ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی استخدام و جذب مدرس تدریس خصوصی تهران و کرج 96

آگهی استخدام و جذب مدرس تدریس خصوصی تهران و کرج 96

اگر در جستجوی آگهی استخدام و جذب مدرس تدریس خصوصی تهران و کرج در سال 96 هستید ....

اگر می خواهید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، تدریس زبان انگلیسی، آموزش زیست شناسی، تدریس شیمی و ... در سال 96 فعالیت داشته باشید ....

اگر قصد دارید در فروردین و اردیبهشت 96 و خرداد 96 در تهران و کرج و کل کشور از کار تدریس درامد خوبی کسب نمائید ....

در هر صورت ...

به جای جستجوی بیشتر اگهی های استخدامی و دعوت به همکاری تدریس خصوصی و به جای جستجوی بیشتر روزنامه و اینترنت برای پیدا کردن آگهی استخدام و جذب مدرس تدریس خصوصی تهران و کرج 96، با عضویت در همین سایت (ایران مدرس) و در ادامه ثبت آگهی تدریس خصوصی به صورت رایگان، به راحتی شاگرد جذب نموده و از کار تدریس خصوصی در سال 96 درامد کسب نمائید.

با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد. آگهی تدریس شما پس از تایید مدیریت سایت نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت. برای ثبت تبلیغات تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نمائید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی و اثر گذاری آن را افزایش دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در تهران و کرج و هر جای ایران در سال 96 مقالات زیر را بخوانید.

 





عبارتهای کلیدی: آگهی استخدام و جذب مدرس تدریس خصوصی تهران و کرج 96، دعوت به همکاری تدریس خصوصی و آموزش در منزل سال 96، استخدام جدید مدرس و معلم تدریس خصوصی تهران و استان تهران و کرج و استان البرز


آمار بازدید: 490 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image