ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آغاز نام نویسی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران و جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد

آغاز نام نویسی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران و جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد

نام نویسی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران آغاز شد

نام نویسی از داوطلبان شرکت در آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران از امروز - نهم دی ماه - به صورت اینترنتی آغاز شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این آزمون در بخش های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربی، اسپانیایی و آلمانی برگزار می شود و داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه و گذراندن دوره آموزشی پذیرفته خواهند شد.
علاقه مندان تا پایان روز هشتم بهمن فرصت دارند با مراجعه به وب سایت کانون زبان ایران به نشانی www. ilireg.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همچنین زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در روزهای 25 تا 29 بهمن از طریق همین سامانه خواهد بود و زمان برگزاری آزمون برای تمامی گروه های آموزشی در سراسر کشور روز جمعه دوم اسفند 93 اعلام شده است.
علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند برای آگاهی از شرایط و مدارک لازم و ظرفیت پذیرش در استان های مختلف و دریافت اطلاعات کامل به وب سایت کانون زبان ایران به نشانی www.ilireg.ir یا وب سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند.



جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد
فراخوان دوم دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب عضو هیات علمی به مدت دو ماه فعال شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی http://jazb.iau.ir مراجعه کنند.
در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: در راستای اجرای سیاستهای شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تشکیل هیات اجرایی جذب اعضای هیأت علمی در کلیه دانشگاههای کشور و به منظور ساماندهی و هماهنگ سازی جذب اعضای هیأت علمی و بهینه سازی و یکنواختی فرآیند جذب، از این پس کلیه واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی موظفند مدارک متقاضیان عضویت در کادر هیأت علمی و بورسیه را برابر ضوابط و مقررات این دستور العمل تکمیل و به دبیرخانه هیأت اجرایی جذب استان مربوطه ارسال کنند.
لذا شایسته است تمامی واحدها و مراکز آموزشی نسبت به موارد مذکور دقت عمل داشته و از تاریخ صدور این بخشنامه نسبت به انجام موارد ذیل اقدام کرده و مسئولین دبیرخانه هیأتهای اجرایی استان‌ها باید در جهت تسریع و تسهیل مراحل استخدامی نظارت کامل داشته باشند و مدارک متقاضیان استخدام را در صورت تائید به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در سازمان مرکزی ارسال کنند.
بنابراین گزارش، فراخوان دوم جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در سال 1393 با شماره 932 از تاریخ 20 آذرماه به مدت دو ماه فعال است.

آمار بازدید: 3425 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image