ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله ترین ها بین‌المللی‌ترین دانشگاه کانادایی

بین‌المللی‌ترین دانشگاه کانادایی

به اشتراک گذاری

بین‌المللی‌ترین دانشگاه کانادایی در این بخش معرفی شده است. اگر می خواهید برای ادامه تحصیل به کانادا بروید و یا در زمینه دانشگاههای کانادا اطلاعات کسب نمائید ادامه این مطلب را بخوانید. «دانشگاه ویندزور» کانادا در ترم زمستانی خود شاهد حضور 280 دانشجوی جدید بین‌المللی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ «انریکه چاکون»، مشاور دانشجویان بین‌المللی ضمن خوش‌آمدگویی به حدود 200 دانشجوی بین‌المللی که در سمینار توجیهی دانشجویان جدید حضور داشتند، گفت: این دانشگاه شاهد روند رو به افزایش در شمار دانشجویان بین‌المللی خود است.

پیشنهاد می شود مقاله
راه های افزایش معدل در دانشگاه را هم بخوانید.

چاکون افزود: تحصیل در کانادا بسیار باارزش است و رشته‌های مهندسی، علوم و بازرگانی جزو رشته‌هایی هستند که دانشجویان برای تحصیل در آنها به کانادا می‌آیند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیز نیوز، «کلیتون اسمیت»، نایب رئیس امور دانشجویی و دانشجویان بین‌المللی دانشگاه «ویندزور» گفت: این دانشگاه شاهد تنوع بسیار گسترده‌ای از حضور دانشجویان بین‌المللی از بیش از 100 کشور جهان است و بیش از سایر دانشگاه‌های این کشور از کشورهای مختلف دانشجو جذب می‌کند. به گفته وی دانشجویان بین‌المللی 13 درصد از بدنه دانشجویی این دانشگاه را تشکیل می‌دهند.


مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب


آمار بازدید: 751 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image