ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی آخرین مهلت ثبت نام و تمدید آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 94

آخرین مهلت ثبت نام و تمدید آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 94

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی     

داوطلبان اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور و همچنین مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای تا ساعت 24 امروز دوشنبه (17) فروردین ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور صبح امروز (دوشنبه) در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای به کار گیری افراد واجد شرایط در هریک از دستگاه های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنها در سال 1394 و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه ای درباره تبدیل وضع مربیان حق التدریس تا ساعت 24 امروز دوشنبه 17 فروردین ماه ادامه دارد.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ساعت 15 روز دوشنبه 10 فروردین ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 82 هزار و 625 داوطلب که از این تعداد 11 هزار و 898 داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای و تعداد 77 هزار و 727 داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه های اجرایی ثبت نام کرده اند.

شرایط و ضوابط هریک از دستگاه های اجرایی پذیرنده (13 دستگاه) در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی مربوط، در روز دوشنبه 10 فروردین ماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در روز جمعه اول خردادماه 1394 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه در روز دوشنبه 17 فروردین ماه مهلت ثبت نام در این آزمون پایان می پذیرد؛ لذا به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه آزمون و اطلاعیه منتشره، در صورت واجد شرایط بودن، برای ثبت نام مطابق دستورالعمل های مربوط اقدام کنند.



تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی     

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 فروردین‌ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (13 دستگاه اجرایی) برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال 94 و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس اقدام نکرده‌اند مهلت ثبت‌نام که تا امروز اعلام شده بود، تا ساعت 24 پنجشنبه 20 فروردین تمدید شد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در این مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه ثبت‌نامی منتشره و همچنین اطلاعیه‌ای که امروز روی سایت قرار می‌گیرد در صورت واجدشرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی توضیح داد: شرایط و ضوابط ثبت‌نام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که در تاریخ 10 فروردین‌ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر شده، روی همین سایت قرار گرفته است.

توکلی با تاکید بر اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود در مورد تاریخ برگزاری و تعداد ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: این آزمون در تاریخ اول خردادماه 94 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود. تا 8 صبح امروز (دوشنبه 17 فروردین‌ماه) 89 هزار و 625 داوطلب (11 هزار و 898 داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و 77 هزار و 727 داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی) نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند.


آمار بازدید: 1407 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image