ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله کنکور مصاحبه با رتبه 9 کنکور سراسری سال 93 گروه ریاضی فیزیک

مصاحبه با رتبه 9 کنکور سراسری سال 93 گروه ریاضی فیزیک

به اشتراک گذاری

مصاحبه با رتبه 9 کنکور سراسری سال 93 گروه ریاضی فیزیک در این بخش ارائه شده است. دانش‌آموز آملی رتبه 9 کنکور سراسری گروه ریاضی فیزیک گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و مطالعات اصولی خود را برای کنکور آماده می‌کردم و هدفمند درس خواندم.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان

امیر نوری‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: هم‌اکنون حس بسیار خوبی دارم و به خاطر کسب این موفقیت بزرگ و ارزنده خداوند را شکرگزارم.

وی ادامه داد: در راه کسب این موفقیت ارزشمند خانواده‌ام بیشترین سهم را داشتند و علاوه بر حمایت‌های والدین و خانواده‌ام، مدیران، معلمان و مشاوران تلاش‌های زیادی داشته و در این راه توانستند پشتیبانی و حمایتم کنند.

نوری‌پور با تاکید بر اینکه در پشت هر سختی راحتی وجود دارد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و مطالعات اصولی خود را برای کنکور آماده می‌کردم و همه حرکات و چگونگی مطالعه‌ام با هدف و برنامه بود.

* می‌خواهم در رشته برق یا عمران ادامه تحصیل دهم


دانش‌آموز آملی رتبه 9 کنکور سراسری گروه ریاضی فیزیک در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد انتخاب رشته و تحصیل در رشته دلخواه برای آینده‌ای روشن تاکید کرد: قصد دارم در یکی از رشته‌های برق یا عمران ادامه تحصیل دهم ولی در این زمینه باید مشورت‌های زیادی با مشاوران داشته و با دقت زیادی دست به انتخاب بزنم.

نوری‌پور در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار فارس درباره چگونگی مطلع شدن از کسب رتبه نهم کنکور سراسری بیان داشت: عصر روز جمعه گذشته از سازمان سنجش و آموزش کشور به منزل‌مان تماس داشتند که نخستین نفری که این خبر را شنید خواهرم بود هرچند از صبح آن روز از موسساتی که در آنها کنکورهای آزمایشی می‌دادم نیز تماس‌هایی داشتم و آنها اعلام کردند که از سازمان سنجش با شما تماس می‌گیرند.

پیشنهاد می شود مقاله گفتگو با مهسا دولتشاهی رتبه چهار گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 93 را هم بخوانید.

* در تمام مراحل زندگی باید هدفمند گام برداشت

این دانش‌آموز آملی اضافه کرد: در آن زمان همه اعضای خانواده شاد و خوشحال بودند و توانستم از امتحانی بزرگ سربلند بیرون بیایم.

مطالعه مقاله
گفتگو با رتبه هشت کنکور 93 رشته ریاضی فیزیک هم مفید است.

وی در توصیه‌ای به دانش‌آموزان هم‌سن خود یادآور شد: برای هر مرحله و جایگاه زندگی‌شان هدف و برنامه مدون داشته باشند و به هیچ وجه در زندگی بدون هدف گام نگیرند.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه نمائید:
دانش آموز ياسوجي، رتبه سه كنكور



تدریس خصوصی کنکور


آمار بازدید: 2046 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image