ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی زبان در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی

تدریس خصوصی زبان در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس اسامی تعداد زیادی از مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و همچنین تدریس خصوصی سایر زبان های خارجه در مقاطع مختلف مشغول به فعالیت هستند، قرار داده شده است. به منظور مشاهده مشخصات مدرسین خصوصی زبان و انتخاب مدرس مورد نظرتان به موارد زیر توجه کنید:

1- به منظور مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی مقطع دبیرستان مسیر زیر را در بخش تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:

تدریس خصوصی دبیرستان> دروس مشترک>زبان انگلیسی

با دنبال کردن مسیر مزبور لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان مشغول به فعالیت هستند را می توانید مشاهده نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین زبان کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

2- به منظور مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی مقطع دانشگاهی مسیر زیر را در بخش تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:


تدریس خصوصی دانشگاهی> (سایر موارد)>زبان انگلیسی

با دنبال کردن مسیر مزبور لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دانشگاه مشغول به فعالیت هستند را می توانید مشاهده نمائید. تعداد زیادی از مدرسینی که در وب سایت ایران مدرس ثبت نام نموده اند، دروس زبان عمومی و یا زبان اختصاصی رشته های مختلف را تدریس می کنند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان در زمان کم



3- به منظور مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی کنکور کارشناسی مسیر زیر را در بخش تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:

تدریس خصوصی کنکور> کنکور کارشناسی>زبان انگلیسی

با دنبال کردن مسیر مزبور لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور مشغول به فعالیت هستند را می توانید مشاهده نمائید. همانطور که می دانید تدریس خصوصی زبان کنکور کمی با تدریس زبان برای امتحانات پایان ترم متفاوت است و باید مطالعه درست و تست زنی حین جلسات تدریس در نظر گرفته شود.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش گرامر و قواعد زبان



4- به منظور مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی مقطع راهنمایی مسیر زیر را در بخش تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:

تدریس خصوصی راهنمایی> زبان

با دنبال کردن مسیر ذکر شده اسامی مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان راهنمایی مشغول به فعالیت هستند را می توانید مشاهده نمائید. تعداد زیادی از مدرسین نیز زبان انگلیسی دوره راهنمایی را تدریس می کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم را هم بخوانید.

5- به منظور مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی مقطع دکتری مسیر زیر را در بخش تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:

تدریس خصوصی کنکور> دکتری>زبان های خارجه

با دنبال کردن مسیر ذکر شده اسامی مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان دکتری مشغول به فعالیت هستند را می توانید مشاهده نمائید. در آزمون دکتری یکی از آزمونهایی که دانشجویان باید بدهند، آزمون زبان انگلیسی است. بنابراین اگر در این زمینه به مدرس نیاز داشتید، می توانید مسیر مزبور را دنبال کرده و لیست مدرسین زبان کنکور دکتری را مشاهده کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
دانلود گرامر و قواعد زبان را هم مطالعه نمائید.

6- به منظور مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی کنکور کارشناسی ارشد مسیر زیر را در بخش تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:

تدریس خصوصی کنکور> کارشناسی ارشد>زبان انگلیسی

با دنبال کردن مسیر ذکر شده اسامی مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان ارشد مشغول به فعالیت هستند را می توانید مشاهده نمائید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تدریس خصوصی زبان – تدریس خصوصی زبان انگلیسی– تدریس زبان مقطع دبیرستان – تدریس زبان انگلیسی دانشگاهی – تدریس خصوصی تافل - تدریس خصوصی آیلتس

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7- برای مشاهده لیست مدرسین سایر زبان های خارجه (فرانسه، آلمانی، عربی و ...) در بخش تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) بر روی گزینه تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.

در وب سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی و ویژه به بحث تدریس خصوصی زبان پرداخته شده و با ایجاد گروه بندی های مناسبی تدریس خصوصی اکثر زبان های خارجی پوشش داده شده است. تعدادی از گروه بندی های موجود در وب سایت ایران مدرس در رابطه با تدریس خصوصی زبان در ادامه ارائه شده است:

تدریس خصوصی زبان انگلیسی


تدریس خصوصی زبان فرانسه

تدریس خصوصی زبان آلمانی

تدریس خصوصی زبان عربی

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

تدریس خصوصی زبان چینی

تدریس خصوصی زبان هندی

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

تدریس خصوصی زبان کره ای

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان هلندی

تدریس خصوصی زبان روسی

تدریس خصوصی زبان سوئدی

تدریس خصوصی زبان ترکی

تدریس خصوصی زبان کردی

8- تدریس خصوصی زبان تخصصی رشته های دانشگاهی: در وب سایت ایران مدرس تعداد زیادی از مدرسین که خود آنها در رشته های تحصیلی دانشگاهی مختلف مشغول به تحصیل هستند، تدریس خصوصی زبان تخصصی رشته خودشان را هم انجام می دهند. بنابراین در صورتیکه، به عنوان مثال، در رشته مهندسی برق تحصیل می کنید و برای درس زبان تخصصی مهندسی برق به مدرس نیاز دارید، در قسمت تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس بر روی مهندسی برق و در ادامه بر روی تدریس خصوصی زبان تخصصی کلیک نمائید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تدریس خصوصی زبان – تدریس خصوصی زبان انگلیسی– تدریس زبان مقطع دبیرستان – تدریس زبان انگلیسی دانشگاهی – تدریس خصوصی تافل - تدریس خصوصی آیلتس

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9- تدریس خصوصی آیلتس و تافل: در صورتیکه در حال آماده شدن برای آزمونهایی همچون آیلتس و تافل هستید و به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی تافل و یا تدریس خصوصی آیلتس نیاز دارید، به بخش آموزش زبان در وب سایت ایران مدرس مراجعه نموده و با مشاهده لیست مدرسینی که در این زمینه فعالیت می کنند و توانایی تدریس تافل و آیلتس را دارند، مدرس مورد نظر خود را انتخاب نمائید.



برای مشاهده لیست مدرسین آیلتس کلیک کنید: تدریس خصوصی آیلتس


آمار بازدید: 1408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image