ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی مهمترین عوامل در موفقیت تحصیلی رتبه های اول تا سوم کنکور 92 از زبان خودشان

مهمترین عوامل در موفقیت تحصیلی رتبه های اول تا سوم کنکور 92 از زبان خودشان

به اشتراک گذاری

در این قسمت مصاحبه و گفتگو با رتبه های اول تا سوم کنکور 92 ارائه شده است و از طریق مطالعه این مطلب می توانید مهمترین عوامل در موفقیت تحصیلی آنها را شناسایی کرده و از آن استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور سراسری 93



گفتگو با پوریا یار‌احمدی نفر سوم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 92



نفر سوم گروه علوم تجربی کنکور 92، گفت: در سال آخر از رشته ریاضی تغییر رشته دادم و در گروه علوم تجربی شرکت کردم. حالا می‌خواهم جراح مغز و اعصاب شوم.



پوریا یار‌احمدی نفر سوم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 92 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دقیقا می‌دانستم که چه روزی از سازمان سنجش با رتبه‌های تک رقمی تماس می‌گیرند به همین دلیل در آن روز منتظر تماس مسئولین بودم.



وی افزود: وقتی ساعت از دو بعدازظهر گذشت دیگر ناامید شدم. با خودم گفتم دیگر ساعت اداری گذشته و حتما رتبه‌ام تک رقمی نشده که با من تماس نگرفته‌اند.





نفر سوم گروه علوم تجربی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین افکار بودم که تلفن زنگ زد. گوشی را برداشتم و همانطور که حدس زده بودم، تماس از طرف سازمان سنجش بود.



یاراحمدی در ادامه گفت: در شروع صحبت‌هایمان از من پرسیدند حدس می‌زنی دلیل این تماس چیست؟! من هم خندیدم و گفتم حدس زدن نمی‌خواهد فقط بگویید رتبه‌ام چند شده؟!



کاملا رایگان دانلود نمائید: تست کنکور تمام رشته ها



نفر سوم گروه علوم تجربی کنکور 92 تصریح کرد: از آنجایی که تک فرزند هستم بعد از مطلع شدن از نتیجه کنکور سر‌وصدای زیادی در خانه‌مان به وجود نیامد با این حال در این روزها من و پدر و مادرم بی‌نهایت خوشحال هستیم.



وی افزود: تا سال آخر دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل می‌کردم اما در سال آخر با توصیه بستگان و دوستان به خصوص دایی‌ام از رشته ریاضی تغییر رشته دادم و در گروه علوم تجربی کنکور دادم. شاید اگر در گروه ریاضی درس خوانده بودم، الان رتبه زیر 100 کسب می‌کردم اما حالا در گروه تجربی سوم شدم و از این بابت خوشحال هستم.



یار‌احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: به رشته جراحی مغز و اعصاب علاقه دارم و احتمالا بعد از سپری کردن دوره عمومی رشته پزشکی در این تخصص ادامه تحصیل خواهم داد.



وی در پایان با اشاره به جایزه و تشویق‌هایی که برای او در نظر گرفته شده تاکید کرد: مدیر مدرسه‌ شهید بهشتی بروجرد آقای ملک‌زاده از دو سال پیش قول داده بود که اگر هر کدام از ما در کنکور رتبه تک رقمی کسب کنیم، یک پژو 206 جایزه می‌دهد حالا باید ببینیم ایشان به قولشان عمل می‌کنند یا نه!

پیشنهاد می شود مقاله
مصاحبه با فاطمه فاضلی فرد رتبه ششم کنکور 93 رشته تجربی را بخوانید.

------------------------------------



مصاحبه با سید محمد جواد موسوی نفر سوم گروه علوم ریاضی و فنی در کنکور 92



نفر سوم گروه علوم ریاضی و فنی در کنکور 92 گفت: مردم شهرستان مبارکه بابت موفقیت من در کنکور خوشحال هستند و محبت خودشان را با نصب پلاکارد و پخش شیرینی نشان داده‌اند.



سیدمحمد جواد موسوی مبارکه نفر سوم گروه ریاضی و فنی کنکور 92 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق برایم افتاد. خیلی خوشحالم و این خوشحالی تنها متعلق به من نیست. همه مردم شهرستان مبارکه بابت موفقیت من خوشحال هستند و محبت خودشان را با نصب پلاکارد و پخش شیرینی نشان داده‌اند.



