ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس خصوصی سال 97

دعوت به همکاری تدریس خصوصی سال 97

از علاقه مندان به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در سال 97 دعوت به همکاری می گردد. اگر در سال 97 قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی، تدریس خصصوی ریاضی، فیزیک و شیمی و یا هر درس و رشته دیگری فعالیت داشته باشید، در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در سال 97 راهکارهای مختلفی وجود دارد که در بخشهای مختلف همین سایت (ایران مدرس) به صورت کامل توضیح داده شده است. به عنوان مثال، برای مطالعه در زمینه انواع روشهای مختلف جذب شاگرد می توانید مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فقط به این معنی نیست که با آموزشگاهها تماس بگیرید و برای داشتن کلاس و جذب شاگرد تقاضای خودتان را اعلام نمائید. البته اولین روشی که اکثر افراد متقاضی تدریس سراغ آن می روند همین تماس با آموزشگاهها است. روش های دیگری هم برای جذب شاگرد خصوصی وجود دارد که می توانید به جای همکاری با آموزشگاهها و یا در کنار آن مورد استفاده قرار دهید. اگر می خواهید در سال 97 و یا در هر زمان دیگری در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید و درامد خوبی بدست آورید باید از روشهای مختلفی برای پیدا کردن شاگرد خصوصی استفاده کنید. اینکه فقط بخواهید منتظر تماس آموزشگاه باشید ایده خوبی نیست.



دعوت به همکاری تدریس

چه روشهای دیگری برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی وجود دارد؟ برای اینکه در زمینه جذب شاگرد عملکرد خوبی داشته باشید باید روشهای مختلفی را امتحان کنید. همیشه در جستجوی کم هزینه ترین روشها و روشهای با ریسک صفر نباشید. ممکن است لازم باشد در ابتدای کار کمی هزینه کنید و شاید بعضا هم کمی پول از دست بدهید. ولی اگر بخواهید از روشی استفاده کنید که ریسک آن صفر باشد فقط باید منتظر تماس آموزشگاهها باشید. البته ریسک که در اینجان از آن حرف زده می شود منظور این نیست که تمام دارائی هایتان را از دست بدهید. بلکه بعضا ممکن است تبلیغی را در سایتی و یا در روزنامه درج کنید و بازدهی خوبی نداشته باشد. شاید هم خیلی خوب نتیجه بگیرید. به هر حال برای اینکه یاد بگیرید و روشهای مختلفی را امتحان کنید باید بعضا از محدوده امن خودتان بیرون بیائید و کارهای جدیدی را امتحان کنید. اگر بخواهید همیشه خیلی محافظه کارانه عمل کنید در نهایت نمی توانید کار موثری را صورت دهید. با این توضیحات سراغ این می رویم که از چه روشهای دیگری به جز همکاری با آموزشگاهها می توانید شاگرد جذب کنید و در سال 97 درآمد خودتان را در زمینه تدریس خصوصی شروع کنید و یا گسترش دهید. - حتما بخوانید: چگونه در سال 97 از تدریس خصوصی درآمد بیشتری کسب کنیم؟



استخدام تدریس خصوصی

راهکارهایی که برای جذب شاگرد وجود دارد کاملا متنوع است و بسته به شهر محل سکونت شما و دروسی که ارائه می دهید ممکن است هر کدام از این روشها موثرتر باشد. البته شما باید روشهای مختلفی را امتحان کنید تا بهترین روش مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندیهای آن برای جذب شاگرد می تواند کاملا موثر باشد. البته این روش معمولا در ایام امتحانات بازدهی خوبی دارد و کمی هم هزینه بردار است. به هر حال بسیاری از مدرسین از این روش استفاده می کنند و مدرسین دیگری هم ممکن است هیچ وقت سراغ این روش نرفته باشند. اگر می خواهید در محدوده خاصی و یا در چند محله مشخص خدمات تدریس خصوصی را ارائه دهید توزیع تراکت و یا استفاده از مجلات محلی هم می تواند مناسب باشد. روزنامه و تراکت محدودیت زمانی و مکانی دارند و عمر تبلیغ شما یکی دو روز بیشتر نیست. اگر می خواهید تبلیغات با دوام بدون محدودیت زمانی و مکانی داشته باشید استفاده از اینترنت، سایتهای تخصصی تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی (مانند همین سایت www.IranModares.com سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com و ....)، شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان و ... می تواند بهترین گزینه ها باشد. راهکارهای دیگری هم برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در سال 97 وجود دارد. به عنوان مثال می توانید در مدارس مختلف یکی دو جلسه کلاس گروهی برگزار کنید و در ادامه برای ارائه خدمات تدریس خصوصی به دانش آموزان کارت خودتان را بین آنها توزیع نمائید تا بعدا با شما تماس بگیرند. اگر در همان یکی دو جلسه تدریس کار خودتان را خوب انجام دهید بعدا حتما متقاضی برای کلاس خصوصی خواهید داشت. - حتما بخوانید: جذب معلم و مدرس تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس در سال 97



جذب مدرس سال 97

همانطور که گفته شد، یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد درج تبلیغات تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی است. برای ثبت آگهی تدریس در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و آگهی خودتان را بعد از ثبت نام درج کنید. درج اگهی تدریس در ایران مدرس و در سایر سایتهای معرفی شده کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بالاتر از آگهی های رایگان قرار می گیرند. برای مشاهده صفحه اصلی سایت ایران مدرس بر روی عبارت ایران مدرس و برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر در جستجوی مطالب و آگهی های مرتبط با دعوت به همکاری تدریس خصوصی سال 97 هستید، روشهای ذکر شده در این بخش برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی کاملا موثر است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 770 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image