ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله معرفی رشته های تحصیلی منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته حقوق

منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته حقوق

به اشتراک گذاری

منابع پیشنهادی برای مطالعه و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد حقوق به قرار زیر است:

متون فقه: این درس دارای 20 سوال و ضریب (یک) در آزمون سراسری میباشد. حجم مطالب این درس بسیار زیاد است و به اصطلاح درس وقتگیر و پرمطلبی است. نحوه پاسخگویی دانشجویان به سوالات این درس متفاوت است و معمولا درصد کسب شده توسط دانشجویان در این درس متفاوت است. داوطلب بایستی مباحث مهم‌ نظیر فصول "متاجر، اجاره، وکالت، ارث، نکاح، طلاق، حدود و قصاص" را از نظر مطالعه و تست زنی در اولویت قرار دهد و سپس به مطالعه سایر فصول بپردازد. نکته دیگر، تحلیلی شدن هر چه بیشتر سوالات است که داوطلبان می‌بایست به این موضوع توجه داشته باشند. در کنکورهای اخیر دیده شده است که بعضی تست ها تالیفی بوده و متن آن‌ها در کتب فقهی ذکر نشده بلکه از سوی طراحان طرح شده بود. بایستی به این نکته نیز توجه شود که در صورت مطالعه صحیح فصول و تسلط کافی بر محتوای آن‌ها، داوطلب به راحتی می‌تواند به اکثر تست‌های آزمون کارشناسی ارشد پاسخ دهد. منابع زیر به عنوان بهترین منابع، جهت کسب آمادگی در این درس از طرف اساتید معرفی میگردند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: معرفی رشته حقوق و گرایشهای آن

۱- متن تحریرالروضه به همراه ترجمه (فقه استدلالی سید مهدی دادمرزی)

۲- لمعة دمشقیة ترجمة دکتر علی شیروانی

۳- المنتخب المباحث اللمعه الدمشقیه (متون فقه) ترجمه: رضا شکری و مختار صبور رازلیقی، پردازشگران(خلاصة تحریر الروضه)


۴- مجموعه سؤالات طبقه بندی شده ی متون فقه، اسدالله لطفی

۵- حل تست‌های کنکورهای قبلی بین سال های ( 75 الی 90 ) میتواند کمک زیادی به داوطلبین نماید.

پیشنهاد می شود مقاله بازار کار و معرفی رشته حقوق و گرایش های آن را بخوانید.

متون حقوق به زبان انگلیسی

تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 سوال می‌باشد. بدون تردید اگر دانشجویان در درس زبان حداقل‌هایی را داشته باشند مطالعه و سرمایه‌گذاری در این درس می‌تواند منطقی باشد. در آزمون زبان تخصصی حقوق معمولا متون كوتاه و كلی هستند، بنابراین داوطلب با درك كلی متون میتواند به بیشتر سوالات پاسخ صحیح بدهد. در پاسخگویی به سوالات زبان تخصصی حقوق داوطلبان گرامی باید اول لغات تخصصی و عمومی کافی حفظ باشند و سپس به مهارت های درک مطلب نیز مسلط باشند.

معمولاً منبع درس زبان تخصصی در اكثر رشته‌ها در دانشگاه‌های مختلف فرق می‌كند و اساتید این درس به صورت سلیقه‌ای منابع و یا جزوات مورد نظر خود را به دانشجویان معرفی می‌كنند. نرم افزار گزینه آخر ( مربوط به زبان عمومی و متون تخصصی حقوق ) برای تقویت این درس بدون شک بهترین منبع است. كسب درصد بالا با تسلط بر بانک لغت نرم افزار گزینه آخر با توجه به اظهار قبولی‌های سال‌های گذشته به راحتی ممكن است. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- نرم افزار زبان تخصصی گزینه آخر (ویژه متون حقوقی)، این مجموعه یکی از بهترین منابع برای تقویت درس زبان ویژه ی کنکور کارشناسی ارشد حقوق است.

۲- A concise Dictionary of law.

۳- کتاب Law text به همراه ترجمه تفصیلی و شرح حقوق قرارداد از کتاب law text ـ احمد ترابی.

۴- GCSE Law.

