ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدامی جدید مدرس تدریس خصوصی تیر، مرداد و شهریور 96

استخدامی جدید مدرس تدریس خصوصی تیر، مرداد و شهریور 96

استخدامی جدید مدرس تدریس خصوصی تیر، مرداد و شهریور 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی در تابستان 96 و تیر و مرداد96 و شهریور96 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدامی جدید مدرس تدریس خصوصی تیر، مرداد و شهریور 96 و .... آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید.

در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا تابستان 96 بیش از 16300 مدری در آن ثبت نام کرده اند، می توانید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی که آگهی تدریس ثبت نموده اند را مشاهده کنید. بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

با درج تبلیغات تدریس خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب خواهید کرد و مجبور نخواهید بود 30 یا 40 درصد مبلغی که برای حق التدریس دریافت می کنید را به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی پرداخت نمائید.

با درج تبلیغات تدریس خصوصی متقاضیان تدریس به صورت مستقیم خود شما راخواهند شناخت و ترمهای بعد هم با شما برای تدریس خصوصی تماس می گیرند (مقاله آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید).

ثبت اگهی تدریس خصوصی به نسبت جستجوی بیشتر آگهی های استخدامی جدید مدرس تدریس خصوصی و همکاری با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد. در این حالت قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید.

برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی مقاله قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و برای مطالعه در زمینه درآمد مدرسین تدریس خصوصی مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ را بخوانید.

در تابستان 96 با درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب نموده و از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست اورید.

دوران جستجوی بیشتر آگهی های استخدامی تدریس و استخدام مدرس و ... و جذب شاگرد با واسطه به پایان رسیده است. به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید.

عبارتهای کلیدی: استخدام مدرس تیر 96 ، استخدام معلم مرداد 96، استخدام استاد شهریور 96


آمار بازدید: 737 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image