ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جدیدترین آگهی استخدام تدریس خصوصی سال 97

جدیدترین آگهی استخدام تدریس خصوصی سال 97

اگر در جستجوی جدیدترین آگهی استخدام تدریس خصوصی سال 97 هستید .... اگر می خواهید در سال 97 در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، عربی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید و از کار تدریس خصوصی به صورت پاره وقت و یا تمام وقت درآمد بالایی بدست آورید .... در صورتیکه در اینترنت و روزنامه در جستجوی آگهی های جدید استخدام معلم و مدرس بوده اید و هستید و قصد دارید با ثبت نام در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد اقدام نمائید .... در هر صورت، برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و فعالیت در این زمینه و برای کسب درآمد بالا از شغل تدریس پیشنهاد بهتری برای شما داریم.

به جای اینکه کلی برای جستجوی آگهی های استخدام مرتبط با تدریس خصوصی وقت بگذارید و در آموزشگاهها و موسسات مختلف ثبت نام کنید و منتظر تماس آنها بمانید چرا خودتان به صورت مستقل و بدون واسطه برای جذب شاگرد اقدام نمی کنید. وقتی شما با آموزشگاهها برای جذب شاگرد تماس می گیرید، آموزشگاهها از طرق مختلف تبلیغ می کنند و شاگرد پیدا کرده و به شما معرفی نمایند. برای همین معرفی کردن شاگرد هر جلسه حداقل 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را از شما دریافت می کنند. چرا خودتان به صورت مستقیم برای جذب شاگرد تبلیغ نمی کنید و به جای جستجوی آگهی های جدید استخدام تدریس خصوصی چرا تلاش نمی کنید خودتان بدون واسطه در این زمینه فعالیت داشته باشید. اگر پول زیادی هم برای تبلیغات ندارید باز هم ایرادی ندارد و با وجود اینترنت و سایتهای تبلیغات اینترنتی با حداقل هزینه و حتی به صورت رایگان می توانید به جذب شاگرد امیدوار باشید. - مطالعه کنید: تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 96 و 97

برای اینکه در سال 97 بتوانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خوبی داشته باشید و خوب شاگرد جذب کنید می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و قدیمی ترین سایت در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی است. در این سایت به صورت رایگان می توانید برای جذب شاگرد تبلیغ کنید و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات ویژه داشته باشید تا آگهی شما بالاتر نمایش داده شود. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان در زمینه تدریس خصوصی را درج نمائید. اگر می خواهید از این روش نتیجه بگیرید، تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس در این زمینه کاملا مفید است. سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بسیار مفید است. در کنار درج آگهی در این سایتها می توانید برای خودتان هم سایت و وبلاگی بزنید و از طریق آن هم برای جذب شاگرد اقدام نمائید.

با توجه به مطالب گفته شده وقت آن رسیده است که به جای جستجوی بیشتر آگهی های جدید استخدام تدریس خصوصی در سال 97 خودتان به صورت مستقیم و بدون واسطه برای پیدا کردن شاگرد اقدام نمائید و در این راستا از سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت)، سایت تدریس ریاضی و .... استفاده نمائید. حداقل می توانید در کنار همکاری با آموزشگاهها از این روش هم استفاده کنید و تعداد شاگردهای خودتان را بیشتر کنید.


آمار بازدید: 696 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image