ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله کنکور گفتگو با رتبه هشت کنکور 93 رشته ریاضی فیزیک

گفتگو با رتبه هشت کنکور 93 رشته ریاضی فیزیک

به اشتراک گذاری

گفتگو با رتبه هشت کنکور 93 رشته ریاضی فیزیک در این بخش ارائه شده است. رتبه هشت کنکور ریاضی فیزیک کشور گفت: دلم‌ می‌خواهد مثل همیشه ساده و بی‌تکبر، اما از لحاظ علمی سرآمد باشم.



تدریس خصوصی کنکور

بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری سال‌جاری، مازندران مانند سال‌های قبل از برترین‌های کشور محسوب شده و با چند رتبه کمتر از 10 جزو استان‌ها رده اول به شمار آمد.

میعاد لقایی از تیزهوشان بابلسری این بار در کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص داد و برای مازندران افتخار آفرید.

این دانش‌آموز مستعد مازندرانی در گفتگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه در همه مقاطع بجز سال چهارم متوسطه با معدل 20 دوران تحصیلی را گذرانده، اظهار داشت: سال چهارم متوسطه در مرکز تیزهوشان بابل با معدل 19.96 دیپلم رشته ریاضی فیزیک را اخذ کردم.

لقایی که فرزند دوم خانواده است با اشاره به اینکه فضای خوبی برای تحصیل به‌ویژه فعالیت‌های علمی برای من در منزل و مدرسه فراهم بود، افزود: پدرم بازنشسته سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و مادرم خانه‌دار است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم



* مطالعه هشت تا 12 ساعته برای کنکور

وی زمان مطالعه کتب درسی برای آماده شدن برای کنکور را متفاوت دانست و ادامه داد: ساعات مطالعه در قبل و بعد از عید برای دانش‌آموزی که برای کنکور آماده می‌شود متفاوت است، در مجموع بین هشت تا 12 ساعت در طول شبانه روز درس می‌خواندم.

رتبه هشت کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک با بیان اینکه در سال چهارم متوسطه از کلاس تقویتی دیفرانسیل بهره‌ برده است، تصریح کرد: سال سوم دبیرستان کلاس ریاضی حسابان می‌رفتم.

* ادامه تحصیل در دو رشته مهندسی

این دانش‌آموز مستعد بابلسری با اشاره به اینکه مرکز تیزهوشان بابل از من انتظار رتبه تک رقمی داشت، افزود: با رتبه هشت غافلگیر شدم و قصد دارم در دو رشته کامپیوتر و برق در صنعتی شریف ادامه تحصیل دهم.

لقایی ورزش مورد علاقه خود را دومیدانی و شنا عنوان کرد و ادامه داد: اوقات فراغت را با مطالعه رمان‌های معروف خارجی، علمی و مقالات تخصصی رشته مورد علاقه‌ام پر می‌کردم.

وی با بیان اینکه خانواده برای اخذ رتبه تک رقمی به من امیدواری می‌دادند، گفت: خودم برای کسب رتبه تک رقمی بی‌توجه بودم اما تشویق خانواده به‌ویژه برادرم بی‌تاثیر نبود.

لقایی رقبای درسی خود را در کلاس درس سبب پیشرفت تحصیلی دانست و افزود: سطح تحصیلی و علمی دانش‌آموزان ما بالا بود و راحت‌تر از فضای کلاس بهره‌مند می‌شدم.

پیشنهاد می شود مقاله
مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان را هم بخوانید.

* کسب مدال طلا المپیاد ریاضی کانادا

وی با بیان اینکه در سال دوم دبیرستان در المپیاد علمی ریاضی«واترلو کانادا» مدال طلا را کسب کردم، ادامه داد: در المپیاد فیزیک، شیمی و ادبیات شرکت کردم و موفق به گذراندن مرحله نخست می‌شدم اما رتبه قابل قبولی را در مرحله دوم کسب نکردم.

لقایی کنکور امسال رشته ریاضی فیزیک را سخت و وقتگیر دانست و گفت: اگر کسی مثل خودم بود تا تجربیات خوبی به من ارائه می‌داد موفقیت بهتری کسب می‌کردم.

وی با بیان اینکه رقابت تحصیلی در سطح دانشگاه سبب پیشرفت علمی دانشجویان می‌شود، تصریح کرد: از سری دانشجویانی هستم که در مباحث مختلف علمی و سیاسی دانشگاه مشارکت خواهم داشت.

این دانش آموز مستعد مازندرانی پیشرفت علمی در ابعاد مختلف را از آرزوهای خود دانست و خاطر نشان کرد: دلم ‌می‌خواهد مثل همیشه ساده و بی‌تکبر، اما از لحاظ علمی سرآمد باشم.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
مصاحبه با رتبه 9 کنکور سراسری سال 93 گروه ریاضی فیزیک

لقایی در پایان سخنانش از خانواده و مسئولان آموزش و پرورش بابلسر به‌ویژه مرکز شهید بهشتی بابل قدردانی کرد.

سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران نیز این موفقیت علمی را به همه دانش آموزان استان به ویژه میعاد لقایی تبریک و تهنیت می‌گوید.

مقاله
دانش آموز ياسوجي، رتبه سه كنكور هم مفید است.


آمار بازدید: 1799 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image