ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب علمی آموزش حد در ریاضی

آموزش حد در ریاضی

به اشتراک گذاری

حد یکی از مباحث مهم در ریاضیات است. بخش زیادی از سوالهای امتحانی دوره دبیرستان، ریاضیات عمومی دانشگاهی و تست های کنکور از مبحث حد مطرح می گردد. دانلود رایگان فرمولهای مهم حد و مشتق و قواعد محاسبه حد در ریاضی

برای آموزش حد ابتدا باید تعریف اولیه آن را یاد گرفت. حد چپ و راست، وجود یا عدم وجود حد و ... از مباحث مهم حد است. مبحث پیوستگی هم که در ریاضیات مطرح می شود با توجه به مفهوم حد تعریف می گردد.

یکی دیگر از مباحث مهم در حد، رفع ابهام در حدهایی است که نتیجه اولیه آنها مبهم است. در این زمینه هم قواعد و تکنیکهایی در کتابهای ریاضی ارائه شده است. دانلود جزوه خلاصه شده رفع ابهام در حد

اگر در مبحث حد، یا مباحث دیگر ریاضی همچون مشتق و انتگرال مشکل پایه ای دارید و یا نمی توانید تمرینها را حل کنید، ممکن است کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بتواند به شما کمک کند. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی، بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین و اساتید ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) جزواتی برای آموزش حد ارائه شده است. تعدادی از جزوات مرتبط با آموزش حد در پایین همین مطلب ارائه شده است. با کلیک بر روی لینکهای زیر این جزوات را می توانید دانلود کنید.



دانلود رایگان مطالب آموزشی مرتبط:





دانلود حد و پیوستگی





دانلود خلاصه فرمولها و روابط حد






آمار بازدید: 10253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image