ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام اخبار جدید استخدام

اخبار جدید استخدام

به‌کارگیری 260 نیرو در بیمارستان‌های خراسان جنوبی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در سال جاری 260 نیرو در بیمارستان‌های استان به‌کارگیری شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کاظم قائمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری نخستین جلسه اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور اعضاء هیئت علمی و مدیران این دانشگاه از جمله اقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری بوده است.

وی تصریح کرد: این جلسه به منظور بررسی چالش‌های موجود و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء دانشگاه برگزار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان در طول سال اشاره کرد و افزود: این بازدیدها با هدف بررسی مسائل و مشکلات هر یک از این شبکه‌های بهداشتی و درمانی و اندیشیدن تدابیر لازم به منظور رفع مشکلات و موانع نظام سلامت صورت گرفته است.

قائمی ادامه داد: در راستای این بازدیدها یک‌هزار و 500 نفر از بیماران نیز به صورت رایگان ویزیت شده‎اند.

وی به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان 100 تختخوابی شهید مصطفی خمینی در طبس، اجرای کامل برنامه‌های طرح تحول سلامت در استان، راه‌اندازی کلینیک فوق تخصصی شهدا در مرکز استان، راه‌اندازی و افتتاح مرکز جامع بیماری‌های خاص که شامل بخش‌های دیالیز، شیمی درمانی، هموفیلی، تالاسمی و دیابت می‌شود در مرکز استان، بکارگیری 260 نیروی پرستار و ماما در بیمارستان‌های سراسر استان در محور هتلینگ طرح تحول سلامت و فعال کردن بخش‌های اورژانس و درمانگاه‌های تخصصی داخلی و اطفال در بیمارستان‌های 32 تختخوابی شهرستان‌های سربیشه، درمیان و سرایان از جمله این اقدامات بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تعمیر و تجهیز مراکز بهداشتی، درمانی و پانسیون پزشکان مجری برنامه پزشک خانواده از اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت بوده است، یادآور شد: در این راستا 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

قائمی ادامه داد: همچنین انجام مراحل گزینش 84 بهورز با هماهنگی معاونت توسعه، واگذاری 96 درصد داروخانه‌های مراکز بهداشتی به بخش خصوصی و شرکت فعال در جلسات آموزشی و مدیریتی معاونت بهداشتی وزراتخانه از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت بوده است.

وی با بیان اینکه در طول شش ماهه گذشته فعالیت‌های فراوانی در حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شده است، اضافه کرد: اخذ مجوز هیئت ممیزه از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تشکیل آن در دانشگاه، اخذ مجوز دوره چهار ساله رشته رادیولوژی و مکاتبه برای اخذ مجوز دستیاری در رشته‌های جراحی عمومی، قلب و عروق، عفونی و رشته‌های PhD پرستاری و PhD آموزش بهداشت، تایید رشته PhD سلولی ملکولی برای دو سال بعد و پذیرش چهار دانشجوی جدید، تلاش و اخذ مساعدت از وزیر بهداشت برای راه‌اندازی دانشکده داروسازی، اخذ مساعدت از وزیر بهداشت برای راه‌اندازی دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی در نهبندان، سفر معاونت آموزشی دانشگاه به افغانستان در راستای برگزاری کارگاه آموزشی و مذاکره برای جذب دانشجو و راه‌اندازی بخش‌های بالینی دانشکده دندانپزشکی از جمله این فعالیت‎ها بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: همچنین ایجاد بستر و فضای مناسب برای فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی نظیر اختصاص اعتبار پژوهشی، توسعه سایت اطلاع‌رسانی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، توجه ویژه به توسعه تحقیقات بالینی و ایجاد واحدهای مربوطه در بیمارستان‌ها و بخش‌های مربوطه و توجه ویژه به طرح‌های فناورانه و ایجاد مراکز رشد در دانشگاه از فعالیت‌های انجام شده توسط دانشگاه پزشکی بیرجند در طول سال جاری در حوزه پژوهش بوده است.