وی افزود: یکی از اتفاقات جالب در گروه علوم ریاضی و فنی تشابه فامیلی من با نفر دوم این گروه است. اتفاقاً در روزهای گذشته با هم تلفنی صحبت کردیم و موفقیت یکدیگر را تبریک گفتیم.



نفر سوم گروه ریاضی و فنی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول ایام کنکور هیچ کلاسی اضافه بر کلاس‌های مدرسه نمی‌رفتم و مدت زمان درس خواندنم از 5 ساعت در تابستان سال 91 شروع شد. این روند در اواسط راه یک شیب ملایم گرفت و در روزهای پایانی به روزی 10 ساعت هم رسید.



وی افزود: نمی‌گویم شرکت در کلاس‌های کنکور بی‌فایده است اما معتقدم قبولی در کنکور در درجه اول به استعداد و سطح علمی دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بستگی دارد.



موسوی مبارکه در پایان با اشاره به تماس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌های مختلف بعد از اعلام رتبه‌ها، گفت: از بعضی مؤسسات تماس‌هایی گرفته شد و آنها در این تماس‌ها از من تقاضای کمک کردن به کنکوری‌ها در آموزشگاه‌هایشان را داشتند. خیلی دوست دارم تجربیاتم را در اختیار داوطلبان کنکور قرار دهم اما در حال حاضر این آمادگی را ندارم و همکاری با مؤسسات در حال حاضر اولویتم نیست. این روزها مشغول بررسی نهایی رشته مورد نظرم هستم و می‌خواهم تمرکزم را روی ادامه تحصیلم بگذارم.

مطالعه مقاله
مصاحبه با رتبه 9 کنکور سراسری سال 93 گروه ریاضی فیزیک هم مفید است.

------------------------------------



گفتگو با سید محمد حسین موسوی نفر دوم گروه علوم ریاضی‌وفنی کنکور 92



نفر دوم گروه علوم ریاضی‌وفنی کنکور 92 گفت: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نمی‌کردم و تنها چند بار آزمون آزمایشی دادم.



سید‌محمد‌حسین موسوی نفر دوم گروه علوم ریاضی‌وفنی کنکور 92، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: زمانی که از سازمان سنجش تماس گرفتند، خواب آلود بودم و اتفاقا زیاد هم حوصله نداشتم! اما از آن‌جایی که منتظر تماس مسئولان هم بودم، وقتی کد تهران را روی صفحه تلفن دیدم، خواب از سرم پرید. با اضطراب تلفن را جواب دادم که خدا‌را‌شکر تماس از طرف سازمان سنجش بود و فهمیدم رتبه دوم شدم.



نفر دوم گروه علوم ریاضی‌وفنی در ادامه خاطرنشان کرد: لحظه‌ای که این خبر را به من دادند، مادرم کنارم بود و با تمام وجود خوشحال شد اما خودم شوکه بودم و نتوانستم عکس‌العمل خاصی از خودم نشان دهم. اتفاقا یکی از گزارشگران صدا و سیما هم کنار کسی که خبر را داد، بود و از من خواست خوشحالی‌ام را به شکلی بروز دهم که فکر می‌کنم آن خوشحالی هم به شدت تصنعی بود چرا که تا ساعت‌ها بعد در شوک این خبر بودم.



موسوی با اشاره به مدت زمان اختصاص داده به مطالعه در طول ایام کنکور، گفت: در روزهای عادی 4 تا 5 ساعت درس می‌خواندم اما این زمان در ایام تعطیل به 10 ساعت هم می‌رسید.



وی افزود: اوایل برای تک رقمی شدن درس نمی‌خواندم اما بعد از مدتی این توانایی را در خودم دیدم و تلاشم را بیشتر کردم.



نفر دوم گروه علوم ریاضی‌وفنی همچنین یادآور شد: به شخصه در هیچ کلاس کنکوری شرکت نمی‌کردم و تنها در کلاس‌هایی که مدرسه برایمان در نظر گرفته بود حاضر می‌شدم. این کلاس‌ها برای جمع‌بندی پایانی دروس بود و در ما‌ه‌های پایانی به ما کمک می‌کرد.