۵- کتاب آبی متون حقوقی انتشارات کانون فرهنگی آموزش

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد:
معرفی رشته تحصیلی حقوق

حقوق مدنی:

حقوق مدنی مجموعه قواعدی است كه در ارتباط با حقوق شخصی، اصلی و مالكیت خصوصی شهروندان یك جامعه می‌باشد و از آن‌جا كه نظریات حقوقدانان و فقها نیز می‌تواند در تفسیر قوانین مورد استفاده قرار گیرد، دقت در مطالعه این درس بسیار ضروری است. تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 یا 20 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری 3 میباشد و باتوجه به ضریب بالای آن مهم ترین درس برای قبولی در گرایش حقوق خصوصی میباشد. حجم مطالب این درس بسیار زیاد است و به اصطلاح درس وقتگیر و پرمطلبی است. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- قانون مدنی در نظم حقوق کنونی، دکتر ناصر کاتوزیان.

۲- وقایع حقوقی دکتر ناصر کاتوزیان انتشارات میزان.

۳- اعمال حقوقی دکتر ناصر کاتوزیان.

۴- عقود معین دوره ۲ جلدی دکتر ناصرکاتوزیان.

۵- حقوق مدنی ۳ و ۶ دکتر مهدی شهیدی (ویژه دانشگاه آزاد) .

۶- مجموعه تستهای طبقهبندی شده حقوق مدنی محمد حسین شهبازی.

منابع فرعی مربوط به دانشگاه آزاد :

۱- تشکیل قراردادها دکتر مهدی شهیدی (ویژه آزاد).

۲- آثار قرار دادها دکتر مهدی شهیدی (ویژه آزاد).

حقوق تجارت:

همانطور که از نام این درس پیداست، مطالب آن مربوط به تعاریف و قوانین تجارت می‌باشد. این درس دارای 15 سوال و ضریب (یک) در آزمون سراسری رشته حقوق میباشد. پراکندگی و حجم مطالب این درس نسبت به درس حقوق مدنی کمتر است و به دلیل جذابیت و سادگی مطالب آن، داوطلبان ارشد این درس را به اصطلاح "دوست داشتنی" قلمداد میکنند و معمولا همه به دنبال کسب درصد بالا در این درس هستند. بارها و بارها کسب نمره 100 درصد در این درس اتفاق افتاده است. تنها مشکل داوطلبان با این درس، مبهم بودن بعضی مواد قانونی می‌باشد.

منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱-حقوق تجارت، دکتر ربیعا اسکینی ۵ جلد.

۲- قانون تجارت در نظم حقوق کنونی محمد دمیر چیلی و …

۳- مجموعه تستهای طبقه بندی شده حقوق تجارت رضا شکری.

۴- مجموعه تستهای حقوق تجارت یوسف پاشایی.

آئین دادرسی مدنی:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری گرایش حقوق خصوصی 3 میباشد. در این درس مطالبی نظیر شرایط اقامه و انواع آن، صلاحیت و حدود اختیارات مراجع قانونی، انواع موضوعات راجع به دادخواست احکام و قرارها، شرایط شکایت از آرا، رد دادرسی، دستور موقت، تأمین خواسته، قانون اجرای احکام مدنی و دیگر موضوعات مربوطه بررسی می‌شوند، به لحاظ سختی و آسانی این درس را می‌توان آسانتر از حقوق مدنی و سخت‌تر از حقوق تجارت دانست.

منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- کتاب‌های آئین دادرسی مدنی جلد اول، جلد دوم و سوم (دوره پیشرفته) کلیه مباحث آئین دادرسی مدنی همگی تألیف دکتر شمس ۲ جلد.

۲- متن قانون اجرای احکام مدنی.

۳- متن قانون آئین دادرسی مدنی و مواد مربوط به دادرسی مدنی از قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب مصوب 81/8/27

۴- کتاب آبی آئین دادرسی مدنی انتشارات کانون فرهنگی آموزش

تذکر: به لحاظ تغییرات جزئی در برخی قوانین موجود در مورد شورای حل اختلاف و نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، قانون اجرای احکام مدنی و قوانین دیوان عدالت اداری، قوانین بایستی با آخرین تغییرات، مورد مطالعه قرار گیرند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
معرفی رشته حقوق را هم بخوانید.

