ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام کار پاره وقت-نیمه وقت کار و شغل پاره وقت و نیمه وقت پردرآمد 97 ، استخدام با درآمد بالا سال 97

کار و شغل پاره وقت و نیمه وقت پردرآمد 97 ، استخدام با درآمد بالا سال 97

اگر در جستجوی کار و شغل پاره وقت و نیمه وقت با درامد بالا هستید ....

اگر می خواهید در سال 97 در کنار کار و شغل اصلی خودتان یک کار خوب پاره وقت با درامد مناسب داشته باشید ...

چنانچه در جستجوی اگهی های استخدام با درآمد بالا در سال 97 هستید و می خواهید به صورت نیمه وقت در یک زمینه کاری خوب مشغول باشید و پول خوبی هم از آن در بیاورید ....

در هر صورت، کار تدریس خصوصی را به شما پیشنهاد می دهیم. کار و شغل تدریس خصوصی مزایایی دارد که آن را به عنوان یک کار نیمه وقت و یا حتی تمام وقت جذاب می کند. اولا این کار به سابقه کاری و بیمه و ... نیاز ندارد. کافی است در دوران تحصیل خودتان در یک درس که تقاضا برای تدریس خصوصی آن بالا است (مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و ....) موفق بوده باشید و بر آن درس مسلط باسید. حتی اگر چنین حالتی وجود ندارد ولی به یکی از دروس علاقه مند هستید می توانید آن را مطالعه کنید، بر آن مسلط شوید و در زمینه تدریس خصوصی آن درس فعالیت داشته باشید. بنابراین فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت شرایط خاصی نمی خواهد. خصوصا اگر خودتان به کارهای آموزشی علاقه داشته باشید، در این حالت تدریس خصوصی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

نکته دیگری که در رابطه با کار تدریس خصوصی به عنوان یک شغل پاره وقت مناسب و با درآمد خوب در سال 97 یا هر زمان دیگری وجود دارد این است که زمان برگزاری کلاس ها را با هماهنگی شاگردهایتان خودتان تعیین می کنید و اینطور نیست که حتما در زمان های مشخصی باید در کلاس حاضر باشید. به هر حال ممکن است کار اصلی شما یا اگر خودتان هم درس می خوانید کلاس های خودتان به گونه ای باشد که یک روز نتوانید کار تدریس را انجام دهید. در این حالت می توانید با شاگردهایتان هماهنگ کنید و کلاس را به زمان دیگری موکول نمائید. حتی اگر در شهر کوچکی زندگی می کنید که تقاضا برای تدریس خصوصی کم است، می توانید با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت های تخصصی تدریس خصوصی دیگر مانند سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com   با متقاضیان کلاس خصوصی در کل کشور در ارتباط باشید و به صورت اینترنتی و آنلاین کلاس ها را برگزار نمائید. بسیاری از مدرسین با این روش حتی شاگردهایی از خارج از کشور جذب کرده اند. بنابراین اگر در جستجوی یک کار و شغل پاره وقت و نیمه وقت پردرآمد در سال 97 هستید تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب مد نظر داشته باشید. در این وب سایت ایران مدرس تا تیر 97 بیش از 18300 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند (مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی). در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کرده و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج کنید. - مطالعه کنید: تدریس خصوصی بازارکار و درامد خوبی دارد؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 901 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image