ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی سال 98

استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی سال 98

اگر در جستجوی استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی سال 98 هستید .... اگر می خواهید در سال 98 در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درآمد کسب نمائید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

نکته ای که باید به آن توجه شود این است که در حقیقت برای کار و شغل تدریس خصوصی حالتی به عنوان استخدامی اصلا وجود ندارد. یعنی این طور نیست که یک آموزشگاه یا موسسه مثلا برای یک سال یا مدت مشخص دیگری با شما قرارداد ببندد و حقوق مشخصی را برای شما در نظر بگیرد و شما در آن آموزشگاه استخدام شوید. حتی اگر بخواهید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی همکاری داشته باشید تا زمانی که موسسه شاگرد داشته باشد و به شما معرفی کند همکاری شما ادامه می یابد و ممکن است بعد از مدتی این ارتباط باقی هم نماند. خلاصه اینکه قصد داریم بگوئیم که برای کار تدریس خصوصی در سال 98 دنبال استخدامی نباشید چرا که برای این کار استخدام شدن خیلی معنی ندارد. اما می توان در رابطه با راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی حرف زد و به جای اینکه در جستجوی آگهی استخدام معلم در سال 98 باشید بهتر است بیشتر به این فکر کنید که از چه روش هایی می توانید شاگرد جذب نمائید.

برای مطالعه در زمینه روش های مختلف جذب شاگرد برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه نمائید.

همانطور که گفته شد حتی اگر با آموزشگاههای تدریس خصوصی همکاری داشته باشید اینطور نیست که آموزشگاه شما را استخدام کند و حقوق ماهانه مشخصی را برای شما در نظر بگیرد. ممکن است دو یا سه ماه شاگردی به شما معرفی نشود و در ایام امتحانات همزمان 3 شاگرد را معرفی کنند. ولی به هر حال در نهایت هدف از استخدامی و استخدام شدن جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی است و خبر خوب اینکه روش های مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالات معرفی شده در بالا در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است. از جمله روش های مختلف جذب شاگرد خصوصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطالعه مقاله
12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی هم مفید است.

1- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و همکاری با آنها

2- چاپ و توزیع تراکت در دانشگاهها و مدارس و یا محلات مورد نظر خودتان

3- ایجاد سایت و وبلاگ و تولید محتوا در زمینه دروس تدریسی خودتان و تبلیغ همزمان برای تدریس خصوصی

4- استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و .... برای جذب شاگرد

5- برگزاری جلسات رایگان مشاوره و تدریس در مدارس و در ادامه تبلیغ برای کلاس های خصوصی خودتان

6- تبلیغ در سایت های عمومی تبلیغات رایگان اینترنتی

7- همکاری با سایر اساتید و معرفی شاگرد به آنها و گرفتن شگرد از آنها

8- تبلیغ در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com

9- .....

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

بنابراین در سال 98 به جای اینکه خیلی به دنبال آگهی های استخدام مدرس و معلم تدریس خصوصی باشید بهتر است در جستجوی روش های مختلف جذب شاگرد باشید. همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس (بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران با حدود 20000 مدرس ثبت نامی تا سال 98) و یا سایت تدریس ریاضی (سایت تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی)هم می توانید تبلیغ خودتان را درج نمائید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. اگر حتی استخدام شدنی هم در کار باشد این روش درج تبلیغات که خودتان مستقیما و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط هستید بازدهی بیشتری دارد و برای جذب شاگرد می تواند مفیدتر باشد. وقتی با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی ارتباط دارید و اصطلاحا آنجا استخدام شده اید تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر تماس اموزشگاه بمانید. آموزشگاهها هم برای هر درس و رشته ای دهها مدرس ثبت نامی دارند و ممکن است بسیار دیر به دیر به شما شاگرد معرفی نمایند. در ضمن هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید و خودتان هم نمی توانید دخالتی در قیمت کلاس ها داشته باشید و در این حالت با قیمت ارزان و پایین مجبور خواهید بود که درس بدهید. در حالتی که خودتان به صورت مستقیم برای جذب شاگرد اقدام می کنید قیمت کلاس ها را خودتان مشخص می کنید، هر جلسه تمام مبلغ را برای خودتان بر می دارید و کنترل کاملی روی پارامترهای موثر بر درآمد خودتان از تدریس خصوصی دارید. بنابراین در سال 98 به جای جستجوی آگهی های استخدام تدریس و یا حداقل در کنار آن خودتان هم روش های مختلف را برای جذب شاگرد به صورت مستقیم امتحان نمائید.

پیشنهاد می شود در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق برای جذب شاگرد مقاله
نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را مطالعه نمائید.

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید در سال 98 به نسبت قبل بسیار بهتر عمل نمائید و جذب شاگرد بیشتری داشته باشید در همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی که آدرس آن در بالا ارائه شد تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. اگهی های تدریس خصوصی ویژه بازدهی بالاتری دارد و در صفحه اصلی سایت هم در جایگاه بهتری نمایش داده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه و شرایط آن بر روی این لینک کلیک نمائید. توجه داشته باشید که برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از آن در مرحله اول باید به تدریس علاقه داشته باشید و دروس تدریسی را مطابق با تقاضای موجود برای کلاس خصوصی و علاقه خودتان انتخاب نمائید. در مرحله بعد روش های مختلف از جمله درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و مداومت به خرج دهید تا نتیجه بگیرید. تبلیغات اینترنتی در سایت های تخصصی مانند همین سایت ایران مدرس مزیت دیگری که دارد این است که نه تنها از شهر محل سکونت خودتان بلکه از کل ایران و کل دنیا به صورت اینترنتی می توانید شاگرد جذب کنید و مخاطبان شما محدود به شهر محل سکونت شما نخواهند بود.



کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ایران مدرس

در سال 98 به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی به صورت مستقیم برای جذب شاگرد اقدام کنید و درآمد خوبی کسب نمائید.


آمار بازدید: 707 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image