قائمی بروزرسانی پرداخت کارانه پزشکان و کارمندان تا پایان آذرماه، پیگیری استخدام پرستاران بیمارستان‌های سرایان، سربیشه و درمیان، پایدار کردن بودجه بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند و تصویب مبلغ 18 میلیارد تومان برای اتمام طرح مذکور و آغاز به کار برای تعمیر و ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی سلامت دانشگاه را از جمله عملکرد این دانشگاه در حوزه توسعه دانست و افزود: همچنین توسعه فضای خوابگاهی دانشگاه با ساخت خوابگاه 280 نفری دختران، تکمیل و توسعه فضاهای ورزشی دانشگاه با آغاز عملیات استخر شنا، زمین چمن مصنوعی و اجرای سقف متحرک در استخر مجموعه فرهنگی رفاهی سلامت از جمله فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه دانشجویی و فرهنگی بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فعالیت‌هایی شامل تجهیز کامل بیمارستان جدید مصطفی خمینی طبس و راه‌اندازی تجهیزات سرمایه‌ای پزشکی از جمله رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان‌های قاین، فردوس و ولیعصر(عج) بیرجند، اجرای موفق طرح تحول سلامت در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی و کاهش فرانشیز و کاهش پرداختی از جیب بیمار و عدم خروج بیمار از بیمارستان، تاسیس داروخانه‌های شبانه‌روزی در شهرستان‌های نهبندان، طبس و زیرکوه و همچنین داروخانه‌های روزانه در شهرهای آرین‌شهر، شوسف و آیسک را انجام داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به چشم‌انداز آینده این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: گسترش آموزش عالی، توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی بر اساس نیاز جامعه، ایجاد رشته‌های جدید در دانشکده‌های اقماری، تقویت شرکت‌های دانش بنیان و پژوهش‌های فناورانه، گسترش نگاه فرهنگ محور و دین‌مدارانه همسو با ارتقاء علمی دانشگاه، ارتقاء سلامت جامعه، تکمیل نظام گسترش شبکه با نگاه ویژه به پزشک خانواده و سلامت سالمندان و اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت از چشم‌اندازهای آینده این دانشگاه است.



---------------------------------

استخدام نیروهای بومی اولویت مجتمع گاز پارس‌جنوبی     

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: استخدام نیروهای بومی در اولویت شرکت‌های وابسته به مجتمع گاز پارس‌جنوبی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله اسدی صبح امروز در نشست علنی شورای شهر بوشهر با تاکید بر ساماندهی حفاری‌های صورت گرفته در شهر بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و حفاری‌ها در 15 اسفندماه ممنوع می‌شود که بر این اساس باید حفاری‌های صورت گرفته در خیابان‌های شهر بوشهر ساماندهی شوند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر افزود: خیابان منتهی شده به گمرک بوشهر یکی از خیابان‌های است که حفاری زیادی در سطح آن صورت گرفته و با توجه به اینکه این مسیر یکی از مسیرهای پرتردد شهروندان و همچنین میهمان نوروزی است باید عملیات حفاری آن تسریع شود.

وی در ارتباط با برنامه‌های روز بوشهر نیز گفت: برنامه‌های مرتبط با روز بوشهر (18 اسفند سالروز تأسیس مدرسه سعادت) باید به‌طور گسترده برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم برای شرکت در مراسم‌های مرتبط با آن حق انتخاب داشته باشند.

این مسئول با تبریک انتخاب مدیرعامل پارس جنوبی به عنوان مدیر نمونه یادآور شد: یوسفی در راستای حل مشکل اشتغال جوانان تلاش‌های زیادی را از خود نشان داد و به کارگیری 400 نیروی بومی از روستای اطراف عسلویه نیز از موفقیت‌های این مدیر در مدت زمان کوتاه خدمتی وی تاکنون است.

اسدی یادآور شد: انتظار داریم مدیرعامل پارس جنوبی و سایر مدیران استان زمینه اشتغال نیروهای تحصیل کرده استان را فراهم آورند تا بیش از آن شاهد معضل بیکاری در استان زرخیر بوشهر نباشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر تصریح کرد: باید شرکت‌های وابسته به پارس‌جنوبی نیز حتی المقدور از نیروهای بومی استان استفاده کنند تا زمینه کاهش آمار بیکاری در استان بوشهر فراهم شود.

موفقیت پارس جم و دریانوردان بوشهر اثبات شایستگی جوانان بوشهری است

نایب رئیس شورای شهر بوشهر نیز در این نشست با تبریک انتخاب مهدی یوسفی مدیرعامل پارس جنوبی به عنوان مدیر برتر در جشنواره شهید رجایی بیان داشت: یوسفی از آغاز مدیریت خود منشأ خدمات خیر فراوانی بوده که از عمده آن می‌توان به حمایت مالی مجموعه تحت ریاست وی از ورزش استان بوشهر یاد کرد.