حقوق جزای اختصاصی:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 20 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری گرایش حقوق خصوصی 2 میباشد. از ویژگی‌های این درس وجود سؤالات حفظی، مفهومی و البته مسأله‌های تلفیقی از مباحث مختلف است. این درس شرایط اختصاصی حاكم بر جرایم را بررسی می‌كند. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- قانون مجازات اسلامی در نظم حقوق کنونی، رضا شکری و … مهاجر، آخرین چاپ.

۲- حقوق جزای اختصاصی، ایرج گلدوزیان، انتشارات دانشگاه تهران آخرین چاپ

۳- حقوق جزای اختصاصی، حسین میر محمد صادقی، ۲ جلد، میزان، آخرین چاپ.

۴- خلاصه مباحث حقوق جزا، رضا شکری، پردازشگران، آخرین چاپ.

۵-مجموعه سئوالات طبقه بندی شدهی حقوق جزای اختصاصی، رضا شکری، مجد، آخرین چاپ.

تذکر: برای آزمون کارشناسی ارشد تمامی منابع فوق كتاب‌های كاملی هستند، تمام آن‌ها در ارایه قوانین و مفاهیم كلی موفق بوده‌اند. اما در كارشناسی ارشد، غالب سئوالات به صورت مثال‌ها، اتفاق‌های شهودی و سئوالاتی است كه شخص خواننده باید بررسی كند و ببیند كه در این تست‌ها با توجه به قوانین پاسخ صحیح كدام است، به همین دلیل لازم است داوطلب تعداد زیادی تست و مثال را قبل از آزمون خوانده باشد. به همین دلیل مطالعه کتاب زیر نیز بایستی در برنامه داوطلب قرار گیرد.

آیین دادرسی کیفری:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری 2 میباشد. این درس دقیقاً كلیه‌ی قوانین و تشریفات مربوط به زمان وقوع جرم تا زمان صدور حكم را مورد مطالعه قرار می‌دهد. در این درس معمولاً داوطلبان گرایش حقوق جزا، درصد كمتری نسبت به دو درس حقوق جزای عمومی و حقوق جزای اختصاصی كسب می‌كنند و دلیل آن شرایط شكلی این درس و بالا بودن و پراكنده بودن و فرّار بودن مطالب آن می‌باشد. از جمله مشكلاتی كه در این درس برای داوطلبان در آزمون ارشد پیش می‌آید، این است كه قضات دیوان عالی كشور در آرای وحدت رویه، كه معمولاً هر ساله تعدادی از این رای‌ها وجود دارد، بعضی قوانین را با تفسیر و یا رأی وحدت رویه تغییر می‌دهند. به همین دلیل كتاب و اطلاعات باید به روز باشد و این موضوع از نظر داوطلبین نباید دور بماند و کتابهای بروز خواهده شود. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری، مصوب ۱۳۷۸/

۲- قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب مصوب ۱۳۸۱/

۳- آیین دادرسی کیفری، دکتر محمود آخوندی ج ۱ و ۲ و آیین دادرسی کیفری دکتر محمد آشوری ۲ جلد

۴- مجموعه سئوالات طبقه بندی شده آیین دادرسی کیفری رضا شکری، آخرین چاپ.

حقوق بین الملل خصوصی:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری 1 میباشد. این درس از جمله دروس سخت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل می‌باشد و فقط با مطالعه دقیق آن می‌توان درصد خوبی در آزمون کسب کرد. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- حقوق بین الملل خصوصی، دکتر محمد نصیری.

۲-حقوق بین الملل خصوصی، دکتر سید حسین صفایی.

۳- بایستههای حقوق بین الملل خصوصی، دکتر محمود سلجوقی.

۴- حقوق بین المللی خصوصی (تعارض قوانین) دکتر نجاد علی الماسی.

۵- حقوق بینالملل خصوصی جلد اول دكتر بهشید ارفع نیا.

برای مشاهده لیست مدرسین حقوق کلیک کنید: تدریس خصوصی حقوق

حقوق مدنی (تعهدات)

ضریب این درس در آزمون سراسری 1 و تعداد سئوالات آن برای گرایش حقوق بین‌‌الملل 15 سئوال می‌باشد. این درس به نوعی زیر مجموعه‌ای از درس حقوق مدنی محسوب می‌شود. با توجه به پیچیدگی نسبی مفاهیم این درس، لازم است دانشجویان با تمرکز و دقت مطالب آن را فرا بگیرند. مشکلی که در مطالعه کتب منبع برای این درس وجود دارد، تکرار بعضی از موضوعات در چند کتاب می‌باشد که این موضوع باعث سردرگمی خواننده می‌شود. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- قانون مدنی در نظم حقوق کنونی، دکتر ناصر کاتوزیان.