موسوی در ادامه گفت: در برخی از آزمون‌های آزمایشی نیز شرکت می‌کردم و معتقدم آزمون دادن برای داوطلبان کنکور مفید است و امکان مقایسه را به کنکوری‌ها می‌دهد. هر چند این عقدیه شخصی من است و هر کسی باید با توجه به شناختی که از خودش دارد، راه‌های درس خواندن و محک زدنش را پیدا کند.



------------------------------------ مشاهده لیست مدرسین کنکور



کسب رتبه یک گروه زبان خارجه توسط دانش‌آموز یاسوجی



مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی رتبه یک گروه زبان خارجه و چهار گروه علوم تجربی منطقه 3 کشور را کسب کرد.



سید حمدالله خواهش‌نیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دانش‌آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی رتبه یک گروه زبان خارجه و چهار گروه علوم تجربی منطقه 3 کشور را کسب کرد.



مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهناز حسینی دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان یاسوج در کنکور سراسری امسال توانست در گروه زبان خارجه رتبه اول و در گروه علوم تجربی رتبه چهارم منطقه 3 کشور را کسب کند.



خواهش‌نیک عنوان کرد: زیست‌شناسی 95، شیمی 88، زبان عربی 100 درصد و ادبیات فارسی 80 درصد از درصدهای بالای پاسخگویی این دانش‌آموز در کنکور است.



وی از عوامل موفقیت‌های این دانش‌آموز گفت و افزود: توکل به خداوند متعال، اراده و پشتکار، همکاری خانواده و توجه ویژه به راهنمایی معلمان و متمرکز کردن مطالعه بر کتاب‌های درسی در برنامه‌ریزی منظم و مطالعه را عوامل موفقیت‌ در این آزمون بزرگ دانست.



خواهش‌نیک با طرح این سئوال از این دانش‌آموز که چه توصیه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان دارید، حسینی گفت: آنانکه در کنکور سال آینده شرکت می‌کنند باید به این نکته توجه کنند که با اراده و پشتکار و تلاش می‌توان در هر آزمونی موفق شد.



وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموز برتر کنکور که ساکن شهر یاسوج است قصد دارد رشته پزشکی را انتخاب کند.



کلمات کلیدی: گروه زبان خارجه، کنکور 92 گروه زبان خارجه، رتبه برتر کنکور 92، رتبه اول کنکور گروه زبان خارجه، رتبه یک گروه زبان خارجه کنکور 92، رتبه چهار گروه علوم تجربی کنکور 92، رتبه های برتر کنکور، عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور، کسب رتبه اول در کنکور



------------------------------------

مصاحبه با سجاد صادقی‌زاده نفر اول کنکور در گروه آزمایشی ریاضی‌وفنی سال 92



نفر اول گروه آزمایشی ریاضی‌و‌فنی گفت: بر اساس رتبه‌هایی که در کنکور‌های آزمایشی کسب کرده‌ بودم، می‌دانستم که یکی از رتبه‌های تک رقمی کنکور را کسب می‌کنم اما نفر اول شدن در گروه برایم غیر قابل باور بود.



سجاد صادقی‌زاده نفر اول کنکور در گروه آزمایشی ریاضی‌وفنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: بر اساس رتبه‌هایی که در کنکور‌های آزمایشی کسب کرده‌ بودم، می‌دانستم که یکی از رتبه‌های تک رقمی کنکور را به دست می‌آورم اما نفر اول شدن در گروه برایم غیر قابل باور بود.



وی افزود: روز دوشنبه 7 مردادماه حدود ساعت 3 بعدازظهر بود که از سازمان سنجش با منزل ما تماس گرفتند. آن طرف خط آقای جمالی معاون فنی‌وآماری سازمان سنجش صحبت می‌کرد. او از من پرسید کنکور را چطور دادی که من جواب دادم بد نبود! آقای جمالی به من گفت بد نبود یعنی عالی بود؟! و بعد به خبر داد که رتبه اول کنکور 92 در گروه ریاضی‌و‌فنی به نام من ثبت شده است.



