ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی

استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی

اگر در جستجوی آگهی های استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی و سایر زبانهای خارجی هستید ....

اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان و دانشگاه، زبان انگلیسی کنکور، مکالمه زبان انگلیسی، آزمونهای زبان انگلیسی، مکالمات تجاری زبان انگلیسی و .... فعالیت داشته باشید و از تدریس زبان انگلیسی درآمد بالایی کسب نمائید ....

اگر می خواهید با فعالیت در زمینه زبان فرانسه، آلمانی، عربی، ایتالیایی، ژاپنی و ... درامد خوبی از اموزش زبان بدست آورید ....

چنانچه کل سایتهای اینترنتی، روزنامه ها و مجلات، آموزشگاههای زبان و .... را در جستجوی آگهی های استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی و .... را بررسی کرده اید و برای جذب شاگرد نتیجه نگرفته اید ....

در هر صورت، به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدامی و جذب مدرس و دعوت به همکاری تدریس و ..... پیشنهاد بهتری برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی زبان برای شما داریم.

اگر می خواهید از تدریس زبان درآمد بالایی کسب کنید، در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا تیر 96 بیش از 16300 مدرس ثبت نامی در زمینه اموزش زبان و سایر دروس دارد، عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج کنید.

بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. البته برای تدریس زبان در تمامی ایام سال متقاضی وجود دارد و می توانید با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در تخصصی ترین سایت آگهی تدریس ایران به راحتی شاگرد جذب نمائید.

در ایران مدرس علاوه بر تدریس خصوصی و اگهی تدریس زبان و سایر دروس جزوات بسیار خوبی برای آموزش گرامر زبان هم ارائه شده است و در کنار این جزوات آموزشی آگهی های تدریس ویژه هم نمایش داده خواهد شد. تعدادی از جزوات مبحثی آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی در ادامه ارائه شده است.

 























برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و جذب شاگرد راهکارهای مختلفی وجود دارد. با این وجود، ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان و جذب شاگرد از این طریق بهترین روش است. برای مطالعه در این زمینه مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) یا راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه و مشاهده قیمت هایی که مدرسین زبان فرانسه ذکر کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مشاهده قیمت هایی که مدرسین زبان عربی ذکر کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی و مشاهده قیمت هایی که مدرسین زبان آلمانی ذکر کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک نمائید.

ایام و دوران جذب شاگرد از طریق آگهی های استخدامی و از طریق آموزشگاهها به سر آمده است. چرا به جای اینکه با واسطه شاگرد جذب کنید، خود شما به صورت مستقیم با شاگردهایتان در ارتباط نباشید. اگر بخواهید از طریق آموزشگاههای زبان شاگرد جذب نمائید، باید درصدی از مبلغ حق التدریس را به آنها پرداخت نمائید. 100 جلسه کلاس هم که داشته باشید هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغ را به آموزشگاه پرداخت نمائید. فکر می کنید به این شکل به صرفه است؟! با ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس، به عنوان بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران، به راحتی شاگرد جذب کنید و کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بردارید. در ضمن، در این حالت خود شما قیمت کلاسهای خصوصی زبان را تعیین می کنید و به تدریج که سابقه کار و تجربه شما افزایش می یابد می توانید قیمتهای بالاتری را مطالبه نمائید. اگر خوب تدریس کنید و خوب آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید (در این زمینه مقاله بسیار عالی 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه کنید) در کار تدریس زبان بسیار موفق خواهید بود و درآمد بالایی کسب خواهید کرد. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به نسبت سایر دروس این مزیت را دارد که منحصر به ایام امتحانات نبوده و در کل طول سال می توانید شاگرد جذب کنید و درآمد داشته باشید.

عبارتهای کلیدی: استخدام جدید مدرس انگلیسی، آگهی استخدام مدرس فرانسه، استخدامی تدریس المانی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 487 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image