ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی شخصی سازی برنامه درسی و تحصیلی

شخصی سازی برنامه درسی و تحصیلی

به اشتراک گذاری

یکی از عوامل مهم در داشتن یک برنامه ریزی درسی و تحصیلی موفق، شخصی سازی برنامه درسی و تحصیلی است. برنامه درسی شما باید برای خودتان نوشته شده باشد و در آن عادت های مطالعاتی،درسی، نحوه آموزش و تفریحات کافی و به جا، سرگرمی های مورد علاقه شما و .... در نظر گرفته شده باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود برنامه تحصیلی (قوانین یادگیری)

برنامه ریزی یک شخص لزوما برای شخص دیگری مناسب نیست. باید از برنامه ریزی های موفق دیگران ایده بگیرید و آن را به تناسب شرایط و علائق خودتان شخصی سازی کنید. ممکن است یکی مطالعه در صبح را دوست داشته باشد و شما مطالعه بعد از ظهر را بپسندید. بنابراین برنامه آن شخص برای شما مناسب نخواهد بود. ولی به هر حال از راهنمایی های دیگران در برنامه ریزی می توانید استفاده نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله برنامه ریزی امتحان نهایی را بخوانید.

حتی تعداد ساعت مطالعه خودتان با دیگران را مقایسه نکنید و سعی نکنید که تعداد ساعتی که در برنامه درسی خودتان در نظر می گیرید شبیه شخص دیگری باشد. ممکن است شما با 4 ساعت مطالعه در روز و رعایت یک سری اصول دیگر، نتیجه ی بهتری از شخص دیگری که روزانه 6 ساعت مطالعه می کند بگیرید. بنابراین برنامه درسی خودتان را برای خودتان بنویسید و با خودتان رقابت کنید. سعی کنید که هر روز به نسبت روزهای قبلی خودتان بهتر شوید.



مطالعه مقاله برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟ هم مفید است.


البته، همانطور که گفته شد، از نحوه برنامه ریزی دیگران و ایده هایی که دارند و ... می توان استفاده کرد ولی عینا برنامه آنها را کپی کردن، ممکن است برای شما کارایی نداشته باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3782 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image