشید. در این بخش در رابطه با نقش پشتکار در موفقیت در تحصیل توضیحاتی ارائه می گردد. افرادی که در درس و تحصیل و یا هر زمینه دیگری موفق بوده اند با تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف خودشان تلاش کرده اند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: پشتکار داشتن در ایام کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور

پشتکار از استعداد هم مهم تر است. اگر کسی استعداد خیلی بالایی هم داشته باشد ولی در راه رسیدن به هدفش مداومت نداشته باشد، احتمال اینکه بتواند کار مهمی انجام دهد و به هدفی که دارد برسد بسیار پایین است. افرادی که ضریب هوشی بالایی هم ندارند اگر برای رسیدن به هدف خودشان تلاش کنند و در جهت استعدادهای خوشان گام بردارند حتما موفق خواهند شد.

در عوض یک شخص با استعداد متوسط هم اگر روی یک کاری متمرکز شود و در راه رسیدن به هدفش پشتکار داشته باشد، می تواند هر کاری را که بخواهد به نتیجه برساند.



پیشنهاد می کنیم رایگان دانلود نمائید: دانلود فایلی با عنوان بررسی عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی

بنابراین، یکی از عوامل مهم در موفقیت در تحصیل، کسب معدل بالا و رسیدن به رتبه برتر کنکور داشتن پشتکار است. برای موفقیت تحصیلی عوامل دیگری نیز مهم هستند که با کلیک بر روی لینکهای زیر می توانید آنها را مطالعه نمائید.









منطقی بودن ساعت کاری برنامه ریزی درسی و تحصیلی





برنامه ریزی درسی اصولی و مرورهای منظم





در صورتیکه برای رفع اشکال در یک درس خاص و یا افزایش معدل و کسب رتبه برتر در کنکور به مدرس خصوصی نیاز دارید نیز بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید. در رابطه با نقش عوامل دیگر در موفقیت تحصیلی می توانید با معلم خصوصی خودتان نیز مشورت کنید.


آمار بازدید: 4123 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image