ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آموزش و تدریس خصوصی آیلتس

آموزش و تدریس خصوصی آیلتس

به اشتراک گذاری

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی آیلتس، تدریس تافل، آموزش خصوصی زبان انگلیسی و ... به مدرس و استاد نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین آیلتس و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان و یا آموزش خصوصی آیلتس کلیک نمائید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بیش از 10000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند.



پیشنهاد می شود مقاله آزمونهای تافل TOEFL و آیلتس IELTS را مطالعه کنید.

در صورتیکه مدرس زبان انگلیسی هستید و یا در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی آیلتس فعالیت دارید برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس زبان نیز می توانید آگهی تدریس خود را به صورت رایگان در ایران مدرس درج کنید.

به منظور ثبت آگهی تدریس در زمینه آموزش ایلتس، تدریس زبان و یا آموزش هر درس و هر زمینه دیگری در وب سایت ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل

آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.



آمار بازدید: 2251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image