ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو استخدام دانشجویی و کار پاره وقت و نیمه وقت جهت دانشجو در سال 97

استخدام دانشجویی و کار پاره وقت و نیمه وقت جهت دانشجو در سال 97

اگر در جستجوی استخدام دانشجویی و کار پاره وقت و نیمه وقت جهت دانشجو در سال 97 هستید ....

اگر می خواهید در سال 97 در کنار درس و تحصیل خودتان درآمد هم کسب نمائید ...

اگر در جستجوی کاری هستید که انعطاف زمانی داشته باشد و زمان انجام آن به گونه ای باشد که به درس و کلاسهای خودتان لطمه وارد نشود ...

در هر صورت، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می تواند گزینه بسیار خوبی برای کسب درآمد در ایام دانشجویی و به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی باشد. اگر قبلا در این زمینه فعالیت داشته اید در سال 97 هم می توانید این کار را ادامه دهید و اگر تا به حال تدریس نکرده اید می توانید فعالیت در این زمینه را شروع کنید (مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم را بخوانید). تدریس خصوصی ویژگیهایی دارد که باعث می شود به عنوان یک کار پاره وقت دانشجویی و یک شغل نیمه وقت بسیار مناسب باشد. اولا که می توانید دروس مرتبط با رشته خودتان و یا دروس ریاضی و فیزیک یا هر درسی که به آن علاقه دارید و برآن مسلط هستید را تدریس کنید و در ضمن برگزاری کلاسها پایه درسی خودتان هم قوی تر خواهد شد. ثانیا کلاسهای تدریس خصوصی ویژگی ای که دارد این است که به لحاظ زمانی انعطاف خوبی دارد. می توانید کلاسهای خصوصی را در زمانهایی برگزار نمائید که با کلاسهای اصلی خودتان در دانشگاه همزمان نبوده و در نتیجه لازم نیست در کلاسهای خودتان غیبت کنید.

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در سال 97 یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درامد در ایام دانشجویی است. اگر خودتان دانشجوی خوبی هستید ایجاد آمادگی در خودتان برای حضور در کلاسهای تدریس خصوصی انرژی زیادی از شما نخواهد گرفت. دروسی را تدریس کنید که متقاضی بالایی دارد (ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، دروس تخصصی رشته های دانشگاهی، تدریس زبان انگلیسی و ....). در ضمن بیشتر دروسی را برای تدریس خصوصی قبول کنید که خودتان بر آن دروس مسلط هستید و به آن علاقه دارید.

اما برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی چکار باید کرد؟ برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد روش های زیادی وجود دارد که در مقاله
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. یک راهکار خوب این است که در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کرده و بعد از ثبت نام تبلیغ تدریس خودتان را ثبت کنید. اگر می خواهید نتیجه بگیرید متن آگهی خودتان را کامل کامل بنویسید. باید این روش جذب شاگرد را جدی بگیرید تا برای شما مفید باشد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدید و بازدهی آن را افزایش دهید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید ثبت آگهی تدریس در سایت www.Tadris-Riazi.com و اگر در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت دارید درج آگهی تدریس در سایت www.IranKonkur.com هم برای جذب شاگرد می تواند کاملا مفید باشد. روشهای دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار دانشجویی در سال 97 وجود دارد که در مقاله معرفی شده در ابتدای همین پاراگراف مورد بررسی قرار گرفته است.  در این بخش مطالبی در زمینه استخدام دانشجویی و کار پاره وقت و نیمه وقت جهت دانشجو در سال 97 ارائه شد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از آن در سال 97 فرصت ثبت آگهی در همین سایت (ایران مدرس) را از دست ندهید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد.


آمار بازدید: 830 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image