ندا عبدالله‌زاده با تبریک صعود تیم فوتبال پارس جم به مرحله نهایی مسابقات دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: حمایت مالی پارس جنوبی از تیم پارس جم و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بار دیگر نشان داد که جوانان بوشهری در صورت حمایت لازم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند از این رو منابع درآمدزای استان باید با حمایت از تیم‌های ورزشی دین خود را به مردم و به‌ویژه ورزشکاران استان بوشهر را ادا کنند.

نیروهای بلاتکلیف شهرداری ساماندهی می‌شوند

دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز در این نشست به ساماندهی وضعیت استخدام نیروهای شاغل در سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر شد و گفت: با در پیش بودن عید نوروز و همچنین درخواست خانواده‌های نیروهای بلاتکلیف سازمان شهرداری باید وضعیت آنها مشخص شود تا بیش از این در بلاتکلیفی نباشند.

خدیجه گرشاسبی با اشاره به اینکه امیر قاسمی معاون اداری­ ـ مالی شهرداری بوشهر برای تعیین وضعیت ساماندهی نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر چارت سازمانی جدید خود را به وزارت کشور ارسال کرده است خواستار توضیح وی در ارسال چارت جدید این سازمان شد.

امیر قاسمی که از طریق ویدئو پرژکتور با اعضای شورا در ارتباط بود، در جواب گرشاسبی پاسخ داد: در سازمان شهرداری بوشهر تاکنون 110 نیرو شاغل هستند و در چارت سازمانی جدید کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابع آن که به وزارت کشور ارسال شده به منظور بهبود ساختار سازمانی شهرداری تعیین وضعیت 400 نیرو را درخواست کرده‌ایم که با تحقق این مهم وضعیت نیروهای بلاتکلیف سازمان آتش نشانی و همچنین سایر نیروهای بلاتکلیف شهرداری نیز مشخص می‌شود.

شورای شهر بوشهر میزبان شورای شهر کازرون می‌شود

عبدالخالق برزگرزاده رئیس شورای شهر بوشهر نیز با تاکید بر تعیین تکلیف نیروهای شهرداری بیان داشت: شورای شهر بوشهر در روز سه‌شنبه پذیرای اعضای شورای شهر کازرون خواهد بود و همچنین همایش شورایان محله‌های شهر بوشهر نیز عصر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی بوشهر برگزار می‌شود.

-------------------------------

آزمون جذب مترجمان رسمی در سال 94 برگزار می‌شود     

آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضاییه در سال 1394 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این آزمون روز جمعه 1394/5/9 توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر از یکشنبه 1393/12/3 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

-------------------------------

مشغول به کار استخدامی‌های دولت پیشین از سال 94     

استاندار کرمان با قدردانی از حضور مردم فهیم استان کرمان در راه‌پیمایی 22 بهمن گفت: براساس آمارها، حضور مردم در 22 بهمن نسبت به سال قبل فزاینده بوده و با توجه به این‌که امسال در عرصه‌های بین‌المللی با چالش‌هایی روبه‌رو بوده‌ایم و این حضور موجب دلگرمی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر،«علیرضا رزم‌حسینی» در جمع خبرنگاران افزود: البته این حضور مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و مسئولان باید در خدمت به مردم شبانه‌روز تلاش کنند.

استاندار کرمان با اشاره به سفر معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا به استان کرمان تصریح کرد: هدف از این سفر افتتاح چند پروژه و رسیدگی به مسائل استان بود و هم‌زمان با این سفر پروژه‌ی تولید آهن اسفنجی بردسیر با اعتبار 420 میلیارد تومان و 260 نفر اشتغال و پروژه کک‌سازی قطران زرند با اشتغال بیش از 500 نفر افتتاح شد.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: بیمارستان نوریه که 70 سال تعطیل شده بود، بازسازی و در این سفر افتتاح شد و هم‌چنین بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر کرمان با 100 میلیارد تومان اعتبار بهره‌برداری شد.

وی گفت: پروژه بعدی در راستای احیای صنعت فرش کرمان است که پیشینه 500 ساله دارد و براساس قراردادی که با ستاد عتبات عالیات منعقد شده، کارگاه فرش افتتاح و تحرک خوبی در این زمینه در استان به وجود آمده است.

استاندار کرمان افزود: هم‌چنین در این سفر در بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از زرند، قرار شد قیمت واقعی زغالسنگ محسوب شود که برای پیمانکار و کارفرما اقتصادی باشد و قرارداد درازمدتی بین استخراج‌کننده و خریدار امضا و قرار شد مرکز تحقیقاتی برای استفاده‌های دیگر از زغالسنگ راه‌اندازی شود.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مشکلات 250 واحد تولیدی فعال استان کرمان که مشکل سرمایه در گردش داشته و بیش از 1700 میلیارد تومان سرمایه می‌خواهد به وزیر ارائه و مقرر شد وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری کند تا این مبلغ تأمین شود.

