ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام مدرس تدریس زبان انگلیسی در تهران، مشهد، کرج، اصفهان

استخدام مدرس تدریس زبان انگلیسی در تهران، مشهد، کرج، اصفهان

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام مدرس زبان انگلیسی در مدارس غیرانتفاعی تهران، مشهد، کرج، اصفهان، استخدام مدرس زبان در اصفهان، حقوق مدرس زبان، استخدام مدرس زبان انگلیسی در کرج، مدرس زبان انگلیسی خصوصی، استخدام مربی زبان مهد کودک، استخدام مدرس زبان انگلیسی در مشهد، استخدام مترجم زبان، استخدام تدریس زبان در تهران و .... هستید ....

اگر قصد دارید در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگری ایران در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی فعالیت داشته باشید و از آموزش زبان درآمد خوبی کسب کنید ...

اگر توانایی تدریس زبان انگلیسی مقطع متوسطه و دبیرستان؛ زبان کنکور، زبان تخصصی دانشگاهی رشته های فنی مهندسی، زبان عمومی دانشگاه، مکالمه زبان، آمادگی آزمونهای زبان انگلیسی، تافل و آیلتس و .... را دارید ....

در هر صورت، برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس تدریس زبان انگلیسی در تهران، مشهد، کرج، اصفهان و .... را متوقف کنید. راهکار بهتری برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس زبان وجود دارد.

برای کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس، در همین سایت (ایران مدرس) که تا مرداد 96 بیش از 16500 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به نزدیک 30000 بازدید در روز هم می رسد و بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است عضو شوید (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید) و در ادامه آگهی تدریس زبان خودتان را به صورت رایگان درج نمائید تا متقاضیان تدریس زبان به صورت مستقیم با خود شما در ارتباط باشند. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه آموزش زبان انگلیسی آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

هر جای تهران، مشهد، اصفهان، کرج و هر جای ایران ساکن هستید، با ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. البته باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید (این مقاله را بخوانید). آگهی خودتان را در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه ، زبان المانی و یا هر زمینه دیگری به دو صورت رایگان و ویژه در این وب سایت می توانید درج نمائید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده خواهد شد. البته با همان آگهی تدریس خصوصی زبان رایگان هم می توانید شاگرد جذب کنید ولی به هر حال بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است.

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است. تعدادی از مدرسین آگهی تدریس ویژه خودشان را بیش از 20 بار هم تمدید نموده اند. این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان و سایر دروس در این وب سایت است. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. در سایت ایران مدرس هزاران مطلب آموزشی، سوالات امتحانی زبان، تست کنکور زبان، جزوات بسیار خوب آموزش گرامر زبان و ... ارائه شده است و علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، آگهی های تدریس ویژه مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

توجه کنید که جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان وقتی که به صورت مستقل و از طریق ثبت تبلیغات تدریس خصوصی زبان کار می کنید به نسبت حالتی که از طریق آگهی های استخدامی مدرس زبان و همکاری با آموزشگاههای زبان و .... شاگرد جذب می نمائید، مزیتهای بسیاری دارد. از جمله اینکه کل مبلغی که برای برگزاری کلاس دریافت می کنید را خودتان بر می دارید. وقتی با آموزشگاههای زبان همکاری می کنید، مثلا اگر 10 جلسه کلاس برگزار کرده باشید و هر جلسه 60 هزار تومان دریافت کرده باشید، 180 تا 240 هزار تومان این مبلغ (30 تا 40 درصد) را باید به آموزشگاه پرداخت نمائید. اگر تعداد جلسات تدریس زبان بیشتر هم بشود شما باز باید مبلغ بیشتری را به اموزشگاه پرداخت نمائید. در حالیکه ثبت آگهی تدریس زبان و جذب شاگرد در ایران مدرس (همین سایت) کاملا رایگان است و اگر حتی بخواهید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید (برای مشاهده هزینه ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس کلیک کنید) باز هم به نسبت حالت قبلی و جذب شاگرد از طریق آگهی های استخدامی مدرس و کار کردن با آموزشگاههای زبان به صرفه تر است. در ضمن در این حالت قیمت کلاسهای خصوصی زبان را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید و شاگردانتان راضی باشند می توانید به تدریج قیمت کلاسها و در نتیجه درامد خودتان را افزایش دهید. در حالیکه آموزشگاههای تدریس خصوصی و آموزشگاههای زبان رضایت مشتریان خودشان را در اولویت اول دارند و نه درامد شما. در نتیجه قیمتها را تا جایی که ممکن است پایین نگه می دارند تا تعداد شاگرد بیشتری جذب نموده و درآمد بیشتری بدست آورند.

با توجه به مطالب گفته شده، به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس و مدرس زبان انگلیسی در تهران، مشهد، کرج، اصفهان و .... آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس (همین سایت) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب نمائید.


آمار بازدید: 946 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image