نفر اول گروه ریاضی و فنی در توصیف احساسش در زمان مطلع شدن از نتیجه زحماتش گفت: آن لحظه خیلی خوشحال بودم اما حالم طوری بود که نمی‌توانستم عکس‌العمل خاصی نشان دهم و بیشتر سکوت کرده بودم. همین باعث شد که آقای جمالی از من بپرسد خوشحال نشدی؟! که من جوب دادم خیلی خوشحالم اما آنقدر شوکه‌ام که نمی‌توانم عکس‌العملی از خودم نشان دهم.



وی افزود: مادرم بیشتر از همه ابراز احساسات کرد. او خیلی خوشحال شد و جواب همه نذرهایی که کرده بود را گرفت.



نفر اول گروه آزمایشی ریاضی‌و‌فنی خاطرنشان کرد: برای قبولی در کنکور و به خصوص کسب رتبه بالا فقط درس خواندن ملاک نیست. من در روزهایی که به مدرسه می‌رفتم حدودا 4 ساعت و در روزهای تعطیل 9 ساعت درس می‌خواندم که این زمان نسبت به میزان درس خواندن خیلی از کنکوری‌ها خیلی کم است.



نفر اول گروه ریاضی‌وفنی در کنکور 92 حضور در کلاس‌های مختلف کنکور را در موفقیت در این آزمون سرنوشت‌ساز چندان تاثیر گذار ندانست و در این‌باره تاکید کرد: من در طول ایام کنکور در کلاس خاصی شرکت نمی‌کردم و بیشتر از معلمان مدرسه و کلاس‌هایی که برایمان می‌گذاشتند استفاده می‌کردم. کلاس‌های کنکور در صورتی به کنکوری‌ها کمک می‌کنند که داوطلب پایه درسی قوی‌ داشته باشند، اتکای اولیه‌اش به کتاب‌های درسی باشد و تنها برای رفع اشکال در این کلاس‌ها شرکت کنند.



صادقی‌زاده با اشاره به رشته دانشگاهی مورد علاقه‌اش برای انتخاب رشته گفت: برای انتخاب رشته بین برق و مکانیک مردد هستم اما از آنجایی که شنیده‌ام امکان تغییر رشته از برق به رشته‌های دیگر وجود دارد، به احتمال فراوان برق را انتخاب می‌کنم.



نفر اول کنکور در گروه ریاضی‌وفنی در پایان گفت: در ایام کنکور پدر و مادرم زحمات زیادی برای من کشیدند که باید از آنها تشکر کنم. همچنین تشکر ویژه‌ای نیز از دبیران و مدیریت دبیرستان شهید سلطانی کرج دارم که نقش زیادی در موفقیت من در کنکور داشتند.



------------------------------------

مصاحبه با علی عجم رتبه دوم کنکور 92 در گروه علوم تجربی



نفر دوم گروه علوم تجربی در کنکور 92 گفت: زمان درس‌خواندن ثابتی نداشتم و در طول هفته حدود 40 یا 50 ساعت درس می‌خواندم. در کل معتقدم کمیت درس‌ خواندن برای کنکور مهم نیست و آن چیزی که اهمیت دارد کیفیت درس خواندن است.



علی عجم رتبه دوم کنکور 92 در گروه علوم تجربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: کنکورم را خیلی بهتر از آزمون‌های آزمایشی دادم و احتمال می‌دادم که در کنکور رتبه تک رقمی کسب کنم.



وی افزود: در هیچ کلاس کنکور خاصی شرکت نمی‌کردم و تنها در آزمون‌های آزمایشی مربوط به سازمان سنجش شرکت می‌کردم.



نفر دوم گروه علوم تجربی در آزمون سراسری سال 92 در ادامه تاکید کرد: زمان درس‌خواندن ثابتی نداشتم و در طول هفته میانگین حدود 40 یا 50 ساعت درس می‌خواندم. در کل معتقدم کمیت درس‌ خواندن برای کنکور مهم نیست و آن چیزی که اهمیت دارد کیفیت درس خواندن است.



وی درباره رشته مورد علاقه‌اش برای ادامه تحصیل گفت: مسلما رشته پزشکی را انتخاب می‌کنم اما هنوز هیچ تصمیمی درباره گرایش رشته تخصصی‌ام نگرفته‌ام.



عجم همچنین کسب رتبه بالای کنکور را در میان بستگانش تنها مختص به خودش ندانست و در این‌باره تاکید کرد: مادرم پزشک است و حسین فردین پسر‌خاله پدرم نیز در کنکور 86 رتبه 40 را کسب کرد با این حال هیچ کس موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور نشده بود.