وی یادآور شد: در بخش سرمایه ثابت نیز رقم قابل ملاحظه‌ای برای 20 پروژه بزرگ صنعتی استان پیگیری و یک میلیارد و 15میلیون یورو اعتبار مورد نیاز پروژه‌های نیمه تمام است و قرار شد بحث ارزی این پروژه‌ها دنبال شود.

استاندار کرمان گفت: شهر کرمان نیازمند کارهای عمرانی زیادی است و یکی از دغدغه‌های اصلی بنده رسیدن کرمان به جایگاه اصلی خود یعنی مرکز توسعه جنوب‌شرق کشور است.

رزم‌حسینی افزود: تاکنون 500 میلیارد تومان موافقتنامه سرمایه‌گذاری برای عمران شهر کرمان امضا شده و پروژه‌های مختلفی تعریف شده و در حال اجراست و امیدواریم از محل تأمین منابع، بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر کرمان را حل و کارهای اساسی انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در حوزه‌ی میراث فرهنگی نیز با وجود کمبود منابع در این بخش، اقدامات خوبی شده و مقرر است فرودگاه خوبی در کرمان ساخته شود که کار آغاز شده است.

استاندار کرمان ادامه داد: در سایر شهرهای استان بحث عمران و آبادانی دنبال می‌شود و همه تلاش می‌کنند شرایطی فراهم شود که از مهاجرت جلوگیری شود.

رزم‌حسینی گفت: یکی از مسائل مهمی که در سفر معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت به کرمان مطرح شد، ابراز تأسف از شرایط بهداشت و درمان بود و ما یکی از موانع عدم توسعه ‌افتگی را عدم اختیارات متناسب با مسئولیت می‌دانیم.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت در این سفر اختیارات لازم در بحث بهداشت و درمان را به دانشگاه علوم پزشکی دادند و به‌دنبال آن ستاد سرمایه‌گذاری سلامت استان را تشکیل داده‌ایم و امیدواریم بخش خصوصی برای کار در این زمینه حضور یابد.

استاندار کرمان اظهار کرد: در سرمایه‌گذاری حوزه‌ی سلامت سود 35 درصد را پیش‌بینی کرده‌ایم و آمادگی همکاری و ارائه مجوز و تسهیلات بانکی را با سرمایه‌گذاران در این حوزه برای افزایش تخت و بهبود کیفیت بیمارستان‌ها داریم.

رزم‌حسینی در ادامه افزود: استان کرمان با مشکل آب روبه‌روست و بحران آب از نظر کیفیت و کمی جدی است و با همکاری کشاورزان می‌توانیم در صرفه‌جویی آب کشاورزی کار کنیم تا طرح‌های انتقال آب به استان اجرا شود و در سفر وزیر نیرو به استان مقرر شد اعتبار لازم برای انتقال آب از سد صفارود به کرمان تأمین شود.

وی در ادامه گفت: شمار قابل‌توجهی از افراد در صنایع‌دستی مشغول به کار هستند و با سرمایه‌ی اندک می‌توانیم در این بخش کار ایجاد کنیم و سعی شده تقاضای جدید در فرش به‌وجود آوریم.

استاندار کرمان افزود: سفارشات کنونی حدود 20 درصد توان فرش استان است و بازار جهانی فرش راضی‌کننده است و امیدواریم در صادرات فرش نیز اقدامات خوبی انجام دهیم.

رزم‌حسینی گفت: یکی از آثار مدل مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان این بود که در 14 ماه گذشته قوانین مانع پیشرفت و توسعه کشور و استان را شناسایی کرده و به هیئت وزیران ارائه شد و در کارگروه اقتصادی دولت برای برطرف کردن این موارد کار می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین در این مدت بحث افزایش اختیارات مطرح شد و اعلام کرده‌ایم خواسته‌ی ما اختیارات اقتصادی است نه سیاسی و اگر این اختیارات در چارچوب وظایف دستگاه‌های مرتبط توسط وزارتخانه به استان‌ها داده شود، بسیاری از کارها به‌راحتی پیش می‌رود و اتفاقات خوبی می‌افتد.