۲- اعمال حقوقی دکتر کاتوزیان .

۳- وقایع حقوقی دکتر ناصر کاتوزیان.

۴- قانون مسئولیت مدنی.

۵- حقوق مدنی دکتر حسن امامی جلد ۱ و ۲.

۶- جزوة حقوق مدنی ۳ و ۴ دکتر درودیان استاد دانشگاه تهران.

حقوق بین الملل عمومی:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 20 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری 2 میباشد. در کنار درس متون حقوقی مهم‌ترین درس این گرایش حقوق بین الملل می‌باشد. در درس متون حقوقی که امکان کسب درصد بالا خیلی امکان‌پذیر نیست، به همین دلیل کلیدی‌ترین درس برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد گرایش حقوق بین‌الملل، درس حقوق بین‌الملل عمومی است. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- حقوق بین المللی عمومی: دکتر محمد رضا ضیایی بیگدلی چ، گنج دانش.

۲- حقوق بین المللی عمومی، دکتر سید باقر میر عباسی، ۲ جلد، چ ، دادگستر.

۳- بایستههای حقوق بین المللی عمومی، دکتر رضا موسی زاده، چ ، میزان.

۴- حقوق سازمانهای بین المللی دکتر رضا موسی زاده، چ، میزان. جزوة حقوق بینالملل عمومی دکتر بیگزاده استاد دانشکده حقوق شهید بهشتی

۵- درآمدی بر حقوق بینالملل عمومی، جلد اول و دوم گرهارد فن گلان ترجمه دکتر داوود آقایی و محمدحسین حافظیان.

۶-عهدنامه وین 1969 همچنین منشور سازمان ملل متحد، اعلامیه جهانی حقوق بشر ـ اساسنامه دیوان بین‌الملل دادگستری منابع کمکی دیگری هستند که برای تسلط بر این درس می‌تواند مفید باشد.

حقوق اساسی:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری 1 میباشد. با توجه به منابع محدود این درس و کم بودن حجم مطالب معمولاً داوطلبان قادر به کسب درصد مناسب در این درس می‌باشند. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- حقوق اساسی (دوجلدی) دکتر سید محمدهاشمی.

۲- قانون اساسی.

۳- بایسته های حقوق اساسی دکتر ابوالفضل قاضی.

۴- کتاب آبی حقوق اساسی انتشارات کانون فرهنگی آموزش.

حقوق اداری :

منابع زیر به عنوان منابع برتر برای مطالعه درس حقوق اداری معرفی می شوند:

۱- حقوق اداری دکتر عبدالحمید ابوالحمد.

۲- حقوق اداری دکتر منوچهر مؤتمنی.

۳- حقوق اداری دکتر رضا موسی زاده. جزوة حقوق اداری دکتر امیر ارجمند استاد دانشکده حقوق شهید بهشتی.

سازمانهای بینالمللی:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 سوال می‌باشد. به طور کلی سوالات این درس درآزمون مفهومی و به روز طرح میشوند. معمولا بیشتر سوالات این درس از قسمت سازمانهای جهانی مطرح میشوند و در این میان مبحث سازمان ملل متحد دارای بیشترین فراوانی سوال و از مبحث سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کمتر سوال طرح میشود. در آزمون های اخیر طراحان از مسایل روز بین‌المللی، سوال طرح کردند و این بدین معناست که شما باید مسایل روز بین المللی را به دقت پیگیری نمایید تا سوالات از این قبیل را بتوانید پاسخگو باشید. منابع زیر به عنوان منابع برتر برای مطالعه درس سازمانهای بین المللی معرفی می شوند:

۱- حقوق سازمانهای بین المللی دکتر رضا موسی زاده.

۲- حقوق سازمانهای بین المللی دکتر آقایی.

