ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله بازار کار 10 شغل و تخصص پر درآمد در دنیای امروز

10 شغل و تخصص پر درآمد در دنیای امروز

به اشتراک گذاری

10 شغل و تخصص پر درآمد و با درآمد بالا در دنیای امروز  در این بخش معرفی شده است. لیست مشاغلی كه در اینجا ملاحظه می كنید مربوط به جامعه ی امروز امریكا است اما واقعیت اینست كه اینگونه شغل ها در كشورهای دیگر هم رایج است و می توان اینگونه گفت كه صاحبكاران را محتاج شما می كنند، و نه بر عكس ...

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

۱- computer software engineer (برنامه نویسی كامپیوتر)

اداره آمار امریكا اعلام كرده كه این شغل تا پایان سال 2014 یعنی تا پنج سال آینده در صدر مشاغل پر درآمد و دایما در حال پیشرفت قرار خواهد داشت.

۲- paralegal (دستیار حقوقی)

صاحبكاران دایما در حال كاهش هزینه های بیزینس هستند و یكی از اینها جایگزینی وكیل بیزینس با مشاوران یا دستیاران حقوقی البته با مدرك تحصیلی پایینتر از وكیل ولی با تقریبا همان سرویس و شغل است. بسیاری از موسسه های آموزشی یا كالج های فوق دیپلم چنین مدركی میدهند و یا مثلا اگر فعلا یك لیسانس دانشگاهی دارید میتوانید با گذراندن چند درس تخصصی اضافی، پارالیگال بشوید.


3- accountant (حسابدار)

نیازی به توضیح بیشتر نیست كه افراد، بیزینس ها، بانكها، شركتهای بیمه و حتی دولتها به این تخصص همیشه نیاز دارند.

پیشنهاد می شود مقاله پردرآمدترین شغل های آینده را هم بخوانید.

4- occupational therapist (كار درمانی و تراپیست)

یعنی كسانیكه به كارمندان و كارگران و سایر مردم عادی برای بهتر و سالمتر زندگی و كار كردن و یا بهبود وضعیت فكری و فیزیكی و سلامتی آنها كمك فكری و فیزیكی می كنند. هر چند كه برای دریافت بالاترین حقوق در چنین تخصصی باید مدرك مستر master' (فوق لیسانس) داشته باشید اما جالبه بدانید كه در امریكا بیش از 13.5 میلیون نفر در این شغل مشغول بكارند و كلا مشاغل و تخصصهایی كه در رابطه با پرستاری و سلامتی و دارو و درمان و نگهداری از بیماران یا سالمندان است جزو پر درآمدترین و پر تقاضا ترین و همچنین پیشروترین مشاغل امریكا هستند و هیچ متخصصی در این حوزه بیكار نیست. شما حتی با دو سال تحصیل فوق دیپلم هم می توانید در گوشه ای از این تخصص بكار مشغول شوید و حتی نیاز به لیسانس دانشگاهی هم ندارید.

5- post-secondary teachers (دبیر دبیرستانها و موسسات آموزشی و استاد دانشگاه و كالج)

در لیست 50 شغل برتر در امریكا كه تلویزیون CNN تهیه كرده بود این تخصص در رتبه دوم است و برای كسب درآمد بیشتر البته نیاز به مدرك فوق لیسانس دارید و بویژه برای تدریس در رشته های بیزینس، پزشكی و كامپیوتر همیشه تقاضای كار برایتان فراوان است.

6- actuary (شناسایی، مدیریت و كنترل ریسك در بیزینس ها)

این تخصص هم بویژه برای كار در شركتهای بیمه، یا در هر بیزینسی تا سال 2014 میلادی همچنان پر درآمد خواهد بود. برای چنین تخصصی شما نیاز به مدركی در حد لیسانس امور مالی (با گرایش كامپیوتری و تخصص در ریاضیات و برآورد ریسك) دارید. بیزینسها همیشه برای پیش بینی ریسك در مثلا سرمایه گذاری یا تصمیمات مهمشان نیاز به متخصصانی برای عرضه راه حلهای عملی و مدرن دارند.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد:
پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی کدامند؟

7- medical assistant (دستیار پزشك)

در بسیاری رشته های پزشكی، آنهم فقط با یكی دو سال تحصیل بعد از دیپلم دبیرستانی، میسر میشود و نیازی به دانشگاه رفتن هم نیست.

8- lawyer (وكالت)

اگر به پرستیژ و اینجور چیزها می اندیشید بویژه در بیزینس، محیط زیست، مالیات محلی و بین المللی، پزشكی، و ثبت اختراعات و علایم تجاری این شغل هم مناسب است.

9- home health aide (نگهداری از بیماران یا سالمندان در خانه)

با افزایش تعداد سالمندان و اینكه فرزندان برای نگهداری از والدین فرصت یا علاقه ای ندارند، چنین تخصصی در حال افزایش است و صرفا با مثلا چند ماه یا یكسال تحصیل میتوان به چنین شغلی پرداخت.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟ را هم بخوانید.

10- computer systems analyst (كامپیوتریزه كردن بیزینس ها و تشكیلات)

با مدارك فوق دیپلم به بالا و یا حتی بدون مدرك و صرفا با خودآموزی همیشه برایش تقاضای كار هست.

پایگاه فرهنگی هنری تکناز


آمار بازدید: 7352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image