کلمات کلیدی: موفقیت در کنکور، کسب رتبه تک رقمی در کنکور، موفقیت در کنکور 93، موفقیت در کنکور 94، رمز موفقیت رتبه های برتر کنکور، چگونه رتبه تک رقمی بیارم، راهکارهای کسب رتبه برتر در کنکور، رتبه های برتر کنکور 92، نحوه مطالعه رتبه های برتر کنکور 92، برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور 92، درصد های رتبه های برتر کنکور 92، ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور 92

پیشنهاد می کنیم مقاله
20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور را بخوانید.


آمار بازدید: 49357 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
KASHENAS آدينه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

کنکور 97 من رتبه ی تک رقمی میشم ثابت می کنم

حانیه شامی پور آدينه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

دوستان گلم واسه موفقیت 4 چیز کافیه،توکل ب خدا...برنامه ی توپ...منابع کنکوریه عالی..زحمت فوق العاده..درضمن زمانش اهمیت نداره ک چند ماه بخونی..خیلیا درعرض 4 ماه اینا از پزشکی قبول شدن...هیچ کاری نیس ک از ته دلت بخای ونتونی...درضم 99 درصدشم سیاه لشکرن

aram يکشنبه ۲۰ دي ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

matalebe khubi bood

فرزانه چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

سلام بچه ها بهنظرتون تخته سیاه جامع زیست خوبه؟ممنون میشم جواب بدین...موفق باشید...

دکتر سپهر چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

خوشبحالشون دور از دسترس نیست اعتقاد دارم ک رتبه حداقل دورقمی میشم خداکنه بتونم درست برنامه ریزی کنم و رتبه بشم و منتظر زنگ تلفن بشم وای چ حالی داره با اروزی موفقیت برای شما دوستانم دکتر سپهر عبادپور رتبه تک رقمی کنکور 95

فردین سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

من سال بیش کنکور دادم و 900 شدم ولی نتونستم صنعتی شریف در رشته برق قبول بشم بچه ها واسممممممممممممممم دعا کنید ایشا الله زیر 100

رتبه1كنكور 95رياضي دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

كتب كمك درسي چي استفاده كنيم بهتره

maryam يکشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

سلام من کنکور 95 دارم برام دعا کنین رتبه زیر 100 بشم

mahdi khan سه شنبه ۰۶ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

سلام. امیدواریم ما هم موفق بشیم. التماس دعا فقط التماس دعا برای من در کنکور سال 96 که موفقبشم رتبه زیر 1000 بیارم.

سارا چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱

خوشا به حالتون من حالتون را کاملا درک میکنم چون وقتی فهمیدم که در مدر سه ی نمونه دولتی قبول شدم واقعا خوش حال شدم من کلاس هفتم هستم واز الان به فکر کنکورم برام دعا کنبد

رقیه يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

من هم مانند اقا پوریا یار احمدی میخوام ریاضی بخونم ولی تجربی کنکور بدهم ولی شما در خوندن زیست مشکلی نداشتی میشه برام توضیح بدهی

رقیه يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

من هم مانند پوریایار‌احمدی نفر سوم گروه آزمایشی علوم تجربی میخواهم در رشته ریاضی درس بخوانم وکنکور را تجربی بدهم با این تفاوت که من میخواهم دندون پزشکی بخونم

دریا دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

سلام من معتقدم باید خیلی تست زد ولی در تست زدن مشکل اساسی دارم الان میرم سوم ولی وقتی ی درسو میخونم میخوام تستاشو بزنم رو یه های هفتاد درصد میزنم میخوام رو نود برسه چ کار کنم

محدثه آدينه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰

بهتون تبريك ميگم برامن هم دعاكنين

doctor دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱

خوشا به حالتون واسه ما هم دعا کنید من عاشق پزشکی ام امیدوارم بتونم به ارزوم برسم

asal آدينه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

من خیییلییی ناامید شدم.معدل نهاییم حدود14 میشه.اصلا روحیه برا خوندن .لطفا کمکم کنید

زینب يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

سلام این علی عجم گفته فقط سنجش شرکت میکرده اما تو قلمچی 18 تا آزمون داره قضیه چیه؟

wwe آدينه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

Slam

فاطیما دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

سلام ازتون خواهش می کنم برام دعا کنید پزشک شم! ان شاالله که همه به این ارزشون برسند!

