ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آیا برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس کافی است؟

آیا برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس کافی است؟

به اشتراک گذاری

برای جذب شاگرد تنها درج آگهی تدریس کافی نیست. باید بر روی آگهی خود کار کنید. عکس آگهی را می توانید هر از چندگاهی تغییر دهید تا ببینید که آیا در بازخورد گرفتن برای شما تاثیری دارد یا نه.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

هر از چند گاهی محتوی آگهی را کاملتر کنید. از دانشجویانتان نظر سنجی کنید و به آگهی اضافه کنید. وب سایت ایران مدرس برای بحث تدریس خصوصی بهینه است. اگر آگهی خوبی ثبت کنید حتما به جایی خواهد رسید که دیگر به علت مشغله زیاد تدریس، نمی توانید شاگرد اضافه تری بگیرید و تماسها را رد می کنید. دقت کنید که اگر خوب تدریس کنید، علاوه بر شاگردهای جدید، شاگردهای ترم های قبل هم دوباره به سراغ شما می آیند و درآمد شما مرتبا بیشتر می شود. پس خوب تدریس کردن را هم تمرین کنید.

سوابق کاری خود را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. هر چه طولانی تر، بهتر. اصلا مزیت آگهی اینترنتی به نسبت آگهی روزنامه و ... این است که محدودیتی برای توضیح در مورد توانائی هایتان ندارید. برجسته ترین ویژگیهای خودتان را در چند خط اول بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در آخر توضیحات آگهی بیاورید. فقط، صداقت را رعایت کنید. اگر دانشگاهی درس خوانده اید که نمی خواهید بنویسید، ننویسید ولی دیگر به جای آن دانشگاه دیگری را ننویسید. این موارد در نهایت مشخص شده و به این ترتیب راه به جایی نخواهید برد.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

مقداری بر روی این بحث که تماسها را چگونه جواب می دهید، چه قیمتی به شاگردان می گویید و چگونه حرف می زنید کار کنید. اگر خوب حرف نزنید با شما تماس می گیرند ولی شاگرد نمی توانید جذب کنید. با اعتماد به نفس حرف بزنید. دروسی را تدریس کنید که واقعا بلدید و می توانید؛ تا با اطمینان حرف بزنید.


عنوان آگهی را زیاد تغییر ندهید ولی می توانید به آن دروسی را اضافه یا کم کنید. اگر ویژگی برجسته ای دارید که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند در عنوان بیاورید. عنوان جذاب باعث می شود بر روی آگهی شما کلیک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آگهی تدریس با بازدهی بالا بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟





درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی







منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1879 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image