ارتباط مستقیم با 30568 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله ترین ها مرگبارترین جزیره جهان

مرگبارترین جزیره جهان

به اشتراک گذاری

مرگبارترین جزیره جهان در این بخش معرفی می شود. جزیره کوچکی به وسعت 44.51 هکتار در برزیل با دارا بودن بیش از 4000 حلقه مار کشنده و سمی، عنوان «جزیره مارها» را کسب کرده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: ساخت نخستین شبکه رایانه‌ای ضدهک جهان

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این جزیره در سائوپائولوی برزیل یکی از مناطقی است که هیچ‌کس تمایل ندارد در آن حضور داشته باشد و به دلیل وجود این تعداد از مارهای سمی و خطرناک، مرگبارترین جزیره جهان نیز خوانده می‌شود. برخی گزارش‌ها حاکیست که در هر مترمربع از این جزیره می‌توان یک مار مشاهده کرد. همچنین در میان مارهای ساکن این جزیره گونه‌ای وجود دارد که می‌تواند گوشت بدن انسان را ذوب کند. این جزیره تنها زیستگاه شناخته شده «افعی سرنیزه‌ای زرین»، یکی از سمی‌ترین مارهای افعی در جهان است. سم این مار سه تا پنج برابر از دیگر مارهای این منطقه قوی‌تر بوده و این قابلیت را دارد که گوشت بدن را تجزیه کند.

پیشنهاد می شود مقاله
بزرگ‌ترین انفجارهای جهان را هم بخوانید.

بیشتر مردم برزیل به دلیل داستان‌هایی که از خطرناک و مرگبار بودن این جزیره نقل می‌شوند از رفتن به این مکان خودداری می‌کنند و البته مواردی از کشته شدن افراد بر اثر سم افعی سرنیزه‌ای زرین نیز گزارش شده است.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
سردترین نقطه جهان کجاست؟


به گزارش ایسنا به نقل از ام‌ان‌ان، این جزیره در حقیقت از 11 هزار سال پیش زیستگاه مارها بوده است. در آن زمان این جزیره به برزیل متصل بوده اما بعدها، بالا آمدن سطح آب موجب جداسازی آن از خشکی‌های این کشور شد.

مطالعه مقاله
کشته‌شدن قدیمی‌ترین موجود زنده جهان توسط دانشمندان را هم پیشنهاد می کنیم.


آمار بازدید: 1135 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image