حقوق جزای عمومی:

تعداد سئوالات این درس در آزمون 15 سوال می‌باشد و ضریب آن در آزمون سراسری 2 میباشد. این درس در واقع كلیه‌ی قواعد و جرایم و مجازات‌های مشخص شده در قانون را بررسی می‌كند. مباحث این درس برای آزمون ارشد سراسرای از حیث جذابیت و در ذهن ماندن خیلی بهتر از دو درس متون حقوق و متون فقه می‌باشد، اما با توجه به سئوالات آزمون های سال‌های اخیر دقت نظر و دسته‌بندی مناسب مطالب در ضمن مطالعه‌ی این درس از الزامات تسلط بر این درس است. منابع زیر به عنوان منابع برتر معرفی می شوند:

۱- حقوق جزای عمومی ( دوجلد ) دکتر محمد علی اردبیلی.

۲- حقوق جزای اختصاصی دکتر حسین میر محمد صادقی.

۳- کتاب آبی حقوق جزای عمومی انتشارات کانون فرهنگی آموزش.

۴- متن قانون آئین دادرسی کیفری.

۵- مجموعه سئوالات طبقه بندی شده آئین دادرسی کیفری رضا شکری.

۶- مجموعه سئوالات طبقه بندی شده حقوق جزای عمومی، رضا شکری، مجد، آخرین چاپ.

در این درس كتاب‌های آقای دكتر نوربها منبع اصلی می‌باشد.

---------------------------------------------------------------

منبع: www.gozineakhar.com

---------------------------------------------------------------

منابع آزمون کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

منابع آزمون کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

۱) حقوق مدنی:

۱- کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی.

۲- کتاب اموال و مالکیت دکتر کاتوزیان.

۳- کتاب اعمال حقوقی دکتر کاتوزیان(تک جلد).

۴- کتاب وقایع حقوقی دکتر کاتوزیان.

۵- کتاب حقوق خانواده دکتر صفایی.

۶- جلد اول و دوم کتاب عقود معین دکتر کاتوزیان.

۷- کتاب شفعه وصیت و ارث دکتر کاتوزیان و ارث دکتر شهیدی.

کتاب تست حقوق مدنی: به صلاحدید حامی علمی.

۲) آیین دادرسی مدنی:

سه جلد پیشرفته کتاب آیین دادرسی مدنی دکتر شمس.

کتاب تست آیین دادرسی مدنی: به صلاحدید حامی علمی.

۳) حقوق تجارت

۱- دوره ۵ جلدی تجارت دکتر اسکینی

۲- دوره ۴ جلدی تجارت دکتر ستوده تهرانی.

۳- حقوق تجارت در نظم حقوقی کنونی دکتر دمرچیلی.

کتاب تست حقوق تجارت: به صلاحدید حامی علمی.

۴) متون فقه

۱- کتاب فقه استدلالی ترجمه تحریرالروضه فی شرح اللمعه سید مهدی دادمرزی.

۲- دو جلدی تحریر الروضه.

کتاب تست متون فقه :به صلاحدید حامی علمی.

۵) متون حقوقی

504 Absolutely Essential Words

Essential Words for the Toefl

تست متون حقوقی: به صلاحدید حامی علمی.

---------------------------------------------------------------

منبع: www. gamehaq.com

---------------------------------------------------------------

منابع آزمون کارشناسی ارشد (سراسری، آزاد) حقوق جزا و جرم شناسی:

حقوق جزای عمومی؛

قانون مجازات اسلامی. (آخرین چاپ و با آخرین تغییرات در مواد)

محشای قانون مجازات اسلامی – دکتر ایرج گلدوزیان. (مشترک)

حقوق جزای عمومی (۱ و ۲) – دکتر محمد علی اردبیلی. (مشترک)

زمینهء حقوق جزای عمومی – دکتر رضا نوربها. (مشترک)

بایسته های حقوق جزای عمومی – دکتر ایرج گلدوزیان. (سراسری) (تکمیلی)

حقوق جزای عمومی (۱ و ۲) – دکتر پرویز صانعی. (آزاد) (تکمیلی)

تست:

ساده ساز حقوق جزای عمومی – دکتر نورمحمد صبری.

حقوق جزای اختصاصی؛

قانون مجازات اسلامی. (آخرین چاپ و با آخرین تغییرات در مواد)

قانون صدور چک با آخرین اصلاحات.

قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری ۱۳۶۷٫

قانون مبارزه با مواد مخدر ۱۳۷۶٫ (تکمیلی)

قانون اقدامات تأمینی ۱۳۳۹٫ (تکمیلی)

قانون مبارزه با پولشویی ۱۳۸۶٫ (تکمیلی)

قانون جرایم رایانه ای ۱۳۸۹٫ (تکمیلی)

قانون مبارزه با قاچاق انسان ۱۳۸۳٫ (تکمیلی)

محشای قانون مجازات اسلامی – دکتر ایرج گلدوزیان. (مشترک)

جرایم علیه اشخاص – دکتر حسین آقایی نیا. (مشترک)

جرایم علیه اموال و مالکیت – دکتر حسین میر محمد صادقی. (سراسری)

جرایم علیه امنیت و آسایش – دکتر میر محمد صادقی. (سراسری)

حقوق جزای اختصاصی (۱، ۲ و ۳) – دکتر هوشنگ شامبیاتی. (آزاد)

تست:

ساده ساز حقوق جزای اختصاصی – دکتر نور محمد صبری.

آیین دادرسی کیفری؛

قانون آئین دادرسی دادگاه ای عمومی و انقلاب در امور کیفری.

قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب و آئین نامه اجرائی آن. (قانون احیا دادسرا)

قانون تشکیل شورای حل اختلاف ۱۳۸۷ و آئین نامه اجرائی ۱۳۸۸٫

قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی ۱۳۷۶٫ (ماده ۲ مهم)

قانون وصول برخی از درآمد های دولت و مصرف آن در موارد معین ۱۳۷۳٫ (ماده ۳ مهم)

قانون مطبوعات. (تکمیلی)

قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی ۱۳۸۳٫ (تکمیلی)

آیین دادرسی کیفری (دوره ۵ جلدی) – دکتر محمود آخوندی.

آئین دادرسی کیفری – دکتر علی خالقی.

آیین دادرسی کیفری (۱ و ۲) – دکتر محمد آشوری. (تکمیلی)

کلیات آئین دادرسی کیفری – دکتر رجب گلدوست جویباری. (تکمیلی)

تست:

ساده ساز آیین دادرسی کیفری – حمیدرضا کلانتری.

متون فقه؛ (یکی از این دو منبع به انتخاب دانشجویان مطالعه گردد)

۱- مباحث حقوقی شرح لمعه – دکتر اسدالله لطفی.

تست:

سئوالات طبقه بندی شده متون فقه – دکتر اسدالله لطفی.

۲- تحریرالروضه فی شرح لمعه – علیرضا امینی، سید محمد رضا آیتی.

تست:

تست متون فقه سال های اخیر آزمون ارشد.

بیع و خیارات – دکتر روشنعلی شکاری. (در صورت انتخاب هر یک از منابع فوق، این کتاب باید مطالعه شود)

متون فقه نموداری به همراه تست – مهدی صیادی. (تکمیلی)

متون حقوقی به زبان انگلیسی؛

Law texts.

A concise Dictionary of law.

GCSE Law.

.Oxford Law

زبان عمومی – (گرامر در حد دیپلم متوسطه – لغت از کتاب ۵۰۴ واژه)

متون حقوقی – دکتر میترا ضرابی و ارغوان ادیبی. (این کتاب در دو بخش زبان تخصصی و عمومی تدوین و شامل متون تخصصی، لغات تخصصی، گرامر و لغات زبان عمومی است.) (برای کسانی که فرصت مطالعه منابع اصلی را ندارند، مطالعه این کتاب پیشنهاد می شود)

تست:

مجموعه تست های متون حقوقی آزمون های سال های اخیر با پاسخ نامهء سازمان سنجش.



---------------------------------------------------------------

منبع: www.tohidbakhtiary.ir

---------------------------------------------------------------



اسامی دروس و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد (سراسری، آزاد) حقوق جزا:



سراسری



جزای عمومی 2

جزای اختصاصی 2

آ.د.ک 2

متون فقه 1

متون حقوقی1





آزاد



جزای عمومی 2

جزای اختصاصی 2

آ.د.ک 2

متون فقه 1

متون حقوقی1

---------------------------------------------------------------

منبع: www.tohidbakhtiary.ir

---------------------------------------------------------------



کلمات کلیدی: منابع کنکور ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد حقوق، کنکور کارشناسی ارشد حقوق، کتابهای کنکور ارشد رشته حقوق، موارد درسی آزمون کارشناسی ارشد حقوق


آمار بازدید: 20141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image