ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت تدریس خصوصی و آموزش در منزل

بهترین سایت تدریس خصوصی و آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین سایت تدریس خصوصی و آموزش در منزل است. در این وب سایت مدرسین زیادی ثبت نام کرده و به تدریس خصوصی مشغولند. در وب سایت حاضر هزاران مطلب آموزشی، جزوه، نمونه سوال امتحانی، کتاب و ... برای دانلود قرار داده شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



وب سایت ایران مدرس بزرگترین تعداد مدرسین ثبت نامی را در بین وب سایتهای تدریس خصوصی و آموزش دارد. تعداد مدرسین ثبت نامی در این سایت تا مرداد 97 حدود 18500 مدرس است. تعداد زیادی از مدرسینی که آگهی تدریس خود را در این سایت به صورت ویژه ثبت نموده اند بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند و این نشان دهنده تاثیر گذاری درج آگهی در ایران مدرس است. برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت مدرس خصوصی کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله سایت پربازدید، پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

در وب سایت ایران مدرس علاوه بر بحث تدریس خصوصی مطالب آموزشی، جزوات درسی و خلاصه جزوات، کتابهای آموزشی و درسی، کتابهای راهنمای تدریس، نمونه سوالات امتحانی، جزوات و تست های کنکوری و ... برای دانلود رایگان قرار داده شده است. در کنار موراد ذکر شده آگهی مدرسین نیز نمایش داده می شود و این به جذب شاگرد توسط مدرسان ویژه کمک بسیاری می کند.

وب سایت ایران مدرس از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل کاملا بهینه است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس و آموزش خصوصی را به سمت آگهی مدرسین میل می دهد. با جستجوی عبارتهای شامل تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... در گوگل، یکی از اولین وب سایتهاییی که در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است.



مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم هم مفید است.

به منظور ثبت آگهی تدریس در وب سایت ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.


آمار بازدید: 1450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image