استاندار کرمان تصریح کرد: نمی‌توانیم با سیستم بوروکراسی دولتی مریض، کشور را بسازیم و کار انقلابی نیاز است که برای رفع تمرکزگرایی که در اقتصاد مقاومتی تأکید بر توزیع اختیارات شده، تلاش کنیم.

رزم‌حسینی یادآور شد: در حوزه‌ی بهداشت و درمان وزیر بهداشت این سخاوتمندی را انجام دادند و در حوزه‌ی صنعت نیازمند بخشی از این اختیارات هستیم و ما در استان معدنی کرمان برای اینکه بتوانیم کار کنیم، به اختیارات متناسب نیاز داریم.

وی درباره وضعیت استخدام نیروهای جدید تصریح کرد: در دولت سابق تعداد 1022 نفر استخدام شده و کسانی که روال اداری آنها طی شده، از اوایل سال 94 مشغول به کار می‌شوند.

استاندار کرمان ادامه داد: واقعاً تورم نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی داریم و این مصیبتی برای پیشرفت و تعالی استان است و نیروی دستگاه‌ها چهار برابر شده است.

رزم‌حسینی گفت: در حوزه‌ی اشتغال به‌دنبال کار غیردولتی هستیم و با تورم نیرو، امکان ایجاد شغل در دستگاه‌های دولتی نیست. به نفع مردم هم نیست و همه‌ی فعالیت را در بخش غیردولتی گذاشته‌ایم.

وی افزود: یک تیم در استانداری مأمور شده که مرتباً در شهرستان‌ها حضور یافته و از طرح‌های سرمایه‌گذاری بازدید کرده و تاکنون 3793 میلیارد تومان پروژه در قالب 134 پروژه در حال اجراست.

استاندار کرمان تصریح کرد: امضای 75 هزار میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد که در استان کرمان ظرفیتی وجود دارد که در صورت برداشتن موانع می‌توانیم آنها را به ثروت و ایجاد شغل تبدیل کنیم و اگر بتوانیم 10 درصد سرمایه‌گذاری در استان انجام دهیم معادل 15 سال بودجه عمرانی استان است.

رزم‌حسینی گفت: امروز در استان فضای کار و تلاش به وجود آمده و رسانه‌ها باید از مسئولان دولتی مطالبه داشته باشند و مسئولان پاسخگو باشند و فرهنگ مطالبه‌گری در استان باید افزایش یابد و مردم از مسئولان بخواهند که گزارش کار و مشکلات را بیان کنند.

ی اظهار کرد: باید با خدمت صادقانه، اعتماد مردم به نظام را روز به روز افزایش دهیم و استان کرمان با ظرفیت‌های اقتصادی که دارد، می‌تواند خودگردان باشد.

استاندار کرمان اظهار امیدوار کرد با فضای آرامش و عقلانیت سیاسی به وجود آمده در کشور و استان روزبه‌روز در حوزه‌ی اجرا پیش برویم و مردم باید کمک کنند و هرکس در حوزه‌ی کارآفرینی و خوداشتغالی آمادگی دارد، تسهیلات ارائه می‌کنیم و می‌توانند به فرمانداری‌ها مراجعه و ثبت‌نام کند و منابع در این زمینه داریم.

رزم‌حسینی گفت: مردم از حاشیه‌های سیاسی خسته شده‌اند و می‌خواهند شهرشان آباد و جوانانشان سر کار بروند و با فضای کنونی به وجود آمده با هدایت‌های مقام معظم رهبری می‌توانیم کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دور آینده انتخاباتی صالح و بر مبانی اخلاقی در استان برگزار کرده و منشور سیاسی را تدوین و به همه تسری دهیم که براساس آن اخلاقیات رعایت شود و یکدیگر را تخریب نکنیم.

استاندار کرمان گفت: از گروه‌های سیاسی انتظار دارم این منشور را خودشان نوشته و به آن پایبند باشند و نجابت سیاسی گروه‌های دلسوز به نظام و کشور در استان کرمان در این زمینه نتیجه بدهد.

زم‌حسینی ادامه داد: طرح همیاران آب استان کرمان با همکاری همه دست‌اندرکاران این حوزه در حال اجراست و تا امروز 150 میلیون مترمکعب آب یعنی قریب به 40 درصد آب شرب استان، صرفه‌جویی کرده‌ایم و در اجرای سیستم آبیاری نوین اعتبارات پرداخت شده امسال، 10 برابر سال گذشته به میزان 80 میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 300 حلقه چاه به کنتورهای هوشمند مجهز و حدود 400 چاه غیرمجاز مسدود شده و این روند ادامه دارد و طرح همیاران آب نقشه راه است که می‌توانیم ادامه داده و روند کار رصد شود.