رتبه 1 کنکور 95 پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

ممنونم اما درباره کتاب های تستی که استفاده کرده اند ازشون بپرسید

رتبه 1 کنکور 95 پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

ممنونم اما درباره کتاب های تستی که استفاده کرده اند ازشون بپرسید

رضا آدينه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۴

من سال اول میانگین مطالعم روزی نیم ساعت بود معدلم شد 13 به خووم اومدم هدفم بزرگتر از ایناست اوایل سال دوم خوب بودم تا اینکه حس کردم نرم مدرسه سر کلاس ولی برا مستمر ها و نوبت ها برم موفق ترم الان تو خونم دارم روزی19 ساعت مطالعه ی مفید میکنم موفقم میشم تازه معدل نوبت اولمم شد 20 این قد خوندم و نوشتم که سوال هایی که معلم ازم میکرد خیلی برام چرت بود خیییلی ساده بود برام حتی تست هایه کنکور سال قبلم خیلی برام ساده بودن

Dr.miim R پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

امیدوارم هرکسی به هرچیزی که لیاقت داره برسه ،نه کمتر نه بیشتر! من ساله 96کنکور دارم ، برام دعا کنید ، امیدوارم که تا آخرش ایمان داشته باشم اگه بخوام میشه!امیدوارم خدا به بدخواهامونم رسیدگی کنه !!!>_< باید ساعته درس خوندنمو زیاد کنم :) تا الآن که خیلی کم خوندمو از خودم راضی نیستم واسم دعا کنید که بتووونم :))))) man rotbe ye raqami miyaraaam!

گل بو سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰

سلام بچه ها من تا حالا اصلا درس نخوندم ولی از این به بعد عزم جزم کردم که بخونم برام دعا چنید

Edy دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶

خوب بود من سال دوم هستم خیلی از دوستام میگن هنوز برای کنکور زود است من را ناراحت میکنن نظرتون چیه

سجاد پنج شنبه ۲۵ دي ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

من حدود 5 ماه وقت دارم تازه بعد سه سال میخوام شرو کنم قول میدم تک رقمی بیارم.

عاطفه يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

منم امسال کنکوریم...خواهشا دعا کنید پزشکی قبول بشم واقعا بهش نیاز دارم

m يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

لطفا نحوه مطالعه تون رو بزاریدفک کنم بتونم دو رقمی بیارم سال دوم باروزی پنج ساعت میانگین مطالعه

نرگس سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

سلام. من خیلی دوست دارم تو کنکور رتبه 50بشم علاقه خاصی به این عدد دارم من تو خانوادی فقیری درس میخونم اما باحمایت خواهرام سال 93کنکور با 5ماه خوندن رتبه 8هزار قبول شدم اما انتخاب رشته نکردم گذاشتم امسال بخونم وکنکور بدم به امید خدا انشالله که هم من هم شماها قبول بشیم وافتخاری برای خانوادهامون باشیم برام دعا کنید بتونم قبول بشم تادل مامانوبابام شاد بشه ممنون دوستان.

رامین دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷

اهل لرستان امیدوارم همگی به خواسته هاتون برسید. خواستن توانستن است

محمد رضا دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

سلام اقا من رشتم تجربیه روزی پنج الی نه ساعت درس میخونم ولی این کنکور داره نزدیک میشه میخواد من رو دیونه کنه چیکار کنم خدایا؟

محمد آدينه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

واقعا خوب بود من خودم برا 94 روزی 7تا9 ساعت دارم درس میخونم و قطعا موفقم

مهدی پنج شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶

کسی که از اول دبیرستان روزی پنج ساعت کتاب رو جویده و دوم به بعد روزی 11 تا 13 ساعت درس خونده تو رشته تجربی رتبش چند میشه ؟

شیدا يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

خوب بود...

