ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور

تافل و آیلتس

به اشتراک گذاری

تافل آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند. مدرک تافل تنها دو سال اعتبار دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی - آیلتس IELTS



آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.



مطالعه مقاله تولیمو، تافل و آیلتس چه تفاوتی با هم دارند؟ هم مفید است.

در ایران مدرس (همین وب سایت) مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس و تافل فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت
تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و یا تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید. در پایین همین مطلب هم تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش و تدریس آیلتس و تافل نشان داده شده اند.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل را هم پیشنهاد می کنیم.



آمار بازدید: 736 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image