ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب کنیم؟

چگونه به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این مقاله، راهکارهایی برای جذب موفقیت آمیز شاگرد ارائه شده است. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید و به صورت موفقیت آمیزی تعداد شاگردان و درآمد خود را از تدریس افزایش دهید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- قدم اول برای افزایش تعداد شاگرد و افزایش درآمد از تدریس درج یک آگهی تدریس موفق است. آگهی تدریسی که متقاعد کننده و عالی نوشته شده باشد. برای مطالعه در زمینه راهکارهای درج یک آگهی تدریس موفق بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟

2- برای افزایش تعداد شاکردانتان باید به تماسهایی که با شما گرفته می شود پاسخ مناسب و خوبی بدهید تا تماسهایی که با شما گرفته می شود هدر نرفته و بتوانید جلسات تدریس را هماهنگ کنید. وقتی با شما تماسی گرفته شد و برای تدریس خواستند که با شما هماهنگ کنند، سعی کنید خوب حرف بزنید. اگر کسی با شما تماس گرفت و جلسه تدریس هماهنگ نشد، علت آن را بررسی نمائید. آیا قیمتی که شما گفته اید بالا بوده است؟ آیا نحوه حرف زدن شما به نحوی بوده که عدم تسلط شما بر درس را نشان داده است؟ هر چه بوده آن را بررسی نمائید و در دفعات بعد حالتهای دیگری را امتحان کنید. سعی کنید محکم، متقاعد کننده و با اعتماد به نفس حرف بزنید. در عین حال صداقت را هم رعایت نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنیم و درامد خوبی بدست آوریم؟ را هم بخوانید.

3- در نهایت اگر جلسات تدریس هماهنگ شد،سعی کنید جلسات تدریس مفید و پرباری داشته باشید. در جلسه اول تدریس بهترین خودتان باشید و در حلسات بعد هم تمام تلاشتان را بکنید که به کسب نمره خوب توسط دانشجو یا دانش آموز کمک کنید. علاوه بر تدریس و آموزش خوب، سعی کنید پشتیبان و حمایتگر باشید و از تجارب خودتان در اختیار شاگردتان قرار دهید. در بسیاری از اوقات اگر تدریس خوبی داشته باشید در ترم ها و سالهای بعد همان شاگردهای قبلی هم دوباره با شما تماس خواهند گرفت. در بین عوامل مختلف، حفظ کیفیت تدریس و تلاش برای نتیجه گرفتن دانشجویان مهمترین پارامتر برای موفقیت شما در تدریس و داشتن تعداد شاگرد زیاد و درآمد بالا است.


4- با داشتن پیش مطالعه و خواندن مطالبی که قرار است تدریس کنید، تسلط خود را بر مطلب افزایش دهید. البته بسیاری از مدرسین گرامی یک درس را آنقدر تدریس کرده اند که به صورت کامل بر آن مسلط هستند. در این صورت پیش مطالعه دیگر لازم نیست و به شکلهای دیگری می توانید کلاستان را پربار و مفید کنید.

5- از انتظار فراتر بروید. نسبت به زمانی که از اول با شاگردانتان هماهنگ کرده اید، 10 دقیقه بیشتر بمانید. در خارج از وقت کلاس در حد 5 تا 10 دقیقه مشاوره تحصیلی رایگان بدهید. برای درس تدریسی به دانشجو یا دانش آموز نمونه سوال امتحانی بدهید. و .... همین کار اضافه کم باعث می شود تفاوت بزرگی ایجاد کنید و در ذهن شاگردانتان برای ترم ها و سالهای قبل باقی بمانید.



مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)

برای درج آگهی تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) و در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه پس از تکمیل فرم عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خود را به حالت ویژه درآورید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3516 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image