محمد تک رقمیه 95 پنج شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

خیلی ممنون واسم دوعا کنید خدا کنه همه به خاسته هاشون برسن

سمانه يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

خیلی خوب بود ماهم اگه بخوایم میتونیم غیرممکن ها اغلب چیزهایی هستند که براشون نشده

سینا شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

خیلی عالیه دمتون گرم

n چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

اگه اینقدراعتمادبه نفس داری که رتبه1میشی به جای کامنت گذاشتن برودرستوبخون ازماگفتن بود.

rezvan شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

سلام عالی بود.. لطفااا برام دعا کنید دانشگاه شیراز پزشکی قبول بشم ممنونننننن

rezvan شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

عالی بود.. لطفااا برام دعا کنید دانشگاه شیراز پزشکی قبول بشم ممنونننننن

کیمیا دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

مرسی از مطالبتون .اما خواهشا ب جای زمان درس خواندن نحوهی اون رو برامون بگید.من خییییییلی میترسم

سمیه دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

منم موافقتم علیرضا منم به اندازه هدفم تلاش میکنم تا تو کنکور 94 موفق بشم.

فائزه اسماعیلی ازدلفان آدينه ۱۷ امرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

خوب بود ولی ای کاش بیشتر راجع ب نحوه درس خوندنشون توضیح میدادن

عاطفه آدينه ۱۷ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

منم سال 94 کنکور میدم و مث خواهرم رتبه برتر میشم... با این تفاوت که من دندونپزشکی رو انتخاب میکنم.........

فاطي دوشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

من خيلي نااميدم اصلا اعتماد به نفس ندارم.

سهیلا يکشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

من لیسانس معمار منظرگرفتم علاقه خاصی به رشته های پزشکی دارم کنکور94شرکت کردم اما نتیجه دلخواهم رونگرفتم برام دعا کنید توکنکور 95موفق بشم

سهیلا شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

لطفا توضیحی درباره روش درس خواندشان و برنامه ریزی بگویید.با تشکر

S دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

MerC az be eshterak gozashtane in matalebe ali dar bareye nokhbe haye keshvaremun

مژگان يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

خیلی خوب بود فقط ای کاش بیشتر در مورد نحوه ی درس خوندنشون توضیح میدادن . دعا کنید شایدماهم از تک رقمی های کنکور 95 بودیم

امید يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

خداییش ممنونم مطالبتون واقعا به آدم انگیزه میده

شقایق يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

انشالا منم 95 نفراول منطقه 3 میشم . خدایا امیدم ب خودت هس

رضا چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

خوب بود ولی من بیشتر میخواستم بدونم چه جوری درس میخونن

زهره.کنکوری94 چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

عاااااااالی بود.کلی روحیه گرفتم.دمتون گرم

rasool... دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

سلام. از سایت ممنونم

مهدی کریمی يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

ممنون از مطالب منم خیلی امیدوارم اما نمیدونم چطور و.چگونه شروع کنم از کدوم کتابا استفاده کنم نمیدونم چکار کنم کمکم کنید

مهسا يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴

دعاکنید منم امسال داروسازی قبول بشم!

سمیرا شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

خوشا انان که الله یارشان بی

pone دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵

من قبولی کنکور برای رسیدن به هدفام نیاز دارم ازدواج کردم خیلی زندگی بدی دارم تصمیم دارم کنکور بخونم حتما موفق میشم خواستن توانستن است وبس

زهرا شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷

خوب بود دعا کنید منم تو کنکور93قبول بشم

نامبرا شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

سلام.ممنونم....کلی روحیه گرفتم

مهناز. يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲

. یک درست خوندن واقعا . براین گزارشهایی تکراری وقتمو گرفنید

محدثه آدينه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

سلام خوب بود امیدوارم کنکور 94رو به خوبی بدم وعکس واسممو توی این سایت ببینم

Dr.haniye.sh پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

دوستان عزيز سختي ها فاني ان سرسختا باقي, ما جزو سرسختاييم وفاني شدنو قبول نميكنيم, برام دعا كنين از پزشكي تهران قبول شم, عزت زياد

حانيه شامي پور پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

سلام,منم موافقم, منم فقط پزشكي تهران رو ميخوام برام دعا كنين, يه جمله هس كه ميگه سختي ها فاني اند سرسختا باقي, ما جزو سرسختاييم,, موفق باشين

حانيه پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

من امسال سال اولمه ك پشت كنكورم .فقط ب پزشكي علاقه دارم, هم خوب خوندم هم مخشو دارم فقط برام دعا كنين كه قبول شم واگم نشدم عب نداره دوباره ميدم,,فقط از پزشكي تهران يا تبريز قبول شم تا به هدفام برسم ممنون

nina دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

Mer30.fogholade bud...

