ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری و جذب مدرس تدریس خصوصی زبان سال 96

دعوت به همکاری و جذب مدرس تدریس خصوصی زبان سال 96

دعوت به همکاری و جذب مدرس تدریس خصوصی زبان سال 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس فرانسه، آموزش خصوصی آلمانی و سایر زبانهای خارجی در سال 96 دعوت به همکاری می گردد.

اگر قصد دارید در سال 96 فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان را شروع کنید ....

اگر در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و .... سابقه کار دارید و قصد دارید در سال 96 تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید ....

اگر آموزشگاه تدریس خصوصی زبان دارید و یا در قالب گروههای آموزشی در زمینه تدریس زبان فعالیت می کنید ...

در هر صورت، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس و آموزش زبان در سال 96 یکی از بهترین راهکارها عضویت در همین سایت (ایران مدرس) و درج آگهی تدریس خصوصی زبان به صورت رایگان است. رد صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبانهای خارجی در سال 96 و کسب درآمد از تدریس زبان، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. به منظور کسب درآمد از تدریس خصوصی و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی می توانید در همین سایت (ایران مدرس) عضو شده وآگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

در سایت ایران مدرس جزوات و مطالب آموزشی زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی و .... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس زبان خودتان را ویژه کنید، آگهی شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده شده و در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس زبان قرار می گیرد. تعدادی از جزوات آموزش گرامر زبان انگلیسی در ادامه ارائه شده است. برای جذب شاگرد در زمینه آموزش و تدریس زبان و کسب درامد از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی در فروردین و اردیبهشت و خرداد 96 و سایر ایام سال 96 فرصت درج آگهی آموزش زبان در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.

 






آمار بازدید: 524 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image