ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزیتهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل

مزیتهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی و آموزش در منزل به نسبت کلاسهای گروهی مزیتهای زیادی دارد. البته این مطلب به این معنا نیست که شرکت در کلاسهای مدرسه و کلاسهای گروهی مفید نیست. کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل باید در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

اصولا در کلاسهای تدریس خصوصی مطالبی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس داده می شود مورد بررسی قرار می گیرد. توصیه می شود در کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل تمرکز روی جزوات دانشگاه و یا کتابهای درسی و جزوات مدرسه باشد. بنابراین شرکت در کلاسهای خصوصی دانشجو و دانش آموز را از شرکت در کلاسهای دانشگاه و مدرسه بی نیاز نمی کند. هر چند که کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید و موثر و برای آموزش و یادگیری لازم است ولی کلاسهای تدریس خصوصی مزیتهایی دارد که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تعداد افراد شرکت کننده در کلاس به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه خیلی کمتر است. بنابراین فرصت برای بحث کردن، سوال پرسیدن و حل مسئله بسیار بیشتر می باشد.



پیشنهاد می شود مقاله چرا مدرسین در کلاسهای تدریس خصوصی بهتر تدریس می کنند؟ را هم بخوانید.

در کلاسهای تدریس خصوصی به صورت اختصاصی مشکلات و مسائل دانشجو یا دانش آموز شرکت کننده در کلاس مورد بررسی قرار گرفته و حل می شود. حتی اگر مشکل مربوط به پایه های قبل یا سالهای گذشته باشد می توان آن را برطرف کرد. در کلاسهای گروهی چنین کاری امکان ندارد. تعداد جلسات تدریس خصوصی محدود نیست و اگر دانشجو یا دانش آموز خیلی دیر و نزدیک به امتحانات شروع نکرده باشد، هر تعداد جلسه برای آموزش درس می توان در نظر گرفت. زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی انعطاف دارد. اگر به عنوان مثال دانشجو یا دانش آموزی بعد از ظهر بهتر می تواند یاد بگیرد، کلاس را می توان بعد از ظهر برگزار کرد و محدودیتی وجود ندارد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه چنین انعطافی وجود ندارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: مزیتهای تدریس خصوصی و استفاده صحیح از کلاسهای خصوصی


در کلاسهای تدریس خصوصی می توان سوالات و تمرینات بیشتری حل کرد. در این کلاسها امکان حل نمونه سوالات امتحانی و تست های کنکور سالهای قبل وجود دارد و چون محدودیت زمانی بسیار کمتر است می توان دروس را به صورت کامل یاد گرفت. در کلاسهای آموزش خصوصی و آموزش در منزل چون کلاس در منزل دانشجو و دانش آموز برگزار می گردد، وقت او در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و زمان بیشتری برای مطالعه و حل تمرین و ... باقی می ماند. در جلسات تدریس خصوصی اگر دانشجو یا دانش آموز روش تدریس مدرس را نپسندد می تواند مدرس خود را عوض کند. در مدرسه و دانشگاه چنین امکانی وجود ندارد.



مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات مفید است؟ هم پیشنهاد می شود.

با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند مفید و موثر باشد. البته برگزاری جلسات تدریس خصوصی، همانطور که قبلا هم گفته شد، به معنای کنار گذاشتن کلاسهای مدرسه، مطالعه، تمرین و .. نیست. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ثبت نامی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) و انتخاب مدرس خصوصی مورد نظرتان بر روی لینک سایت تدریس خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 763 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image