ABCD دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

ناموسا راست میگی امید وار شدم

حانيه دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

خيلی خوب بودممنون انشاالله منم جزنفرات برترکنکور94شم عاشق رشته ی پزشکيم!!!!!!!

زهرا از اصفهان آدينه ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

حرفای جالبی زدند به خصوص اینکه اصلا کلاس خاصی شرکت نمی کردند.دعا کنید همه همون چیزی که میخوان قبول بشن.

فرشته چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳

کاش نحوه درس خوندنشون رو می پرسیدید باز هم ممنون.

رتبه اول کنکور 95 آدينه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶

خوب بود فقط کاش بیشتر تو ضیح داده بودند

نفس سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲

کمیت ونحوه خوندنه که ازشون بپرسید به درد می خوره ساعت مطالعه که دیگه خیلی تکراریه

قائم يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۷

امید وارم همه به آرزشون برسن.خدا هم ی نیم نگاه به ما بکنه و نتیجه ی زحمت ماهم بده. من برای همه شما آرزو ی موفقیت میکنم.امیدوارم ماهم از دعاهاتون بی بهره نذارید

ثریا از بوکان يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

سلام خیلی خوب بود مرسی امید وارم منم کنکور 93 پزشکی قبول بشم

پریسا آدينه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

خیلی جالب بود امیدوارم درکنکور94من هم رتبه تک بشم اوون ووقت اسم منم ثبت شه اینجاوبتونم ارزوی مادرم رو وخودمو براورده کنم به امیدخدا انشاالله

سارا آدينه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

وجود این مطالب و مصاحبه ها باعث ایجاد انگیزه وشوق واسه کنکوری ها میشه.ممنون از شماpd

مطهره شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

سلام واقعا ممنون خیلی خوب بود

محدثه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۶

عالی بود امیدوارم من هم روزی رتبه ی تک بشم

عليرضا سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴

آدم يا بايد به اندازه ي تلاشش آرزو كنه يا به انداره ي آرزوش تلاش كنه و اگه تلاش كنه به هرچي بخواد ميرسه من ساله94 كنكور ميدم اگه اسممو جز 10 نفر اول ديديد شك نكنيد كه حرفايي كه زدم حقيقت داره

مها پنج شنبه ۲۶ دي ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳

نمیدونم ولی واقعا هیچکدوم کلاس نرفتن ؟؟ امیدوارم منم بتونم مس اینا نتیجه زحمتم رو ببینم

سیاوش چهارشنبه ۲۵ دي ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

دست شما درد نکنه واقعا استفاده کردم.

آرتین راد شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

منم سال 94کنکور دارم و اول میشم

هاوژین چهارشنبه ۱۱ دي ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷

ممنون از همه

دلناز شنبه ۰۷ دي ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۳

خوبه

دلناز شنبه ۰۷ دي ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹

خوبخ

... آدينه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

سلام ممنونم متن خوبی رو در وبلاگ گذاشتید که امیدوار کننده است

علی سافی سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱

خوبه

مهسا يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۶

عالی بو د ولی توضیح واضحی درباره نوع مطالعه و برنامه ریزیشون نداده بودن

بهنام سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰

سلام.من هنوز به کنکور نرفتم ولی میخوام اگه خدا بخواد برم تیزهوشان.دعام کنید...!!!

مهرناز شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

تبريك ميكم.خيلى خوبه كه اّدم نتايج زحماتشو ببينه.و اين باور رو داشته باشه كه غيرممكنى وجود نداره. ب اميد موفقيت همه ي اونايي ك تلاش ميكنن.

کیمیا ازسقز چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵

سلام بهتون تبریک میگم منم کنکور93شرکت میکنم واسم دعا کنین

نسرين نوروزي چم يوسفعلي سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳

منم موافقم بايد درس با كيفيت خوند نه كميت خودم امسال تصميم دارم كنكور بدم و انشاالله دندان پزشكي قبول بشم.