--------------------------------

تمدید مهلت ثبت نام در هفتمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو     

مهلت ثبت نام در هفتمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو بنا به درخواست‌های مکرر داوطلبان تا روز دوشنبه، 27 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، ثبت نام در این آزمون که به منظور تأمین نیروی متخصص مورد نیاز در امر ترویج و آموزش مفاهیم فناوری نانو و همچنین در راستای افزایش توان علمی و آموزشی مدرسان فناوری نانو برگزار می‌شود، از اول بهمن ماه آغاز شده بود.

هفتمین آزمون گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو، صبح روز پنج شنبه 30 بهمن ماه رأس ساعت 10 صبح در شهر تهران برگزار می‌شود.

بر طبق آیین‌نامه حمایت از برگزاری سمینارهای ترویجی عمومی، کارگاه‌های آموزشی عمومی فناوری نانو و همچنین سمینارهای ترویج صنعتی فناوری نانو، دارندگان گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو می‌توانند در صورت مشارکت در این رویدادها از حمایت‌ مالی ستاد نانو برخوردار شوند. آیین‌نامه‌های حمایتی فوق از بخش نهادهای ترویجی سایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، قابل دریافت هستند.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آزمون تدریس در سایت ستاد نانو به نشانی اینترنتی www.nano.ir/tadris مراجعه و یا با پست الکترونیکی student@nano.ir مکاتبه کنند و یا با شماره تلفن 09190206100 تماس بگیرند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، آزمون توانمندی تدریس بعدی، پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو است که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

--------------------------------

گروه صنعتی انتخاب استخدام می‌کند     

گروه صنعتی انتخاب بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران از طریق آزمون سراسری دعوت به همکاری می کند.

به گزارش خبرنگار بازارکار، این گروه صنعتی نیروهای خود را از طریق برگزاری آزمون با همکاری دانشگاه شهید مهاجر اصفهان دعوت به همکاری می کند.

بر اساس این گزارش، دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم تا کارشناس در رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد، حسابداری، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و طراحی و نقشه‌کشی برای شرکت در این فراخوان الزامی است.

علاقه‌مندان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 1 شماره 904 نشریه بازارکار مورخ 25 بهمن ماه مراجعه کنند.

--------------------------------

شرکت مهندسی نرم‌افزار گام الکترونیک نیرو جذب می کند     

شرکت مهندسی نرم‌افزار گام الکترونیک طراح و مجری پروژه‌های نرم‌افزار ملی دعوت به همکاری می کند.

به گزارش خبرنگار بازارکار، این شرکت نیروهای مورد نیاز خود را با شرایط عدم اشتغال به تحصیل و خدمت نظام وظیفه دعوت به همکاری می کند.

بر اساس این گزارش،‌این شرکت نیروهای مورد نیاز خود را در عناونین شغلی تحلیلگر، برنامه نویس و توسعه دهنده جاوا،‌ برنامه نویس و توسعه دهنده رابط کاربر، برنامه نویس دلفی،‌ برنامه نویس اندروید و کارشناس فروش دعوت به همکاری می کند.

علاقه مندان برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 8 شماره 904 نشریه بازارکار مورخ 25 بهمن‌ماه مراجعه کنند.

-----------------------------------

دعوت به همکاری در یک شرکت معتبر در زمینه پخش محصولات بهداشتی     

یک شرکت معتبر در زمینه توزیع و پخش محصولات آرایشی و بهداشتی استخدام می‌کند.

به گزارش خربنگار بازارکار، این شرکت فعالیت‌های خود را در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، خوزستان، البرز، مازندارن، فارس، گلستان، و آذربایجان شرقی با شرایط مناسب در عناوین مختلف شغلی دعوت به همکاری می کنند.

علاقمندان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 3 شماره 904 نشریه بازارکار مراجعه کنند.

-------------------------------

جذب نیرو در شرکت مترو منطقه اصفهان     

شرکت مترو منطقه اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود استخدام می کند.

به گزارش خبرنگار بازارکار، این شرکت نیروهای مورد نیاز خود را از میان آقایان دعوت به همکاری می‌کند.

براساس این گزارش، دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم یا فوق دیپلم در رشته‌های برق و مکانیک و برای شرکت در این فراخوان الزامی است.

متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 3 شماره 904 نشریه بازارکار مراجعه و حداکثر تا تاریخ 5 اسفند ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


آمار بازدید: 529 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image