ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در لیست مدرسین ایران مدرس قرار بگیرم؟

چگونه در لیست مدرسین ایران مدرس قرار بگیرم؟

به اشتراک گذاری

یکی از بهترین راهکارها برای ارتباط مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی و جذب شاگرد این است که در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. به منظور قرار گرفتن در لیست مدرسین ایران مدرس مراحل زیر را انجام دهید:

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

1- بر روی فرم عضویت در سایت در گوشه سمت راست و بالای سایت کلیک کنید.

2- فرم عضویت در سایت را تکمیل نموده و وارد کنترل پنل شوید.

3- در کنترل پنل، مشخصات تدریسی خود را تکمیل نموده و درسهایی را که می توانید تدریس نمائید را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید. تمامی دروسی که می توانید ذکر کنید را با جزئیات کامل بنویسید.

4- منتظر تایید مدیریت سایت باشید. پس از تایید، مشخصات شما در وب سایت نمایش داده خواهد شد.


پیشنهاد می شود مقاله چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ را هم بخوانید.

توضیحات تکمیلی:

مشخصات شما به دو صورت عادی و ویژه در وب سایت می تواند نمایش داده شود. در حالت عادی آگهی شما به تدریج و با ثبت نام مدرسین جدید پایین تر خواهد رفت. در این حالت هم با کلیک بر روی به روز رسانی در کنترل پنل می توانید هر بار تبلیغ خودتان را به صدر آگهی های رایگان تدریس خصوصی برگردانید.

در صورتیکه می خواهید در لیست مدرسین ویژه قرار بگیرید، با توجه به بخش تعرفه، به صورت ماهانه مبلغی را باید پرداخت کنید (برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک نمائید). در حالت ویژه مشخصات ارتباطی شما به صورت کامل نشان داده خواهد شد و همواره در صدر لیست مدرسین قرار خواهید گرفت.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد:
حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه

معرفی وب سایت ایران مدرس:

وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پر بازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس و 48000 عضو ثبت نامی دارد (البته این آمار برای مرداد سال 97 بوده و تعداد مدرسین و اعضای ثبت نامی ایران مدرس به سرعت در حال افزایش است). مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ایران مدرس

وب سایت ایران مدرس به صورت روزانه بین 10000 تا 15000 بازدید داشته و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی ازجمله "تدریس خصوصی ریاضی"، "تدریس خصوصی شیمی"، "تدریس خصوصی فیزیک" و .... درصفحه اول موتورهای جستجو، ازجمله گوگل نمایش داده می شود. به عبارت دیگر، این وب سایت تقریبا برای تمامی عبارات شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو بهینه بوده و به بهترین وجه می تواند متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما هدایت نماید.

کلمات کلیدی: مدرس خصوصی، تدریس خصوصی، دعوت به همکاری تدریس، جذب شاگرد، راهکارهای جذب شاگرد، بزرگترین سایت تدریس خصوصی، وب سایت تدریس خصوصی، مراکز تدریس خصوصی



20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!


آمار بازدید: 4302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ﻋﻠﻲ ﻛﻤﺎﻟﻲ شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

ﺩﺑﻴﺮ ﺭﺳﻤﻲ اﻣﻮﺯﺵ و ﭘﺮﻭﺭﺵ 21 ﺳﺎﻝ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﺷﻴﻤﻲ ﻛﻨﻜﻮﺭ و ﭘﺎﻳﻪ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﺩﺭ اﻣﻮﺯﺷﮕﺎﻫﺎﻱ ﻣﻌﺘﺒﺮ